Wednesday, April 6, 2011

Bila Kena Atas Batang Hidung Orang Lain

Pemimpin DAP dah buka mulut supaya ditubuhkan Suruhanjaya Siasatan Di Raja bagi menyiasat kematian seorang pegawai kastam di pejabat SPRM WPKL hari ini.
DAP menggesa kerajaan mengadakan satu lagi suruhanjaya diraja bagi menyiasat insiden terbaru – kematian membabitkan kakitangan Kastam pagi tadi – di premis Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Setiausaha Agungnya Lim Guan Eng berkata, SPRM juga perlu dirombak semula bagi memastikan sama ada ia benar-benar relevan dalam menjalankan fungsinya mencegah rasuah.

“DAP menyeru agar satu suruhanjaya siasatan diraja ditubuhkan bagi menyiasat kematian Ahmad (Sarbani Mohamed).

Malaysia Insider
Kalau kena atas batang hidung orang lain cepat dia berkokok.

Bila kena atas batang hidung orang-orang mereka, taichi sana-sini tolak penubuhan RCI.

10 comments:

Anak Lenggong said...

Biasa laa tu tak percaya tengok laa didalam HARAMKAH..MALAYSIA KINI SAN SUARA KEADILAN..puak..puak ni akan menyalahkan pihak SPRM dan mereka akan menjadi pengawai penyiasat yang tererrr dengan perbagai ilusi..serta menyokong cadangan cina sial melaka tu..

Anonymous said...

salam.....

untuk political mileage...beb!!!

Anonymous said...

Mereka ni memang parti bangsat...

Belum pun habis polis buat siasatan, dah buat kesimpulan sendiri...apa punya bangsat dan laknat punya org mereka ni...

Cukuplah kes TBH dijadikan modal politik laknat mereka...

Anonymous said...

pasti pakatan rakyat akan bakar lilin n pegang lilin lagi,yg diketuai oleh si anu rr n nizar rr

Anonymous said...

nizar pasti akan minta baakar n pegang lilin sama ngn puak dapiq ni..

Anonymous said...

salam,
ish2 nampak sgt politik bodoh badut DAPigs harbi ni nk cr publiti murahan
aku rasa jenayah terancang menjatuhkan SPRM mungkin DAP terlibat sama..sbb skrip yg hampri sama, dan cepat2 mereka berkokok isuini utk tutup isu video seks dan isu DNA yg telah berjaya di lenyapkan..
begitu dhsyt mainan politik pakatan laknatullah ini..

semoga kita dipelihara Allah.

Anonymous said...

pembangkang haram ni memang balik atas dari bangsat lagi haramjadah belaka menatang china yang melantak babi tu kalau mereka menatang cina saja mereka tak berani sangat tapi oleh sebab melayu dajal laknat nak baham tanah tu yang lebeh lebeh jadi di menatang cina babi anjing tu naik tocang lah... salah haramjadah melayu tu lah yang lebeh nya... bila hal mereka menutoh lubang [puki cina menutoh buntut tahi tu apa pasal mereka berdiam diri ... kita semua rakyat malaysia ni kena lawan mereka habis habisan jangan biar mereka naik kepala...sial laknat punya pembangkang...

Anonymous said...

Yeahhh.. itu dia DAP lebih ke depan perutnya jadi hero Melayu. Ini KONSPIRASI DAP untuk menambahkan cili pedas berapi hangit memburukkan lagi SPRM dan kerajaan/UMNO.

Anonymous said...

pegawai kastam jatuh bangunan tu sebab konspirasi dap tau..
mulai skrg, blogger2 pro kerajaan kena guna taktik tu juga..
apa2 je yg berlaku, nyatakan secara tegas itu konspirasi puak pembangkang utk menutup aktiviti depa..amacam? setuju tak cadangan aku ni? hehehe

Anonymous said...

kes pertama TBH tu mgkin rakyat angsi jg dgn SPRM dr segi prosedur
tp bila masuk kes Kastam ni sudah nampak mcm ada wayang jahat pembangkang..
soal siasat office hours, pagi pulak tu, SPRM pegawai makan gaji, itu sumber rezki mereka jg, xkanlah nk buat keja bodoh sehingga punca rezki tertutup, terlibat jenayah bunuh.
Polis mesti siasat kes ni secara meluas. DAPigs ni komunis moden yg sanggup lakukan apa shj utk lingkupkan Melayu!