Sunday, April 10, 2011

Persamaan Rambut Antara Dua Video Ini

Lihat persamaan potongan rambut di bahagian tepi lelaki yang menjadi bapa kepada Nurul Izzah dalam dua video di bawah.



14 comments:

Anonymous said...

benda yang pertama sekali saya nampak sejak keluarnya video itu ialah persamaan rambut ubannya di tepi telinga bak kata orang dulu2
'sideburn'nya .Wallahualam.

Anonymous said...

patutnya wartawan tu spin balik bila raja drama ni sebut pasal kes altantuya,tanya dia balik "dl dekat ijok dato ada kata yang dato ada bukti bergambar yang menunjukkan rosmah ada ditempat kejadian,mana gambarnya?",dah lama ni media tunggu gambar bukti

Anonymous said...

Kesian tengok "Anu Dalam Bontot" terpaksa mengelak soalan wartawan.

Dah terjerat dgn soalan pastu nak kaitkan media dgn UMNO plak dah.

Tu la... lain kali jgn masuk jerat. Jerat tak pernah lupakan pelandok.

Kan dh terpaksa poosing sana sini.

Tunjuk aje jam tu kalau ada... habis cerita. Kalau org tak minta pun tunjuk jer jam tu.

Salah ke kalau dia tunjuk jam tu? Kan dia dh kata dlm PC jam tu ada dlm simpanan.

Walaupun jam tu tak releven ke... atau wartawan takde hak nak tanya ke... tunjuk jer jam tu (kalau ada ler... hehehe)

Langgar hukum Allah ke kalau tunjuk jam tu???

tak payah nak poosingh lagi...

berjuta-juta rakyat Malaysia tgh dok perati gelagat "Anu Dalam Bontot" cuba mengelak... hehehe

Anonymous said...

Anwar dan penyokongnya harus terima hakikat yg sebenar. Toubatla

Anonymous said...

AKU TAK PAHAM APO YANG MANGKUK TANDAS NI JAWAB. LAIN ORANG TANYA LAIN DIA JAWAB.KALU KEADAAN MACAM NI ORE KELATE PANGGIL "BLEBER MACE ORE GILO BABI!!"

ReentryCapsule said...

► Ini memang dia la DOL.Dah kantoi Hidup-hidup Memantat macam ni pun masih tak mengaku.Dia nie kalau dah masuk mati hidup balik pun confirm tak nak mengaku punya...Tengok plak kat blog aku pic nuar ni.

http://reentry7.blogspot.com/

Anonymous said...

Jangan risau
sikit hari lagi dia akan muncul dengan penampilan rambut belah tengah

atau terus botakkan kepala
alasannya

zaman pun berubah,apasalah saya tukar fesyen rambut...kah..kah

anuwar the great spinner..

Anonymous said...

Memang sama, orang pakatan haram je tK mengaku walau pun depa pasti tu anuwar aljuburin.

Cara anuWar cakap kat pc tu pon macam samseng, lain ditanya, lain plak dia jawab, cakap macam ada DKK.

Macam tu la kalau dah buat salah, cakap pon pusing2.

Anonymous said...

anon 10.58pm
kahkahkah..boleh buat judul filem baru tu 'anu dalam buntut'

Ruslizal Jamaludin said...

Salam semua,
Paling best rasanya kalau Nas Ahmad (Terjah) yang tanya Al-Juburi ni. Baru mau terberak nak spin.... hehehe

Abu Garcia said...

"Anu Dalam Bontot"! wakakakakaka

Anonymous said...

hentikan publisiti murahan untuknya apa yang dia buat toksah ambil peduli lama kelamaan ia akan hilang pengikutnya...

Anonymous said...

hangpa semua dah establish ka?

hahahaha

Anonymous said...

GILA betul si Nuar..
mati akal sampai kaitkan DS Najib pulak
kalaulah ada rakaman, gambar atau bukti yg kaitkan DS Najib pn. rakyat atau UMNO pn xkn bela..
Sama cm CSL..
tp..mana kaitan dan bukti ataus ekadar Tian Chua laknat tu yg super-impose mcm budak2 br beljar photoshop??

kesimpulan video ini..ANWAR sedang gelabah berok..mengapa??