Tuesday, April 5, 2011

Parah ! Parah ! Sidang Media Wan Azizah Membuatkan Keadaan Bertambah Parah

Saya melihat Buletin Utama 1.30 sebentar tadi di TV 3.

Niat Wan Azizah buat sidang media untuk bersihkan nama Anwar, tetapi nampaknya membuatkan keadaan menjadi bertambah parah.

Semuanya gara-gara soalan berkaitan jam tangan Anwar ditanya oleh wartawan.

Wan Azizah dan Nurul Izzah angin satu badan walaupun cuba mempamerkan senyuman apabila ada wartawan meminta Wan Azizah menunjukkan jam itu. Kemudian disampuk pula oleh Khalid Ibrahim.

Sidang media terhenti setakat itu.

Kalau Wan Azizah kata dalam video itu bukan Anwar dan jam itu berada dalam simpanannya , sudah tentu dia dah tunjuk jam itu. Apatah lagi sidang media tersebut diadakan di rumah dia dan sudah tentu jam itu juga berada di rumahnya. Apa salahnya kalau Wan Azizah bangun sekejap untuk pergi ambil jam itu dan tunjuk kepada wartawan.

Nampak sangat Wan Azizah cuba melindungi sesuatu.

Tunggu Buletin Utama jam 8 malam nanti. Anda semua boleh lihat bagaimana Wan Azizah terperangkap dengan soalan wartawan.

Pasti nanti juak-juak PKR akan kata rakaman sidang media yang disiarkan TV 3 itu adalah palsu.

Update: Rakaman sidang media tersebut ada di blog House PK. Klik di sini

16 comments:

Anonymous said...

berapa banyak punya wayang daaaaa...ini orang atas kapla ada batu besar juga duduk.cover selagi boleh cover.

Anonymous said...

Setakat mana nak cover tu,kepuraan akan terbukti nanti,mgkn karpal dah bg nasihat jangan jawab soalan perangkap nanti terperangkap,sebab itu karpal turut serta senang nak putar belit skit..kalau jijah sorang aku pasti terkencing nak jawab soalan perangkap,dlm buletin 1.30,muka jijah pun dah bengang serta tegang dengan soalan panas berapi

Anonymous said...

Sudahlah Jijah, Nurul dan para penjilat tegar.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.

Anonymous said...

mana jam omega?
ada...ada...ada...
smp laa ni tak tunjuk..
penipu!!!

Anonymous said...

buncit konon,
tengok pintu tandas tu, buncit jugak kan? hehehe

Anonymous said...

kononnya cara berjalan pun tak sama, ye la, kan dia tgh pakai tuala besar tu..confirm la kaki melangkah agak tersekat2..lain la pakai seluar..

Anonymous said...

Kak Wan tak tahu ke, JAM OMEGA tu senjatan yang paling berkesan. Kalau dia tunjuk JAM OMEGA tu, for sure PKR sapu bersih semua kerusi dalam pilihanraya Sarawak!!!!!!

Anonymous said...

SBG PEMBACA BLOG YG NON PARTISAN, SECARA JUJUR, AKU MELIHAT BAHAWA LELAKI DI DLAM VIDEO ITU IALAH DSAI. SEKIAN

TESLAMARIN said...

JANGAN FITNAH BERDOSA, TAPI BILA LIK SANA TAK PA PULAK, BUKAN FITNAH

Anonymous said...

saya merupakan penyokong PAS.selama bertahun2 saya percaya pada Anwar.tetapi lepas tgk anwar taknak sumpah laknat,taknak serah dna,video yg percentage tggi menyerupai mukanya dan bermcm2 lg,saya meragui anwar.perjuangan parti pembakang pon smakin diragui saya.semuanya tidak jelas perjuangan.PAS ikot telunjuk DAP,PKR berjuang untuk anwar dan ap yg saya perasan hanya DAP yg setia dengan perjuangan Malaysia Malaysian.ap yg berlaku telah menyedarkan saya....didalam perlembagaan mengatakN antara defini melayu ialah islam.berjuang untuk bangsa melayu bererti berjuang untuk islam.Allahuakbar

Anonymous said...

Mmg la..Anwar dah briefing terlebih dahulu sebelum tu..
Apa raa..
Jijah sygg..Kalau depa tanya pasal JAM tu cakap kata u simpan k.

Ok abg nuar..jijah akan cakap mcm tu..

Kalau depa tanya pasal clip video tu..Syg jijah tolong kata..itu bukan abg nuar k..

Ok abg..Jijah ikut perintah abg Nuar..

Hang dengaq tak nurul pesan abah tu..Dengaq mak..

Tetiba Karpal telepon..

Jijah dan nurul..Saya sudah kasi tau anwar apa mau cakap masa pemberita tanya..Dia dah bagi tau u ka???

Dah Dah DAh..jawab jijah..
Kami dah paham dan tau apa mau cakap..jwab jijah..

Krekkkkkk..Karpal letak telepon..

Nurul berlari keluar..sebab nak terkencing..

Anonymous said...

YA ALLAH YA TUHANKU, BUKTIKAN LAH KEBENARAN.

Anonymous said...

si ikan sepat kering tu tengah tunggu courier jam omega baru dari arab saudi!!

Anonymous said...

nak tunjuk kan jam omega? pegi kedai jam gantkan yang baru.. amacam

Anonymous said...

Macam mana ni.. bukti video adalah bukti yang paling kukuh.. susah nak menafikan video... pelik sungguh lah.

Cuba fikir secara rasional..

1.Kalau ia bukan Anwar siapa itu?
2.Adakah ia adalah topeng Anwar?
3.Dan pelakon itu hanya perlu mengayakan lenggok dan senyuman ala Anwar?
4.Tiada bukti perkara ini berlaku kecuali dalam filem, itupun setelah makeup, diedit, senang cerita tipu je. Dunia nyata tiada direkodkan.
5.Adakah dia mirip dengan Anwar?
6.Semua orang tahu Obama punyai 'kembar'nya, orang terkenal susah nak disembunyikan.
7.Siapakah orang paling mirip dengan Anwar?
8.Ramai.. antaranya Ezam, Saifuddin, Nobisha, Eskay dan ramai lagi.
9. Sudah tentu paling hampir di dunia ini adalah Suhaimi Ibrahim. Kalau ada sesiapa boleh lawannya bagitau.
10.Dan coba anda letakkan Suhaimi Ibrahim dalam video tersebut.
11.Adakah anda boleh bayangkan itu Suhaimi atau masih lagi mengatakan itu Anwar.
12.Maka nilailah sendiri.
13.Nampak tak? so, jangan main-main dengan bukti video.

Kesimpulannya, kalau kes ini dibawa kemahkamah dan dibandingkan dengan kes pemimpin Golkar atau Ariel, kes Anwar ini patut jadi lebih mudah. Kerana terlalu kukuh buktinya.

Kenapa perlu begitu payah kita belitkan kepala dengan perkara yang begitu senang.

Heh2 said...

Aku kesian pulak mamat anonymous ni komen sorang2..but hey, stupid people says stupid things..aku rasa macai macam hang nie dapat skit saja kot sebab brani bising kat sini jaa..kalu brani komen la kat tranungkite ka, detik daily ka...