Thursday, April 7, 2011

Lagi Pembohongan Wan Azizah Puaka Terdedah

Tahun 98 dahulu Tun Dr M digelar mahasyaitan dan mahafiraun.
Sekarang tahun 2011 boleh atau tidak jika kita pula gelar si puaka diatas sebagai mahasyaitan dan mahafiraun ?

1. AnWAR ditangkap Sept 1998 dan hanya keluar dari penjara pada Sept 2004. Ke merata sudut negara dan dunia Azizah menjaja yang AnWAR menderita sakit semasa di penjara. Apa yang Azizah tak kata waktu itu, bermula dari suntikan HIV yang konon diberi kepada AnWAR, arsenik dan sakit tulang belakang!

2. 'Trademark' ucapan Azizah ketika itu, "Kami baru saja kembali dari penjara, abang anuar sgt uzur dan kirim salam pada semua, Hana (anak bongsu AnWAR) tak mau berjumpa dengan papanya, pihak penjara tidak benarkan kami berjumpa secara terus, hanya melalui cermin saja". Banyak yang hafal dialog ini biarpun Azizah belum memulakan ucapannya.

3. Boleh tahan juga Azizah bermain dengan emosi penyokong bagi menarik simpati! Riak mata, lentok kepala, lenggok badan dan ucapan yang lemah lembut diguna bagi menarik simpati, w/pun rata-rata mengatakan ucapan Azizah tidak menarik langsung! Berulangkali kali secara konsisten Azizah katakan AnWAR sangat uzur ketika di penjara ketika itu.

4. Kini, 2 hari lepas, Azizah mengatakan AnWAR bersenam semasa di penjara hingga ototnya menjadi kuat! Mana-mana Maharaja Lawak di dunia ini takkan mampu menandingi lawak Azizah dua hari lepas. Betapa dahsyatnya senaman AnWAR semasa 1998-2004 (dlm penjara), mampu bertahan hingga Feb 2011 (spt waktu didakwa dlm video).

5. Otot yang dibina itu pastinya diasaskan dari pemakanan yang sihat dan seimbang. Manakala AnWAR sering mendakwa makanan di penjara amat tidak menyelerakan selain hanya memakan tamar yang dibekal keluarga terutama ketika Ramadhan! Juga AnWAR mendakwa sering meminum air zam-zam utk mengenyangkan kerana tidak menjamah makanan penjara.

6. Apakah mungkin dengan amalan minum madu asli, AnWAR dapat mengekalkan otot-otot badannya agar kelihatan tegap w/pun sudah menjangkau umur 64 tahun. Azizah sebagai doktor (w/pun doktor mata dan tidak praktis lagi) perlu membuktikan dakwaannya kerana susuk tubuh manusia yang agak berumur adalah normal spt dalam video.

7. Ketika AnWAR kesana-sini, malahan ke seluruh dunia mengatakan beliau punya masalah sakit pinggang yang kronik hingga adakalanya terpaksa memakai bengkung pinggang di luar (spt superman pakai seluar dalan diluar) agar kelihatan kepada umum, beliau masih sempat bersenam berat untuk mengekalkan otot-ototnya.

Jika beginilah gambaran Azizah tentang suaminya, benarlah telahan beliau, AnWAR memang manusia anugerah tuhan!, termasuklah dengan jam tangan OMEGA yang dianugerahkan tuhan kepada rakyat Malaysia untuk menilai siapakah manusia AnWAR dan Azizah ini......

Dipetik dari blog
X-PKR

Kebodohan Wan Azizah mengatakan Anwar bersenam ketika dalam penjara telah mengundang kemarahan seorang ahli keluarga mereka dan melaporkan perkara itu kepada Anwar.

Sekarang pecah sudah tembelang kononnya Anwar sakit tulang belakang semasa dalam penjara. Cerita lanjut klik di sini

9 comments:

Anonymous said...

tengok video lucah haram...berucap/berkempen depan orang ramai tak haram ke kak wan?

Anonymous said...

Org Singapura,
Seperti tikus baiki labu.Si Luncai terjun dgn labu2 nya.

JIM said...

Jijah pakai glove sebelah tu macam Michael Jackson pulak.
Lepas ni buat MOON WALK lah

Anonymous said...

BENARLAH KATA ORG, BILA KITA BERSALAH, MAKA SEMUA TINDAKAN, PERBUATAN MAHUPUN KATA2 AKAN JADI TAK TENTU HALA..
INILAH YG BERLAKU PADA PKR SKRG NI..DARI WAN AZIZAH SMP AMK...SEMUANYA TAK TENTU HALA DAH SKRG NI..

Anonymous said...

rBf, wan azizah tidak berbohong, anwar memang bersenam di dalam penjara, tapi dia membuat senaman otot konek, buktinya lihatlah sendiri... 20 menet 2x pancut...hihihi

Anonymous said...

udah2la tu ka jijah mempertahankan abe mu yg durjana tu....... takkan nak share bonus link "dosa" bawak masuk kuboq. eeeeeee Simpang !

Anonymous said...

ni satu lagi pentianak gua musang ke pontianak yang keluar dari pantat mane entah asyik nak belit macam ular dan asyik nak menipu.... tak habis habis nak menipu tak luroh pula gigi dia tu...heeee

Anonymous said...

wan jijah tak takut mati bila berbohon didunia ni kerana apa kau orang susah tiket nak masuk shurga yang no satu punya dan yagn double 1st class punya dah diberi oleh niky the jesus and the king itu sebab dia tak heran nak menipu banyak mane pun

anti bohmau said...

wan azizah patut berterima kasih kpd kerajaan semasa nwar dipenjara dulu krn menyuntik bermacam2 ubat ajaib utk menambahkan kekuatan kpd nwar sehingga dapat bergerak aktif selepas keluar penjara.

anaknya sendiri mengaku 'papa hebat' mengalahkan semua pemimpin2 pkr yg muda2.

sebaliknya wan azizah menuduh kerajaan menyuntik racun pulak! kalau betul racun yg disuntik, aku rasa yg bergerak ke sana kemari tu bukannya anwar tapi TENGKORAK dia!!!!

hehehhee