Tuesday, April 5, 2011

Video Seks: Pastikan Anda Depan TV Jam 8 Malam ini

Sila pastikan anda berada di depan Buletin Utama TV 3 tepat jam 8 malam ini untuk melihat bagaimana Wan Azizah kantoi semasa soalan berkenaan jam tangan Anwar ditanya.

Lihat air muka Wan Azizah dan Nurul Izzah, walaupun mereka cuba senyum dan ketawa tetapi wajah mereka tetap nampak bengang, takut dan malu.

Nasib baiklah ada Khalid Ibrahim yang menjadi penyelamat.

Saya dah lihat berita berkenaan dalam Buletin 1.30 tengahari tadi.

8 comments:

gwkolonel said...

Roger RBF

nak juga tengok anak beranak penipu kantoi satu malaya harharhar

Anonymous said...

makan minyak ikan OMEGA 3 pun tak boleh selesai penyakit depa tu...

Anonymous said...

nak juga tengok KELUARGA NERAKA MELAYU SEDUNIA......NAUZUBILLAH......

seri said...

penokong tegar anwar kata kena asingkan soal peribadi dan perjuangan parti. maksudnya diaorang macam mengaku anwar penzina. saya tak faham macam mana seorang pemimpin tak bermoral boleh jadi pemimpin yang baik? cuba kalau najib dah sah dituntut letak jawatan.

Anonymous said...

Mereka asyik kata ini konspirasi Najib dan Rosmah. Kalau konspirasi mana bukitnya tapi terpampar dalam video BUKTI yang tidak pula mahu mereka terima. Jadi bagaimana?

Anonymous said...

Muka macam tapai. yang terkenyit kenyit mata pun ada. yang gagap bertambah gagap pertahankan presiden

Anonymous said...

CARA MEREKA SENYUM DAN KETAWA AMAT MENCURIGAKAN...EXAGERATED..

Anonymous said...

dorg ni nak buang hajat ke sembahyang hajat?konfius aku...