Saturday, April 2, 2011

Pemimpin DAP Ular Besar

Jika anda sedang berjalan lalu bertembung dengan seekor ular dan berdekatan dengannya pula terdapat Karpal Singh dan Lim Kit Siang.

Mana yang perlu anda pukul terlebih dahulu ?

Ular ?

Bukan, pukul dua orang malaun DAP itu terlebih dahulu.

Dua malaun itu lebih ular dari ular.

Tahun 1990 malaun yang berasal dari keluarga suku sakat komunis yang bernama Lim Kit Siang berucap berapi-api di parlimen membelasah Anwar Ibrahim berhubung video seks Vijandran termasuk menuduh Anwar Ibrahim telah menjadi contoh terburuk dari nilai moral bagi generasi muda pelajar Malaysia. Sila baca di sini

Manakala malaun yang bernama Karpal Singh pula orang yang bertanggungjawab menjadi dalang penayangan video lucah Vijandran. Sila baca di sini

Hari ini kedua-dua malaun itu menjadi orang di barisan depan mempertahankan Anwar Ibrahim dalam isu video seks yang sedang hangat diperkatakan.

Bagi Karpal Singh pula ini bukan kes pertama. Satu lagi adalah yang melibatkan liwat.

Tahun 1997 malaun itulah yang menjerit-jerit di Dewan Rakyat menuntut polis menangkap Anwar kerana kesalahan meliwat.

Hari ini malaun itulah yang berada di barisan depan mempertahankan kegiatan liwat Anwar.

Tak ke ular namanya itu ?

Kawan-kawan sekalian, kalau tiada udang di sebalik batu, dua ekor itu tidak akan bersungguh-sungguh atau bermati-matian mempertahankan Anwar.

Percayalah cakap saya mereka ada sesuatu. Mereka akan gunakan sesuatu itu sekiranya Anwar menjadi PM kelak. Pada masa itu Anwar akan menjadi PM boneka. Segala urusan negara akan dikawal oleh DAP. Ianya akan menjadi lebih teruk daripada Nizar di Perak.

Orang yang buta mata dan hati akan kata "itulah perpaduan dalam pak-khatan rakyat yang membimbangkan BN". Perghh....bunyi sedap beb. Tapi mereka tak tahu apa yang ada di sebalik perpaduan itu.

Segala kegiatan tidak bermoral Anwar telah berada di tangan DAP. Tidak mustahil pengakuan Anwar liwat Saiful pun telah berada di tangan Karpal Singh. Sebagai anak guam kepada Karpal , Anwar harus bercakap benar kepada peguamnya bagi memudahkan peguamnya mempertahankan dia.

Benda itu semualah yang akan digunakan oleh DAP sekiranya Anwar diangkat sebagai PM kelak. Kita semua harus tahu sejarah. Semasa Anwar dalam Umno beliau hanya ada tiga sahaja musuh politik utamanya. Lim Kit Siang, Karpal Singh dan Mat Sabu.

Buat macamana sekali pun dalam hati tiga orang tetap menyimpan dendam terhadap Anwar. Kalau mereka bersama di pentas ceramah sekarang ini, itu hanya lakonan semata-mata. Sewaktu Perak bertukar kerajaaan dari DAP kepada BN pada tahun 2008, Karpal Singh tidak dapat menyembunyikan kemarahan dia kepada Anwar dengan menjerit-jerit meminta Anwar bertaubat.



Selepas itu tiba-tiba Karpal merendahkan dirinya dengan bersekongkol dengan Anwar. Apakah anda fikir itu tindakan ikhlas daripada Karpal ?

Tak mungkin. Karpal adalah jenis manusia yang tak pernah hairan dengan orang lain dan apatah lagi tindakan dia itu boleh menjejaskan reputasi dia sebagai seorang peguam tersohor.

Tetapi kenapa Karpal sanggup jejaskan reputasi dia sendiri ? Tidak lain tidak bukan Karpal nampak ada benda yang lebih besar yang dia boleh dapat melalui Anwar. Nak tak nak dia terpaksa merendahkan dirinya kepada Anwar demi untuk mendapatkan apa yang lebih besar.

Kesimpulannya, Anwar sekarang adalah alat terbaik yang ada dan harus digunakan oleh DAP sebaik mungkin untuk mendapatkan kuasa di negara ini.

8 comments:

Anonymous said...

Pecah perut aku gelak tgk gambar kiri sekali tu. Lu mmg horror la rbf.

Keep up the good work bro.

Anonymous said...

Kemungkinan terhadap teori dan andaian sebegini,ada nilai kebenarannya. Maka rakyat Malaysia haruslah mengambil jalan tengah untuk memikirkan perkara ini dari sudut kebenaran. Tidak perlu kaitkan dengan perkara-perkara lain yang ternyata sekadar menimbulkan kekeliruan.

Apa yang penting ialah,apakah benar pelakunya adalah DSAI? Mengapa perlu diketahui? Kerana perkara ini mempunyai impak terhadap kepentingan awam. Persoalan tentang siapa yang mendedahkan itu satu hal lain dan perlu diuruskan melalui pertuduhan yang berlainan.

Mohon keizinan :
www.alaminda.webs.com

Anonymous said...

best la gambar tu..hehehe

Anonymous said...

dimana intergriti beliau sebagai peguam, jelas disini intgriti beliau boleh dipertikaikan dan karpal sigh pusing boleh dicadangkan ditarik semula sebagai pengamal undang-undang yg mana beliau tidak berlandaskan kebenaran

Anonymous said...

perlu difikir dan dihebahkan kepda semua ini msalah negara ular tetap ular mereka ini, ada agenda untuk merosakan orng melayu anur dah tiada tempat bergantung lagi...

Anonymous said...

1000% betul apa yang di catatkan oleh penulis.
Anwar adalah alat untuk mereka menguasai teraju pemerintahan Negara.
jangan kerana kita mahu mempertahankan si babi anwar sekor tu,Negara tergadai.
Ingatlah,UMNO adalah tempat melayu bergantung selama ini.Patah dahan ini,jatuhlah kita semua..PAS memang tak boleh harap..
DAP bermati2an mahukan UMNO mati..
Mati UMNO,matilah melayu..
BN adalah pemerintah sejati...lupakan REFORMASI jalanan wahai melayu semua..
PKR adalah parti tunggangan dan di pergunakan oleh DAP yg sentiasa mencari peluang untuk menagguk di air keruh...Insaflah ...

Anak Lenggong said...

Sekarang ni ular-ular tu dah bertambah ramai siap berseban dan berjanggut sejemput lagi konon nya kumpulan dia lah yang benar2 suci serta terlebih islam daripada orang lain...tetapi hakikat sebenarnya manusia seperti nki ajis dan hadi serta gerombolannya lah yang telah memesong rakyat dengan politik sempit serta sikap hipokrit mereka...siapa kah yang memula memainkan isu liwat nuar serta menggelar nuar sebagai ANUAR ALJABURI...serta siapakan yang mendesak Tun Dr Mahathir supaya mengambil tindakan terhadap Anuar. tetapi setelah Tun Mahadhir memecat nuar...golongan mana pulak yang mencaci Tun Mahadhir serta menggagungkan sepeliwat pula...so fikir-fikir lah ini lah sikap manusia yang anda semua harap untuk menjadi pemimpin..mereka ini umpama lalang yang cuma mengikut arah angin bertiup sahaja..

Adi Kencana said...

Integriti bukan perkara penting bagi Karpal & Lim Kit Siang. Yg penting kuasa. PKR & PAS jadi kuda tunggangan sahaja. Jangan bila DAP dapat kuasa nanti baru menyesal.

Kalau boleh mohon linkkan blog saya di blog tuan. Saya telah linkkan tuan di blog saya.

http://apakecoh2.blogspot.com/