Monday, April 4, 2011

Video Seks: Sembahyang Hajat dan doa Semakin Menampakkan Kebenaran



Berkat sembahyang hajat dan doa orang-orang Pas, PKR dan DAP penuh satu Stadium Melawati Shah Alam minggu lepas yang memohon kebenaran untuk Anwar Ibrahim telah menampakkan kebenarannya sedikit demi sedikit.

Bermula dengan Ketua Polis Negara mengumumkan video itu adalah video tulen. Dan hari ini pula keluar video yang dimaksudkan yang terang-terangan memaparkan wajah Anwar.

Semua itu adalah berkat doa yang dipimpin oleh Hj Hadi.

Sewaktu mula-mula video itu mula-mula ditayangkan, budak hingusan PKR yang bernama Nik Nazmi menjadi orang yang pertama mengatakan video itu adalah video palsu walaupun dia belum melihatnya lagi.

Hari ini selepas video itu ditayangkan di beberapa blog , budak hingusan itu sekali lagi cuba menjadi juara dengan mengatakan sosok dan lenggok lelaki dalam video itu bukan Anwar Ibrahim.

Nampaknya si mata sepet sebelah itu masih lagi nak menegakkan benang yang basah. Sudah menjadi adat orang yang kaki ampu memang begitu.

Biarkan dia terus bersuara. Lagi banyak dia bersuara lagi bagus kerana banyak benda lagi yang akan keluar. Apabila mereka bersuara, maknanya dia mencabar. Baguslah, kebiasannya orang yang tercabar akan membuktikan dia di pihak yang benar.

18 comments:

Anonymous said...

"FITNAH ini kantoi. Jelas sangat pelakun itu bukan DS Anwar Ibrahim.
Sorry Mr Mahathir/Najib, you should choose a better movie director. April 4, 2011 6:08 PM".. SAH Taraf Pencacai Bengap.

Alasan aku:

1. Jika vedio ini fitnah tapi pencipta fitnah tampil dengan bukti video, jam omega, dll yang bakal kita ketahui dalam mahkamah atau Siasatan Suruhajnaya nanti. Mana vedio, gambar.. bukti Najib dan Mahadir terlibat? Rakyat nak tengok juga ni.

2. Emak aku cakap, "nak lawan api bukan dengan api".. Apa paparan vedio singakt ini tak cukup? Apa anda ingin lihat versi penuh? Cukuplah... walaupun aku ni pernah jadi pentaksub nuar dulu, tapi aku tak sanggup itu terjadi. Aku teringatkan akan anak-anak mereka (Kecuali Nurul Ijah sbb. dia ka.ta Papa Hebat).

3. Renung-renungkanlah, usah taksub dan ego bodoh yang akhirnya jadi sokong yang membawa rebah. Usaha mempromosikan konspirasi kali ini 80% terbatal dan gagal dengan munculnya video yang sedikit ini.

Anonymous said...

ko pun mudah percaya kalo orang kata taik tu inti kaya pon ko percaya kan..ish2

Anak Lenggong said...

Ishhh...kak jijah dan nurul izah...sape jantan tu...dalm sinar harian ari ni sinurul kata berdosa besar orang yang menuduh saorang tu berzina tanpa 4 orang saksi...kepala hotak ko laa izah..sekarang bila kena batang kote bapak ko ko bercakap pasal dosa dan pahala..yang ko anak branak dok buat fitnah tu tak berdosa kee..

Bro RBH dedahkan sambungan klip ni biar kak jijah tengok dan berkata kat izah "Izah..kote dalam klip tu memang bapak ko yang punya"

Anonymous said...

Bro .. movie dah kena delete .. tak sempat tgk .. kat mana boleh carik lg ekk

Pengikut Nabi Muhamad said...

aku sokong supaya puak2 PAS ni mengadakan solat hajad beramai2 lagi...semoga ALLAH tunjukkan lagi kebenaran....

Aku percaya pada KUASA ALLAH dan senjata orang Islam adalah DOA....

Sekirannya ALLAH dah tunjukkan kebenaran...hendaklah kita percaya pada takdir ....bukankah ia salah satu rukun iman...

Abd.Rahman said...

Aku tak tau nak kata apa lagi,dalam video itu dah sah muka Anwar,tak tau la kut ada orang lain yang serupa dengan dia...

Anonymous said...

Anon pertama memang betul, itu bukan Anwar Ibrahim tapi HANTU RAYA Anwar Ibrahim..

Mahathir dan Najib banyak kerja lain dari nak fitnah Anwar Ibrahim yang dah lama tak laku tu. Orang bodoh je yang masih puja dan puji dia.

Anon pertama ni kalau dah kena liwat dengan Anwar baru dia percaya SIAPA sebenarnya manusia bernama Anwar Ibrahim tu..baru padan muka.

Anonymous said...

Salam. Saya percaya apa yg terjadi sekarang adalah rentetan daripada doa semua orang yang mahukan kebenaran. Tak kiralah doa di Stadium Melawati, atau di surau2 kecil. Semua rakyat mahukan kebenaran ditunjukkan kepada kita. Hasilnya makin jelas, dan insyaallah, Allah akan memakbulkan doa kita semua. Kebenaran akan muncul. Kita harus terima, walaupun ia pahit untuk ditelan.
Peganglah kepada kebenaran itu. Kerana itulah yang kita minta selama ini. Jangan ditolak kebenaran di depan mata. Dan jangan pula kita butakan mata. Kebenaran harus disokong, bukan ditentang. Kemungkaran harus dibenteras, bukan dibela.

nonbal said...

Haji Hadi dan nik ajis tak akan percaya itu video anwar kerana mereka dah samakan anwar dengan wali, mana boleh wali buat maksiat.
Alahai tok-2 guru, manalah mu taruh otak mu? mereka bukan ulamak, tapi individu bermaklumat @ buku bergerak je. Mereka dah terlanjur jauh mengkafirkan umat islam di malaysia dulu, mana mungkin mereka dengan mudah mendapat petunjuk dan jalan kembali kecuali berhenti jadi ahli politik.

R. Ramloo said...

Dengan adanya video ini Mr Y dah patut boleh di lantik jadi PM Malaysia... "Porno Minister" .. wakakaaa...

Mr. Z said...

Sebuk sangat si Sam Ketot nak kes nih di bicarakan secara Qazaf. Takde masalah pun. 4 saksi tu memang boleh disediakan.. tapi boleh ke diorang terima.. saksinya:

1. Allah
2. Rakib
3. Atid
4. Anggota tubuh badan selain dari mulut.. sebab mulut selalu menipu.. (Looks like me, sound like me, but it's not me. the perut was too buncit which mine a bit flabby.. hehehe..)

Anonymous said...

so jangan main2 dgn Solat Hajat..
ia bukan bahan mainan alat politik..
ALLAH akan tunjukkan kebenaran tidak kira parti..
suka sgt gunakan solat hajat sbg alat politik, tgklah suatu hari nnt PAS akan terima balasan ALLAH..
skrg PKR terima dulu, xlama lagi PAS pulak..last sekali kafir DAPigs lah..bangsa cina kafir laknatullah!

halim said...

Mereka pun masih tidak akan percaya walaupun Allah SWT telah menunjukkan kebenaran tentang apa mereka hajati. Jadi mana justifikasinya sembahyang hajat berkenaan?

Mungkin sembahyang hajat itu hanya salah satu methodologi untuk menipu Allah SWT dan rakyat.Untuk kepentingan politik semata, tak lebih dari itu..

Anonymous said...

allamak... betol la

Anonymous said...

Buka aib....aib urang yg nak jadi PM...umarak...salah ker????

aku kasihan kat Nurul Nuha...wajah dia bagai menyembunyikan kegelisahan hati...kasihan dia...

Anonymous said...

Bagi yang dah buat solat hajat tu, terimalah hakikat solat anda sudah termakbul. Kalau tak terima juga lepas ini tak payah solat.

malimgunung7 said...

Mereka punyalah bermati-matian membela si polan Y. Patut mereka juga lebih terbuka minta si polan Y membuktikan sebaliknya. Ini tidak, macam2 teori dan penafian pulak yang dicanangkan. Sudahlah solat hajat dijadikan alat politik.

Anonymous said...

Tak tengok nanti.... macam mana nak sah kan itu Anuar. kena tengok dulu. Dah tengok ..nak menafikan...tak boleh ...sah itu anuar ibrahim. 100%. Confirm.