Friday, April 8, 2011

Isu Altantuya Terpaksa Dikitar Semula Untuk Selamatkan Anwar

Setiap kali timbul masalah mengenai Anwar, maka kes pembunuhan Altantuya akan menjadi modal dia dan pendekar-pendekar tempangnya.

Dah tiada modal, maka terpaksalah kitar semula modal yang sama.

Kes Altantuya dah selesai. Pembunuh telah pun dijatuhi hukuman gantung.

Yang paling mustahak.....yang paling mustahak.....orang yang difitnah kononnya terlibat dalam pembunuhan Altantuya iaitu Datuk Seri Najib Tun Razak telah pun melakukan sumpah mengikut cara Islam menafikan dia terlibat dalam kes berkenaan.



Manakala Anwar sampai ke hari ini langsung tidak berani untuk bersumpah bagi membuktikan dia tidak meliwat Saiful dan juga melanggan pelacur cina.

Sudahlah tidak berani bersumpah, DNA enggan beri, tubuh suruhanjaya pun ditolak. Apa maknanya semua itu ?

Berani atau tidak kau bersumpah wahai Anwar beruk ?

28 comments:

Anonymous said...

salam....

tuan rbf.....time nuar buat ceramah politik tu..hulur senaskah al quran
depan rustrum tu...suruhlah bersumpah....bagaimana reaksi dia tu ya?

hendak sangat sume orang nak tenguk
sapa berani hulur kitab suci kita tu...dan nak dengar dia tu apa reaksinya...

Anonymous said...

Altantuya tu pelacur antarabangsa. Kerja dia siang malam nak pau lelaki, tak kira siapa dan di mana.

Elok ler dia dibom, dicincang ker atau dicampak dalam lombong.

Mana-mana pelacur ni pergi mesti dihantui masalah.

Mampuslah kau Altantuya.

Dah mampus pun......

Anonymous said...

Kesian DS Najib..tak habis habis ditomah..Pada hari Jumaat ini saya berdoa agar mereka yang terus mefitnah beliau dan isteri akan diLAKNAT Allah swt..

Demi Malaysia, demi kita semua, Agama Islam ..biarlah DS Najib dengan tugas tugas yang diamanahkan sebagai PM kita..

Allah swt maha mengetahui..Dia beri kuasa kepada SIAPA yang dia fikirkan layak dan DIA sendiri mahu.

Tak dapat kita bayangkan bertapa jika Malaysia jatuh ketangan yang salah, tangan busuk, kotor, jijik yang sentiasa menunding jari pada orang lain padahal diri sendiri bergelumang najis...

Anonymous said...

Tak habis2 nak upkan lagi isu altantuya.... kes nie kan dah setel kat mahkamah.... nie ha... yg tak setel2 lagi nie.. isu tutoh belakang dan tutoh depan nie..... mcm mana? aper lah puak2 jumut nie pikir.... adoiii aii

satu lagi nie... kalau la betul kak jijah ada simpan jam omegah tu... tunjuk la.... aper susah sangat.. kalau tunjuk pasti rakyat akan percaya cakap jijah yg anuWa tak tutoh sape2.. ini cakap je ada.. bila wartawan mintah macam gila meroyan pulak mak ngan anak...... termasuklah si tua gagap khalid. Yang tua berWilcha tu tak plak gila meroyan, pasal aper tau, pasal dia tahu bila buat gila meroyan makan terserlah la dari muka kita yg kita ni menipu...

eeeeeeeee simpang !

Ular Menyusur Akar said...

Ala nuar oii, yang haram dan bertentangan akidah agama dah engkau berani buat. Itu pun akan dihukum Allah juga. Macam mana sumpah boleh kau tak berani? Tak sumpah pun kena laknat juga.

Sumpah ajelah nuar. Cepat sikit dapat janji Allah.

mat saga said...

sorry la bro....

gua baru call anwar tadi... dia kata jangan harap la nak suruh dia bagi DNA.....

tapi kalau nak suruh dia pancut 2 kali.... ok ... dia sanggup

kalau nak suruh dia pancut lebih 2 kali pun bolee...

putera said...

KALaU NUAR BERSUMPAH TAKUT bala Allah DTG SERTA MERTA... ada berani...

Anonymous said...

Dear faisal

menatang tu bukan saje beruk...beruk mak yei ular besar butoh besar batang kelapa hingga kan nak menutoh saja elok ke cam tu?? TAPI YANG PELIK bin hairan tu masih digelar dato seri lagi dah terang lagi bersuloh video sex yang disiarkan di you tube tu jelas menutoh puki china doll tu...muka dia ditempek kulit biawak dan kulit babi lah tu dan butoh dia tu mungkin pakai komdom besi kot...
laknat betul dato seri konon dato seri ape dato mencalat puki mencalat buntot datok seri gay...

Anonymous said...

Dalam video seks tu, Anwar adalah sebagai:

1. Ketua Pembangkang
2. Ketua Umum PKR
3. Bakal Perdana Menteri
4. Bakal Presiden Malaysia

Ini bukan kecil anak punya perkara. Ini besar. Besar lagi dari Penolong Pengarah Kastam DiRaja Malaysia.

Maka wajarlah SURUHANJAYA DIRAJA ditubuhkan. Kerana Anwar adalah PEMIMPIN ternama (Ketua Pembangkang). Satu level dengan Dato' Najib Tun Razak (Ketua BN).

Anonymous said...

saudara rbf....

kata2 dari tulisan aduka taruna....hahahahahhaha..layannnn

Sikap pukimak Anwar dan keluarga yang enggan memudahkan benda yang mudah demi egoistik, demi political millage, gua maki dan kutuk dengan keras. Sumpah laknat adalah benda yang mudah pada orang biasa, yang dianjurkan Allah. Sumpah, pedulikan, serah kepada Allah dan terus kepada masalah rakyat. 70% beban isu seks selesai.

Gua akan sokong Anwar dengan keyakinan kepada perjanjian dia kepada Allah.

Wallahi, wabillahi, watallahi, saya tidak pernah berliwat dalam hidup saya.

Wallahi, wabillahi, watallahi, saya tidak pernah berzina dalam hidup saya.

Tak sampai 5 minit, settle.
Difikir oleh AdukaTaruna

Anonymous said...

Marilah sama sama Rakyat Malysia terutamanya melayu,kita bersalaman dan bermaafan sesama kita Islam.
Kita akan hancur kalau kita berpecah.Percayalah..
Ini saja yang kita ada..Malaysia..
Malaysia KU..
Bantu 1Malaysia..
Lupakan lah cara anwar yang hanya ingin membalas dendam terhadap apa yg berlaku..Dia yg bersalah..
Saya percaya Tun Mahathir..
Negarawan Unggul..UMNO itu lah hak kita.

Anonymous said...

lagi kata2 tulisan AT...


Gua hanyalah seorang kerdil rakyat Malaysia yang sokong ikut tajuk. Gua akan bermati-matian mempertahankan Anwar Ibrahim dalam TAJUK AKHLAKnya, seperti mana gua bermati-matian menentang Hadi Awang dalam TAJUK FALSAFAH, seandainya :


Anwar melakukan sumpah laknat.

Gua tak peduli apa hujah agama sekali pun yang membenarkan Anwar tidak melakukan sumpah laknat. Gua tak peduli siapa tokoh agama sekalipun yang dijual untuk tidak sumpah laknat. Itu pendirian gua, seorang kerdil rakyat Malaysia.

Sekian.
Difikir oleh AdukaTaruna

Anonymous said...

Laaa..Bila nak kitar semula dalam mesin..Masukkan anwar,Karpal,Nik ajis..jangan lupa LGE..itu mcm ajinomoto..Penyedap..
Dah siap..masuk azmin ,azizah..jgn lupa shamsidar..Itu penyedap
Ada sapa2 nak tambah lagi ka???

Bapak itik said...

lawan tetap lawan!!

Pelacur china tetap layan!!

kahkahkahkahah....

aku sokong suruhanjaya diraja!!

Anonymous said...

aku terkejut dengan anak keturunan mana ni ye..bercakap cara budaya melayu umno...sedih kalau keturunan kau orang cakap bahasa ini..tak pernah mengaji agama ke....atau terlalu banyak makan makanan haram kot..bertaubatle..itupun kalau faham islam.

Anonymous said...

layarilah www.freemalaysiakini.com , percuma...berita alternatif tanpa keraguan

XPressMinda said...

ada jugak kalangan totok Pas dan balaci Anwar yg tak yakin dgn sumpah laknat bersaksikan Allah s.w.t

depa tak yakin dgn kewujudan Allah s.w.t yg tidak kelihatan secara zahirnya.

depa hanya yakin dgn akuan bersumpah rm2.00 dpn majistret maybe kerana majistret tu dapat dilihat dgn mata kasar depa.

anti bohmau said...

orang2 yg rapat dgn nwar, pernah ada kaitan dgn pkr & pernah dikaitkan dgn tuduhan2 nwar, semua dah bersumpah, bertaubat & insaf dgn hakikat bahawa Allah Maha Mengetahui, Allah Maha Pengampun & Maha Penyayang.

chandra muzaffar, presiden just, dulunya Timbalan Presiden Parti KeAdilan Nasional menyedari kepelikan nwar & tak lama kemudian tinggalkan pkr...

yg lain2 seperti di bawah. sebab2nya Allah & mrk sendiri sajalah yg tahu...

2. S. Nalla Karuppan (Ketua Bahagian PKR Kepong)

3. Ezam Mohd Nor (Ketua Pemuda PKR)

4. Anuar Shaari (Setiausaha Anwar Ibrahim)

5. Fairus Khairuddin (ADUN Penanti – Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang)

6. Zahrain Mohd Hashim (Ahli Parlimen Bayan Baru)

7. Zulkifli Noordin (MP Bandar Baru Kulim)peguam nwar yg dah lama membela nwar, sedar kepelikan nwar & bertaubat krn terlanjur dulu 'memuja' nwar keterlaluan hingggalah Allah tunjukkan sesuatu yg membuka mata hatinya.

8. Zainur Zakaria (Bekas peguam bela Anwar, AJK Parti KeAdilan Nasional)

9. Ruslan Kassim (Ketua PKR Negeri Sembilan dan juga Ketua Penerangan PKR)

10. Nell Onn (Ketua Wanita Parti KeAdilan Nasional)

11. Jeffrey Kitingan (Naib Presiden PKR)

12. Marina Yussuf (Naib Presiden Parti KeAdilan)

13. Lokman Noor Adam (Setiausaha Angkatan Muda Keadilan)

14. V. Arumugam (ADUN Bukit Selambau)

15. Mohd Radzi Salleh (ADUN Lunas)

16. Badrul Hisham Abdullah (ADUN Pelabuhan Kelang)

17. Tan Tee Beng (Ahli Parlimen Nibong Tebal)

18. Sallehudin Hashim (Setiausaha Agung PKR)

19. Dr Halili Rahmat (Bendahari PKR Hulu Selangor)

20. Muhammad Zahid Md Arip (Naib Ketua Pemuda PKR)

21. Mohsin Fadzli Samsuri (Ahli Parlimen Bagan Serai)

22. Hamdan Taha (Timbalan Pengarah Pilihanraya Keadilan)

23. Dr Abdul Wahid Ahmad Suhaimie (Pengerusi Perhubungan Keadilan Pahang)

24. Jamaludin Abu Hassan (Pemangku Ketua PKR Padang Serai)

25. Mohd Hanafiah Man (Ketua Pemuda Keadilan Perak)

26. Fakhrul Azman Abu Bakar (Exco Pemuda Keadilan)

27. Shamsul Bahari Shamsuddin (Exco Pemuda Keadilan)

28. Rosli Mohd Johar (Naib Ketua Pemuda Keadilan Wilayah Persekutuan)

29. Zainuddin Awang (Exco Pemuda Keadilan Terengganu)

30. Datuk Bujang Ulis (Keadilan Sarawak)

31. Rusli Mohd Shariff (Naib Ketua Pemuda Keadilan Negeri Sembilan)

32. Jeffry Nizam (Exco Pemuda Keadilan Pahang)

33. Jamaluddin Mohd Radzi (ADUN Behrang)

34. Kapten (B) Mohd. Osman Jailu (ADUN Changkat Jering)

35. Tan Wei Shu (ADUN Bakar Arang)

36. Soraya Sulaiman (Ketua Penerangan Wanita PKR)

37. Roshanita Mohd Basir (Timbalan Ketua Wanita PKR Bahagian Bagan Serai)

38 . Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak (Naib Presiden PKR)

namun nwar & pencacai2 tegarnya, terutama yg tidak mengenali siapa nwar sebenarnya terus keras hati, melawan ketentuan Allah. sampai bila? adakah mrk mahu tersungkur bersama2 dia? jgnlah sampai dah terhantuk baru nak terngadah, dahi dah terlecet, baru nak menyumpah!!!

Anonymous said...

Salam!
Percaya kpd qada dan Qadar..!!
apa yg terjadi semuanya dgn kuasa Allah swt.. Altantyu mati pun dgn kuasa allah swt..
Anwar dipecat pun dgn kuasa allah ( jika X diizinkn dh lama dh jd PM )
Najib naik PM pun dgn kuasa Allah swt..
Apa yg terjadi semuanya dgn kuasa Allah swt..
Utk apa mmbuang masa trhdp anwar ni..
Biarkn Allah swt yg menghukumnya SEKIRANYA ia BERSALAH..
ALLAH SWT sentiasa melindungi hambanya yg BERTAQWA dan TAAT padanya..
Amin..

Anonymous said...

Kenapa altantuya dibunuh?
Kenapa rekod keluar/masuk hilang?
Kenapa pembunuhnya polis UTk?
Kenapa perlu guna C4 sampai hancur berkecai?

Jika misteri ini dijawab, maka pembangkang tak da isu nak bising lagi....

Anonymous said...

Bro..tak baik panggil Anwar Beruk..panggil lah nama yang baik2..Anwar Anjing paling sesuai psl dia dulu kata polis anjing..sesuailah Anwar digelar Anwar Anjing

WJ said...

Aku tidak menyebelahi mana2 parti. aku cuma percaya kepada kebenaran dan fakta. Aku mewakili rakyat malaysia cuma ingin tahu sekiranya video seks itu pelakonnya adalah anwar ataupun bukan. sebab itulah perlu ditubuhkan suruhanjaya diraja kerana ini melibatkan pemimpin. kalau tidak ditubuhkan suruhanjaya, siapa yang harus menyiasat? ataupun sperti skarang apa yang dipinta PR kepada rakyat malaysia iaitu "maafkanlah anwar sekiranya dia lakukan" walaupun kes belum disiasat?

Sekarang ini trio dato' T tidak diwakili mana2 parti tetapi anwar menyalahkan ini perbuatan UMNO sedangkan orang2 UMNO termasuk PM sendiri terkejut apabila kes ini diusulkan.

Dimanakah pendirian orang-orang Islam di pihak kerajaan ataupun pembangkang di dalam kes ini?

adakah orang-orang Islam di Malaysia ini adalah Islam sejati yang akan berkata "aku ingin mengatahui kebenaran dan percaya kepada kebenaran" atau pun hanya orang-orang munafik yang akan berkata "aku hanya Islam sekiranya Islam memberi keuntungan kepadaku. sekiranya rugi, aku akan berdiam diri"?

p/s: ...dan sesungguhnya manusia berada dalam kerugian kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh...

antijumud said...

BUKAN SETAKAT BERUK TAPI SYAITAN DURJANA YANG MENYESATKAN MANUSIA DI ALAF INI JATUH KEPADA ANUAR AL JUBUR. AKU PALING BANGGANG DENGAN NUAR JUBUR NI SEBAB ORANG LAIN DAH SIAP BERSUMPAH, ITU INI TAK BUAT. KO TU PULAK DOK KATA MACAM-MACAM KONSPIRASI LA APALA, MEMANG SYAITAN BERTALAM DUA MUKA BETUL DIA NI. LEPAS TU, SI PENGIKUT SETIA SHAMSUL BOROI TU PUN SAMA, ASYIK DOK DEFEND JE , KE MEMANG DAH KENA BAHAM DI NUAR KO..SAKIT HATI BETUL AKU..


ANTIJUMUD

Anonymous said...

korang tau ker apa tu fitnah?? korang tau ker camana prosedur Islam utk mengatakan seseorg tu dah berzina?? cara Islam tak pernah menzalimi sesiapa saja..tp cara korang menghalalkan apa cara asal tujuan memperoleh kuasa kekal..tegoklah bahasa yg korang tuturkan bukan saja kasar tp penuh berbaur lucah..inikah pejuang parti melayu?? kaum India, Cinapun tak berani nak komen..ada mereka kata mcm apa yg korang kata pada soilek?? malah mereka lg suka tgok melayu mengata melayu..TGNA,DSAI tu bukn melayu ke? jelas umNO lah parti yang menjahanamkan maruah melayu sendiri..apa yg nk dibanggakan melayu setakat ni?? tokeh gulapun org cina..juara buang anak, mat rempit, dadah sape?? melayu kan?? apa umNO dah buat selama ni??

Anonymous said...

korang tau ker apa tu fitnah?? korang tau ker camana prosedur Islam utk mengatakan seseorg tu dah berzina?? cara Islam tak pernah menzalimi sesiapa saja..tp cara korang menghalalkan apa cara asal tujuan memperoleh kuasa kekal..tegoklah bahasa yg korang tuturkan bukan saja kasar tp penuh berbaur lucah..inikah pejuang parti melayu?? kaum India, Cinapun tak berani nak komen..ada mereka kata mcm apa yg korang kata pada soilek?? malah mereka lg suka tgok melayu mengata melayu..TGNA,DSAI tu bukn melayu ke? jelas umNO lah parti yang menjahanamkan maruah melayu sendiri..apa yg nk dibanggakan melayu setakat ni?? tokeh gulapun org cina..juara buang anak, mat rempit, dadah sape?? melayu kan?? apa umNO dah buat selama ni??

Anonymous said...

korang tau ker apa tu fitnah?? korang tau ker camana prosedur Islam utk mengatakan seseorg tu dah berzina?? cara Islam tak pernah menzalimi sesiapa saja..tp cara korang menghalalkan apa cara asal tujuan memperoleh kuasa kekal..tegoklah bahasa yg korang tuturkan bukan saja kasar tp penuh berbaur lucah..inikah pejuang parti melayu?? kaum India, Cinapun tak berani nak komen..ada mereka kata mcm apa yg korang kata pada soilek?? malah mereka lg suka tgok melayu mengata melayu..TGNA,DSAI tu bukn melayu ke? jelas umNO lah parti yang menjahanamkan maruah melayu sendiri..apa yg nk dibanggakan melayu setakat ni?? tokeh gulapun org cina..juara buang anak, mat rempit, dadah sape?? melayu kan?? apa umNO dah buat selama ni??

Anonymous said...

puak2 laknatullah PAS-PKR ni xhabis2 main fitnah kering pd DS Najib..
beliau dh bersumpah dgn nama Allah di dalam MASJID yg dimuliakan Allah SWT..
semoga Allah SWT memelihara DS Najib menjadi PM yg mulia memerintah negara! hancurkanlah dgn petunuuk Allah SWT kepada puak2 yg menfitnah beliau! AMEEN YA ALLAH!!

Anonymous said...

Dah sayang sangat kat Altantuya tu, mengapa imam-imam PR tak buatlah sembahyang ghaib padanya.