Tuesday, April 5, 2011

Terkini Video Seks: Azizah Nafi Anwar, Jam Tangan Tak Tunjuk

Kemaskini: Berita baru diterima, sidang media Wan Azizah terhenti apabila ada wartawan yang bertanyakan jam tangan Anwar. Wan Azizah memberitahu wartawan berkenaan bukan pendakwaraya untuk melihat jam tangan Anwar. Apa maknanya itu ?

Wan Azizah baru sahaja membuat kenyataan dan mengatakan lelaki dalam video itu bukan Anwar Ibrahim.
Dalam satu kenyataan bersama dikeluarkan hari ini, isteri Anwar Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail (gambar) dan keluarganya berkata:

“Dalam kes video terbaru ini, kami sekeluarga memutuskan untuk menonton sendiri rakaman tersebut.

“Video tersebut adalah bukti paling kukuh bagi sesiapa yang benar-benar mengenali Datuk Seri Anwar bahawa tuduhan terbaru ini satu lagi fitnah zalim dan palsu.”

Kenyataan bersama itu berkata, video seks yang disiarkan di hotel Carcosa Seri Negara dua minggu lalu disebarkan sebahagiannya di laman web-laman web tukang sorak Umno.

“Keluarga kami telah diuji dengan pelbagai dugaan sejak 1998. Pelbagai fitnah dan tuduhan telah dilemparkan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Setiap tuduhan tersebut adalah sendirinya terlalu berat, tetapi Datuk Seri Anwar terpaksa melalui satu demi satu tuduhan yang busuk, jelek dan jijik,” tambah kenyataan itu lagi.


Dipetik dari Malaysia Insider
Wan Azizah adalah senjata terakhir yang Anwar ada untuk selamatkan dia.

Wan Azizah boleh panggil sidang media untuk menafikan lelaki itu bukan Anwar dan seterusnya mengeji Umno dan BN. Tetapi kenapa dalam sidang media tersebut Wan Azizah tidak mengambil kesempatan untuk menunjukkan jam tangan Anwar yang dikatakan dalam simpanannya. Pelik tak ?

Sejarah pernah membuktikan Wan Azizah adalah penipu besar. Semasa Anwar dalam tahanan polis dan semasa Anwar dalam penjara Wan Azizah mengatakan Anwar disuntik dengan kuman HIV dan juga dimasukkan racun arsenik ke dalam badannya. Sedangkan itu semua tidak berlaku dan sampai hari ini Anwar masih lagi sihat walafiat.

Siapa lagi yang boleh menyelamatkan Anwar kalau bukan Wan Azizah dan anak-anaknya ?

Sebagai seorang isteri tak mungkinlah Wan Azizah hendak muncul dalam sidang media hari ini dan mengesahkan itu adalah Anwar.

Wan Azizah hanyalah burung kakak tua, dia hanya tahu angguk dan ikut. Skrip untuk sidang media sudah tentulah disediakan oleh suaminya.

Apa yang Wan Azizah nak kata , biar dia kata. Rakyat di luar boleh menilai. Isteri mana yang tak pertahankan suaminya yang masih sah ? Dan yang paling mustahak sejarah pernah membuktikan Wan Azizah adalah penipu besar dalam usahanya mempertahankan suami dia.

21 comments:

Anonymous said...

Melayu tidak mudah lupa hal berkaitan arsenik ,suntikan HIV yang sememangnya bohong belaka siapa yang mengeji dan buat fitnah..kalau bukan puncanya dari keluarga sendiri...simpati dah tak laku

pemerhati said...

hahaha..keldaian and the gang boleh merapu apa je pfakta dlm dunia ni..tapi senag je..suntik arsenik + HIV tu mmg soalan maut la kan..smpai sekarang sihat walafiat dan x mampos2 lg..

Dato' Bahaman said...

silap besar la jijah buat kenyataan lagu tu. seolah2 nak mencabar si pengupload video tu. nampak gayanyer, tindakan si jijah ni bakal mengundang bala yg lebih besar lagi. tak mustahil lepas ni, klip video yg seterusnya yg akan menampakkan dgn lebih jelas lagi muka nuar juburi dan aksi2 panasnya akan terdedah kpd umum. percaya lah dan tunggu aje lahh...

Anonymous said...

taubat lah Kak Wan....lagi tipu lagi makan diri nanti...

hilbert said...

Salam tuan,

itulah akibatnya apabila otak yahudi/amerika sudah meresap masuk kedalam tempurung kepala keluarga Anwar dan Azizah. Benda yg sudah memang nyata begitupun masih lagi mahu menafikannya.

Dulu untuk mendapat lesen menceroboh Iraq, Amerika menuduh negara teluk itu memiliki banyak senjata pemusnah besar-besaran tetapi sehingga kini satu skrew senjata tu pun mereka gagal menunjukkan kepada masyarakat dunia walaupun Almarhum Saddam Hussein sudah lama mereka bunuh.

Dalam waktu itu juga Azizah menuduh Anwar suaminya telah disuntik dengan virus HIV serta disapu dengan serbuk arsenik dibatang kemaluan beliau oleh pihak Barisan Nasionl tapi semua itu sehingga saat ini belum dapat Azizah buktikan malahan makin ligat pula Anwar meliwat lelaki lain serta melanggan pelacur amoi2 China..

Anonymous said...

Selagi Jijah dan anak2 merestui perbuatan Nuar, selagi itulah keluarga tersebut menanggung dosa kepada seluruh umat Islam Malaysia.

Selagi itu jugalah Nuar akan bergelumang dengan maksiat.

hafiz said...

Tinggalkan dunia politik...

hafiz said...

tinggalkan dunia politik...

mukminmari said...

saya rasa kalau anwar kena suntikan arsenik dia telah pergi berubat dan semoga dia sihat lah

amieiezam said...

kalau jam tangan tu ada pada dia..tentu dia tunjuk dah!!!

jom kita refer pulak serial number jam tu....ada berani kak wan? err ker dah hilang pulak.....

Anonymous said...

JIJAH CUBA PERTAHANKAN NUAR... JELAS MENUNJUKKAN JIJAH BUKAN SEORANG YANG BENAR2 BERIMAN..

SEORANG ISTERI WAJIB TAAT PADA SUAMINYA SELAGI MANA SUAMINYA ITU TIDAK MELAKUKAN PERBUATAN YANG TERLARANG.

TINDAKAN JIJAH TETAP PERTAHANKAN LAKI DIA JELAS MENUNJUKKAN BETAPA TIPISNYA IMAN JIJAH... JANGAN TENGOK TUDUNG DAN SARUNG TANGAN JIJAH SEBAGAI KETEGUHAN IMAN... TAPI TENGOK LAA SERBA SERBI... ZAMAN SEKARANG BOHSIA PUN PAKAI TUDUNG...

Anonymous said...

Syabas kepada wan azizah kerana masih lagi tabah di samping suami walaupun tahu si suami adalah seorang bernafsu aneh. hanya perempuan yang cekal sahaja yang masih sanggup mempertahankan suami walaupun tahu hal yang sebenar. Kudos to you. Sama taraf dgn Hillary Clinton

Anonymous said...

Disebabkan si isteri asyik menafikan apa saja perkara sumbang yg dilakukan oleh si suami maka si suami bebas buat apa sahaja termasuklah main depan dan belakang..sebab tahu semua org akan percaya pada diri dia so dia bebas apa saja termasuk menutuh sana sini..tolong la kak wan, yg benar ckplah benar wlupun pahit..

Anonymous said...

wan azizah sepatutnya mengambil contoh isteri firaun Asiah bt Muzahir yang beriman kepada Allah swt. terlalu sayangkan @ mengagungkan suami belum tentu suaminya akan membantunya di akhirat ... salam .... somoga wan azizah mendapat cahaya kebenaran yang laki dia memang orang tua gila sex tahap maniac .... nauzubillah ...

Anonymous said...

alaaa...bukan ke depa mmg dari dulu tipu? baru2 ni dlm kes liwat, depa tipun kononnya anwar ada dgn depa kat rumah, tup2 nampak pulak dia kat tivoli villa...nasib baik ada cctv..
jgn percaya la dgn depa anak beranak tu..

Anonymous said...

nak nafi apa lagi zizah oiii..kita tunggu scene video yg seterusnya lepas ni..kan aritu kata ada 4 kamera dlm bilik tu..

depa ingat depa terra..piiiiirahh

Anonymous said...

CCTV kepala bapak rahim tambi shit dan kepala bapak SK.
Itu bukan CCTV ,itu TV di sisi.Orang bangang tahap gaban
ajer yang percaya benda-benda hina macam ini.

Ketahuilah...manusia sesat ini sudah sampai ke hujung nyawanya.
Ameno akan berkubur tanpa nesan.
Sudah sampai masanya untuk kita mendoakan kehancuran dan hidup penuh hina dina bagi golongan manusia-manusia ini.

Anonymous said...

kawan2...kalau kak jijah x pertahankan suaminya...nanti malam kesejukan lah kak jijah kita....tul x

Anonymous said...

masa kak wan kata dia simpan pic saiful ngn pembantu najib kt putra jaya dlm nset..cepat jer pic tu kak wan tunjuk kat media,,sal omega tak nak tunjuk lak,nuar kan dah kata omega ada dlm simpanan jijiah,,,nape erk,,

Anonymous said...

Dekat UK omega taja jam james bond..

kat m'sia jebon**t lak

Anonymous said...

Kalau laki kesayang wan azizah tu diberi suntikan asenik dah lama dah di bungkus dan dikambus ..fikirlah sikit otak wan azizah oii orang lain pun ada laki juga.. bolih fikir lah lojik ke tak buat ape nak beri suntikan arsenik baik beri suntikan bagi mampos terus tapi sekarang ni molek ada je boleh menutoh hebat lagi buntot ke puki ke pantat ke bertambah hebat sehebat hebat nya orang muda pun tak sehebat anugerah tuhan kesayang wan azizah betul tak semua??? SILA BERI PANDANGAN...