Thursday, April 7, 2011

Video Dua Beranak Puaka Gelabah Apabila Jam Tangan Ditanya



Lihat pada minit 0.40 dan lihat bagaimana air muka Wan Azizah pada masa itu. Secara tiba-tiba riak wajahnya berubah apabila jam tangan Anwar ditanya.

Walaupun dia dan anak puakanya kelihatan tersenyum, tetapi muka mereka tetap menampakkan mereka berada pada tahap malu dan bengang yang cukup tinggi. Kelam kabut dua beranak puaka tersebut sehingga terpaksa menjerit-jerit.

Lihat juga wajah Karpal Singh disebelah. Sepatah haram pun Karpal tak buka dalam hal jam tangan. Dia hanya memerhatikan dengan senyuman lagak dua beranak tersebut.

Nasib baiklah Khalid Ibrahim ada di situ untuk menyelamatkan keadaan, jika tidak saya dapat rasakan dua beranak puaka itu pasti angkat PUNGGUNG dan cabut seperti video di bawah.

7 comments:

Anonymous said...

saudara RBF, harap dapat removekan video fitnah yang dibawah ini, nanti hilang hormat saya pada barisan blogger pejuang seperti saudara kerana video ni hanya fitnah.

Pada pandangan saya :
Dr Wan zizah bangun apabila menyedari dirinya disapa daripada belakang dan cuba menyambut salam wanita itu.

Penyokong UMNO yang cintakan kebenaran...

TESLAMARIN said...

ada lagi yang nak sokong

Anonymous said...

saudara teslamarin,

saya bukan bercakap mengenai video sex tu tapi pada video 0.08 saat omegaphobia tu..

Nampak sgt ianya palsu dan direkayasa..

Penyokong UMNO yang cintakan kebenaran...

Anonymous said...

anony 10:00 AM...

wan jijah dah selalu 'fitnah' dirinya sendiri... cakap dia pegang jam omega, cakap body dalam video seks tu bukan anwar, cakap bersama anwar masa kejadian... apalah sgt nak respek org macam ni.

Anonymous said...

apa punya banggang video ni ... agak-gak la woii kalau nak menipu pun ... buang masa aku tengok tak pasai-pasai tambah dosa aku .... kat akhirat hang tolong jawab kat aku ... wakakakkakakakakak

Anonymous said...

Tuan RBF saya setuju dengan anon 10 ..kalau yg tak reti terus percaya dan jadi fitnah nanti.....kalau yang reti.. itu satu sindiran buat kak Wan...

yg bab PC tu...saya nak rasa Kak Wan kena mengucap panjang...jam omega satu hal...yang tak syok nye..press tanya sumpah secara islam..kak wan pegi pusing kata itu sumpah UMNO...astaghafirullahh....

Pejuang UMNO

Anonymous said...

KALAU DITANYA PADA PENDITA NIK AJIS TENTU DIA TAHU DI MANA JAM TANGAN ITU BERADA.......