Tuesday, September 8, 2009

NIZAR OIII !!! JOM KITA TUMBANGKAN KHALID

Usaha yang sedang dilakukan sekarang untuk menawan kembali Selangor bukan kerja senang dan bukan kerja individu. Ianya memerlukan komitmen daripada semua.

Sehubungan dengan itu, kita memerlukan sumbangan anda. Bukan wang ringgit atau harta benda yang dipohon. Yang dipohon adalah sedikit masa dan komitmen anda.

Jika anda betul-betul mempunyai semangat untuk menawan kembali Selangor, maka kita harus smash bola tanggung yang sedang diberi oleh PAS dan PKR sekarang.

Jom bersama kami dalam Misi Tawan Selangor pada hari sabtu ini (12.9.09) jam 5 petang. Kita beramai-ramai pergi melawat tapak rumah berhala yang telah disediakan oleh Kerajaan BN di Seksyen 18. Kemudian kita konvoi ke tapak di Seksyen 23 dan kita boleh bertukar-tukar pandangan dengan penduduk disana.

Majlis di akhiri dengan berbuka puasa di Perkarangan Surau Seksyen 23. Tapi..ehem...ehem...makanan dan minuman bawa sendirilah. Kepada yang tidak mahu berbuka puasa di sana pun tidak menjadi masalah.

Kalau boleh yang datang jangan bawak kepala lembu. Masing-masing tolong cetak daripada komputer gambar kepala Khalid Samad, kepala Rodziah, dan jangan lupa seorang lagi dalang utama iaitu Xavier Jayakumar. Bawa bersama gambar kepala Xavier .Kemudian kita pakat pijak ramai-ramai sebagaimana orang-orang PAS pijak gambar PM di Ipoh beberapa bulan lepas. Lepas pijak gambar Khalid Samad, Rodziah dan Xavier ,kita bakar gambar tersebut.

Amacam kawan-kawan sekalian. Setuju atau tidak. ? Kalau setuju,saya akan bagi maklumat lanjut selepas ini. Nanti,kita saya bawa anda semua jumpa dengan Hj.Kepala Lembu. Boleh bergambar kenang-kenangan dengan beliau dan geng-gengnya.

Tinggalkan komen anda !

28 comments:

antipkrsarawak said...

salam yeop!

kami di sarawak menghulurkan doa untuk kalian semua! semoga misi kita selamat dan berjaya! amin!!!

alHaadi said...

betul ke ni? kalau betul bagi alamat tapak perjumpaan seksyen 18 boleh?

ahbengkai said...

if you have the number, show it to me lah! i also want to strike 4digit winning. don't be selfish share the number with others lah!

Anonymous said...

mana tak boleh bawak kepala lembu...yang diatas leher puak pencacai gerombolan tu apo
he he he he
misi tawan selangor kot
he he he
cubalah....

Anonymous said...

Nampak nya BN sudah hilang harapan menang dan bentuk kerajaan melalui pilihan raya.

Trend sekarang - pelihara katak dan bila dewasa ajak lompat dan kemudian bentuk kerajaan.

Apa formula ini?

Democracy?

Dan apakah faedah hasil dari special draws yang 'hala' itu?

Beli makanan untuk katak, supaya binatang-binatang ini jadi besar cepat unutk lompat?

PARAMESWARA

Anonymous said...

bodoh sungguh orang UMNGOK ni! Kalau berlaku lagi peristiwa 13 Mei, memang UMNGOK la puncanya. bodoh tahap tertinggi orang yang tulis ruangan ni.

Anonymous said...

tahniah RBF, terus berusaha, ayuh pakat sokong

Sudah tiba masanya Melayu turut jadi pelampau kaum.

Anonymous said...

setujuuu....
aku nak joint skali..

Anonymous said...

astafirullahal`azim...

Anonymous said...

korang ni memang cam israel..malu la dgn kaum lain..nama je islam tp bab menghasut spaya orang ramai huru hara ckup paKAR..SEDAR LA cikgu kita mengajar kita supaya hidup bermuafakat diantara kaum..tp korang gunakan utk tujuan politik parti korang..cakap guru atau cakap orng politik yg korang nak ikut..menangis ustat2 kita.menangis guru2 kita bila ni terjadi..fikirlah

Jeffry said...

SLM BRO...AKU STUUJUU!!..NANTI AKU CETAK KEPALA2 LEMBU TU SEMUA BESAR2!!..LEPAS TU KITA RAMAI2 PIJAK2! HENYAK2! TONYOH2!! SAMPAI LUNYAI!! KEHKEHKEH YEHAAAAAAAAA!!!!

Amir said...

cantek bro...........

Anonymous said...

Aku tak setuju dahla.....banyak cara lain lagi bro.

Ini bulan posa nanti silap hari nanti kena tangkap kat Pak Polisi beraya dalam lokap.

Orang lain beraya makan nasi himpit kita kat dalam lokap makan nasi air.

Macam nilah bro kita kena hormat juga la ahli parti komponen BN yang lain. Yang udah tu udah la...

Anonymous said...

Jangan lupa bawa gambar Nizar dan si Kitul sekali.

Orang Perak

Anonymous said...

SETUJU SAMPAI PARAGRAF 5 JE...

adik manis said...

setuju!!!!!
setuju dgn angan2 ko.... heheheh...
bln2 pose ni bt la benda berfaedah ckit...
ajak org khtam Quran ke...
derma anak yatim ke...
gotong royong ke...
bersih kan surau ke....
heheheh

Anonymous said...

cikgu..

aku ingat lagi baik engko ambik gambar dia org tu tengah menonggeng. Lepas tu boleh le buat upacara menyula 3 ekor lembu ni. Dia orang ni memang layak disula pasal lebih hindu dari hindu walaupun ngaku islam. orang yg mempermainkan islam patut disula. Lepas tu gambar dia orang ni kasi posting dalam blog engko orang. Tapi gambar anwar berahim jangan pulak.. pasal nanti gambar tu senyum balik kat engko orang... sedap katanye.. dah selalu buat!!!

Anonymous said...

umno desperate

Anonymous said...

bertindak pakai kepala otak bukan memijak kepala atau kepala lembu.

Shah Qamary said...

maaf xdpt sertai program rbf. aku dok jauh la. tp aku tetap sokong perjuangan Islam dan melayu. bg yg dok laung2kan perjuangan Islam time pilihanraya je, tp time umat Islam ditindas korang dok kutuk lg, korang ni xubah mcm munafik. mempergunakan Islam.

korang dok pertikaikan penduduk pijak kepala lembu, sambil perjuangkan penganut2 hindu. korang xtau ke knapa dorang pijak kepala lembu tu? kenapa dorang marah sgt? xkisah ke perjuangan penduduk2 tu? xsokong perjuangan penduduk seksyen 23 xpe. tp jgn mengutuk perjuangan mereka dlm msa sama mempertahankan perjuangan hindu. subhanaLLAH..

kini kita boleh lihat siapa yg bersama2 penduduk Islam mempertahankan hak dan suara mereka. dan siapa pula yg mengutuk perjuangan mereka..

print muka khalid rambut serabai, khalid gereja, dan rodziah ribuan, pastu aku cadangkan diludah dulu muka2 tu, dgn sgala kahak yg ade. kalau nk kencingkan bwk gi toilet dulu,jgn dibuat di tmpt terbuka. stakat pijak je, dorang xrasa ape. dorang xkan insaf..

Anonymous said...

Bagus hasutan blog umno ni.Mana Polis,tolong baca sekali..

Penyokong PKR Buta Tuli said...

Aku pelik la, cepat je peserta demonstrasi kt shah alam ni kene dakwa. Tapi ape cete peserta2 demonstrasi bantah ISA kt KL aritu ek? Senyap je? Itu lbh memudaratkn.. Lebih dasyat!! Takdelak dorang ni pikir pakai otak!! itu lg blh melumpuhkan ekonomi negara... Menyalak2, bikin huru hara, menyebabkan punca rezeki org lain terbantut...

Aihhh.. Aku ni tdk pon menyokong UMNO tu 100%. Tapi tak blh la nak dibanding kan ngn PKR yang lagi KACAU BILAU!! Ms kerajaan mentadbir dok kondem mcm2. Bila depa pegang byk isu pon x leh setel. Lepas tu tunding jari kt UMNO. Apa punya bangsat la depa ni.Tp x pikir ke ape yg jd. Pikir gune otak la oi.. Bangang betul!!

Boleh tak tuan nye blog ni list kan 100 fakta mengatakan ANwar tu x blh pakai + tali barut yahudi? Dan jugak fakta PKR gagal mentadbir??

Sexy Mamma said...

Bro.. kalu ikutkan hati yg sdg marah, memang bukan setakat gambar kepala badigol berdua tu yang kita nak pijak. Kalu buleh, kepala diorng betul2 pun kita nak kasi sengkelet juge. hehehe...

Tapi tak ada apa2 yg kita dapat drpd tindakan2 itu.

kan lebih afdal, slps buke puasa kat surau seksyen 23 tu, kita maghrib, isyak, terawih & solat hajat ramai2 agar dijauhkan berhala dari tempat kediaman org islam.

insyaAllah, bukan shj keredhaan Allah yg kita dpt, mudah mudahan Tuhan makbulkan doa kita semua. Dan di situ nampaknya kematangan & rasionalism & kesucian agama kita di Bulan Ramadan ni.

Kalu protes, pijak2, bakar2.. bukan ke nmpak mcm perangai org cina & india tu? takkan sebegitu sekali kita tafsirkan 1Malaysia? do we need to stoop to their standards to prove 1Malaysia?

Saya harap, suggestion saya ini difikir-fikirkan. bukan nak tunjuk baik, saya pun bnyk niat jahat juge. (keluar tanduk setan jap) But tengokkan reaksi org ramai terhadap protes kepala lembu tempoh hari, malu juge rasanya sbg org islam.

Cube kalu solat hajat etc, polis pun takleh nk sembur air kat kita, pembangkang pun takleh nk fitnah bukan2... Gani Patail pun takleh saman sbb takkan nak saman org tgh buat idabat? Permit pun tak yah mintak. Takkan nak mintak permit nak gi smayang? Time tu, org PAS or UMNO or PKR(yg mana Islam) takkan nak cebik kat kita. Silap2 diorng pun join kita smayang sama.

So, lets show Muslim Unity is not about Cow's Head but about having a good human head on our shoulders.

Wallahualam.

Alang-alang pekasam said...

Macam-macam komentar yang kita dapat. Kadang-kadang komentar-komentar ini lebih menarik dari artikel itu sendiri. Saya hendak membahas, menyoal, menempelak, memaki atau apa saja istilah yang pembaca rasa sesuai beberapa komentar disini.
1. Komentar :UMNO punya kesalahan jika 13 Mei jika terjadi sekali lagi. Tolong check balik. Lepas BN kalah diSelangor lah terbangkit nya isu azan di Damansara dll tempat. Isu kuil dll yang berbaur perkauman. Apa PR buat? Kita semua tidak mahu terjadinya semula 13 Mei. Tetapi saya rasa, jauh disudut hati, kalau kita terpaksa demi untuk memertabatkan semula Melayu ditanah kita sendiri, mungkin ramai yang ikut serta. Kenapa. Kau takut? Apa jadi di Palestine, terlalu lewat untuk mereka bertindak. Nah sekarang. Mati jugak keluarga mereka direjam Yahudi. Kau nak berduduk diam sampai terlambat?
2. Komentar adik manis : Ajaklah orang khatam qur'an, bersihkan surau etc. Ya itu kerja yang bagus dan mendatangkan pahala. Apa adik manis mahu tiap-tiap hari kena bersuci hadas mughallazah sebab babi merata-rata. Sampai kepalanya masuk dalam surau. Masa mengaji, ting-tong-ting-tong bunyi loceng macam yang dilakukan pelampau hindu haram jadah di Penang. Itu lah senario kalau kita ni dah tak boleh dihitung. Tengok singapore. Nak makan halal pun kena cari. Azan dalam masjid aje. Apa kejadah macam tu? Jadah type adik manis, agaknya.
3. Komentar: Korang ni macam israel..ba-bla-bla. Encik/Cik. Pernah baca buku "International Jews" Tulisan Ford? Tentu anda akan faham kalau dah. Kalau belum. Kau pergi baca dulu. Muafakat? Kau dah baca blog Dr. Ridhuan Tee. Kalau belum. Jadah, kau pergi baca dulu. Kalau dah! Tentu kau tahu yang nasihat untuk bermuafakat ini sepatutnya kau tujukan kepada siapa.

Anonymous said...

p mampos la UMNONGOK

UMNOngok said...

UMNO bsngsng
blog pemfitnah ptuihhhhhhhhhhhhhh

Anonymous said...

long live umno.. tko that silly bustard pakatan ke hell

Anonymous said...

3 ekor lembu perlu dikandangkan...

-namewee babun-