Sunday, September 6, 2009

NIZAR !!! VIDEO JAHAT MALAYSIAKINI

Lihat kedua-dua rakaman video ini sehingga tamat !

Anda bandingkan dua video ini.

Video pertama yang dirakamkan oleh seorang penduduk Seksyen 23, menunjukan bagaimana seorang india mencabar sensitiviti orang Islam tentang Azan lima kali sehari.

Video kedua pula yang dirakam oleh Malaysiakini, memotong rakaman, apa yang dikatakan oleh orang india berkenaan. Sebaliknya mereka menunujuk tayangan perlahan bagaimana india berkenaan jatuh.

Inilah agenda jahat Malaysiakini yang sememangnya diketahui anti Islam.



21 comments:

Anonymous said...

tak sedar menitik air mata aku tgk video ni. org melayu sudah bangkit....yahhh org melayu sudah bangkit.... mereka sudah hilang sabar, mereka dah tak boleh ditipu lagi oleh PAS&PKR.

hidup agama aku, hidup bangsa aku,hidup sultan aku. Allahakbar.

zin

Anonymous said...

hahaha....padan muka khalid samad. itu baru sikit pembalasan tuhan pada org yg nak samakan nama Allah dgn nama jesus. bodoh punya khalid samad.

Anonymous said...

this is wahat we call it 1Malaysia, or may be there is somebody behind them.

Anonymous said...

blog ang bodoh dan bangang!!!!

PUAK UMNO YANG RASIS,WAKTU BULAN PUASA MENJERIT MACAM ORANG GILA......NIE LA BLOG GILA

Anonymous said...

tu lah jangan hina agama orang, orang akan hina agama kita

Anak Perelih said...

Aku rasa dalam video tu, Hindu tu cakap "kita boleh menerima azan 5 kali dalam sehari" Cuba ko teliti apa yang dia cakap tu...

KMZ said...

sebenarnye diorang nie bodo...
tapi buat2 pandai plak...
saje nak kena rakyat malaysia nie...
diorang nak memerintah negara kita nie..
hem...malu sy dibuatnya...
budak2 tengok kita gaduh je...
nanti diorang kate aper...
"bapak kita macam kite jugak le..."

Jeffry said...

KEHKEHKEHKEH MMG BAGUS PUN DIA TEDUDUK!..LG BAGUS KLU SI LEMBU 3 EKOR TU TEDUDUK SAMA BEB!!. NAK TUNGGU SULTAN BENTAK BRU NK BUAT KEJE.

YG SI HASSAN MANGKOK TU PLAK SUKE2 EMBAH DIA BUAT UNDANG2 SENDIRI TANPA PERKENAN SULTAN!..MMG BANGANG DIORANG NI SEYHH KEHKEHKEH

Anonymous said...

BLOG KUNCU MANGKOK TAK BEROTAK... NAK TUNJUK SLAH ORANG KONON... TAPI YG KENA DIRI SENDIRI...

Memang segelintir beruk melayu bodoh tajaan mangkok/bn yg sengaja hendak buat kacau dari awal lagi. Tunjukkan dimana kesalahan kenyataan "KITA BOLEH MENERIMA AZAN 5 KALI DLM SEHARI" dan dimanakah kesalahannya ? Cakap saja orang melayu tapi tak paham cakap melayu. Yg seekor beruk lagi nak tunjuk terror kata "JANGAN MAIN AGAMA" tapi tempoh hari buat perarakan bawa kepala lembu itu apa namanya. SIAPA YG MAIN AGAMA DULU. Dari video petama penduduk itu jelas melihatkan yg segelitir melayu beruk dan tak berakal tajaan mangkok/bn memang menindas dan menghina orang india. Biasalah dgn sikap orang mangkok yg suka bermain api perkauman.

MALAYSIA INI DIMILIKI OLEH SEMUA RAKYAT LA.. TAK KIRA MELAYU,CINA,INDIA,IBAN DAN LLG.. BUKAN DIMILIKI SEGELINTIR BERUK RACIST YG SAMSENG ITU !!!

Anonymous said...

Kemudahan adalah untuk keselesaan penduduk. Kalau mereka tak selesa dan bantah,

Ikut majoriti ler. Kan nak sangat NEGARA DEMOKRASI.. Suara MAJORITI mana disini?

Bota

Anonymous said...

Aku sungguh sedih bila mengenangkan yang Perana Menteri kita yang begitu bersungguh-sungguh ingin menjayakan 1Malaysia keatas masyarakat diMalaysia. Tiba-tiba ada saja puak-puak yang sengaja ingin memusnahkan harapan Perdana Menteri kita ini.

Dahlah dan cukuplah kita Melayu ini berpecah belah dan asyik mengutuk dan berbalah sesama kita.

Tahu tak kau orang yang bendera kita dibakar diIndonesia,para pemimpin kita dihina begitu juga dengan raja-raja kita. mereka ini siindon asyik mengutuk dan menghina tanahair. Apakata kita bersatu dan mempertahankan negara kita daripada ditomah dan dihina oleh mereka daripada kita bergaduh sesama sendiri.

Sedih-sedih.... isu melibatkan maruah Bangsa dan Negara diabaikan tapi isu remeh sesama sendiri bergaduh bagai nak rak.

Apalah nak jadi dengan kita ni????

LU PIKIR LAH SENDIRI

UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA

Anonymous said...

Anon 1:55PM

Kalau komuniti kat situ tak suka, tak terima... FAHAM FAHAM BAHASA LER.

CERMIN MUKA, TEPUK DADA, tanya diri sendiri, kenapa orang tak suka?

If it is for everyone's good, apasal mereka PROTEST tak setuju? Takkan ini pun buat kulit tebal tak faham Bahasa?

Bota

Anonymous said...

MALAYSIA INI DIMILIKI OLEH SEMUA RAKYAT LA.. TAK KIRA MELAYU,CINA,INDIA,IBAN DAN LLG.. BUKAN DIMILIKI SEGELINTIR BERUK RACIST YG SAMSENG ITU !!!

-----------------

sah anak haram ni dibentuk oleh anuwar aljuburi..

pukimak ko la...malaysia ni milik orang MELAYU!!!! Kaqlau la Malaysia ni dulu namanya Tanah Cina, ko rasa Melayu cam aku ni boleh hidup ker? dah lama masuk lubang kubur la...

ptuih...tak sedar diri

aku memang racist...so apa masalahnya?

benibest3 said...

Sah anak haram ni dibentuk oleh anuwar aljuburi..

pukimak ko la...malaysia ni milik orang MELAYU!!!! Kaqlau la Malaysia ni dulu namanya Tanah Cina, ko rasa Melayu cam aku ni boleh hidup ker? dah lama masuk lubang kubur la...

ptuih...tak sedar diri

aku memang racist...so apa masalahnya?

WOI BODOH PUNYA UMNO!! BUKAN KEPALA BAPAK KO TUNKU ABD RAHMAN YANG BAGI KERAKYATAN KAT CINA DAN INDIA..KO MARAHLA KELAPA SETAN UMNO TU..BODOH BANGANG..KO NGN NAJIB MONGOL SAMA BAHLOL..MINUM ARAK BANYAK SANGAT!!
DAPAT MELAYU CAM KO NI MEMANG HANCUR MALAYSIA..AKU RASA BAIK KO BALIK INDON CARI KEJA KAT SANA..
SEBAB OTAK CAM KO NI XBOLEH PAKAI KAT SINI..
KEPALA SHETAN UMNO YANG BAGI KERAKYATAN , KO NAK PERSOAL KAN PLAK..KALO CAMTU SURUH BAPAK SAITAN NAJIB NAZAK ALTANTUYA PEOGOL TU MANSUHKAN 1 MALAYSIA ..
TUKAR JE KE 1 MELAYU!! BODOH BANGANG

Anonymous said...

Kalau aku tengok video tu mamat yang rambut panjang tu yang cari pasal sebab tarik kerusi masa mat india tu nak duduk. (Video Malaysiakini)

Aku rasa tak salah kalau mat india tu kata dia boleh terima azan 5 kali dalam sehari sebab dia tak kutuk pun pasal Islam. (video 1)

Kita janganlah memprovokasi orang lain. Kalau tak suka dan bantah buat cara baik bukannya dengan cara memprovokasi orang lain.

Silap-silap berlaku huru-hara negara juga yang susah.

Tak belajar ke dari peristiwa Kampung Medan dan 13 Mei

Anonymous said...

Bota... Tolong jelaskan apa itu '1 Malaysia' dan semasa sekolah dulu cikgu tak ajar kamu bersikap tolak ansur antara satu sama lain dan bertimbang rasa. Inilah akibatnya bila suruh pergi sekolah belajar kamu ponteng sekolah.

Anon 2:43 PM... Memang sah lah kamu ini beruk baru keluar dari hutan yang tak pernah pergi sekolah. Kesian megenang nasib ibu kamu yang telah 9 bulan bersusah payah mengandung dan melahirkan seorang anak setan yang tidak tahu menghormati kaum ibu. Itulah akibatnya ponteng sekolah.

Saudara benibest3... Saya amat bersetuju dengan cadangan saudara menghantar balik beruk itu ke Indon cari kerja kat sana. Jangan lagi saudara bersusah payah mengajar beruk yg tak makan ajar itu sebab dia memang kurang ajar. Mengapa hendak buang masa saudara ngan beruk gila babi yg kurang ajar tu.

Anonymous said...

masa org melayu bertolak ansur dah habis krn sikap biadap hindraf dan dap yg sentiasa bersuara bukan2 dan bersikap bukan2 la ni masa org melayu pula bersikap bukan2 dan bersuara bukan2. kpd melayu penjilat punggung keling ngan cina teruskan la keje2 membangsatkan bangsa dan agama

keling racist said...

MALAYSIA INI DIMILIKI OLEH SEMUA RAKYAT LA.. TAK KIRA MELAYU,CINA,INDIA,IBAN DAN LLG.. BUKAN DIMILIKI SEGELINTIR BERUK RACIST YG SAMSENG ITU !!!

HINDRAF RACIST

HINDRAF RACIST

HINDRAF RACIST

HINDRAF RACIST

HINDRAF RACIST

HINDRAF RACIST

6% HINDU, MAU KUIL BESAR2. KAT INDIA PUN KUIL BANYAK. ORANG PARIA DITINDAS.

Anonymous said...

Saya sebagai orang islam dan melayu malu tengok video ni. Mengapa orang cina dan india tidak ada masalah kalau ada masjid di rumah mereka? Apa salahnya ada kuil di kawasan perumahan? Mereka hanya bunyikan loceng pada masa subuh.

Inilah orang melayu yang tak berpendidikan, tak ada pangkat, tak ada maruah, tak ada agama. orang melayu yg gaduh ni puasa ke? Islam mengajar kita untuk saling menghormati walaupun berbeza agama.

Kalau nak hidup dengan melayu sahaja, baik balik Indonesia.

Harapan PM untuk 1Malaysia hancur melihat gelagat melayu sendiri begini.

Anonymous said...

aku tak tau sgt citer kat dalam video tuh.. pasal dalam era sekarang nih mcm2 orang boleh buat (edit). kalau nak tau citer betul pergi tanya brader botak tuh..

Tp kalau nak buat kuil nih aku tak berapa nak setuju lah kalau kuil tuh dekat sgt ngan kwsn melayu.

pasal kat kampung aku pon dah ada contoh. time maghrib lah dorang pasang radio kuil dorang kuat2.. sampai azan pon tak dgr. kalau ikut hati mmg mati, tp kita masih ada sabar, orang melayu islam dah terlalu lama bersabar.. tp kalau dah cuba nak pijak, tak boleh la..

pastu jgn lah nak bg muka sgt kat bangsa lain nih, ko tgk kat seri kembangan, bricksfield, parking kete mcm bapak dorang punya jalan. dr 3 lane kasi tinggal 1 lane.itu kat negara malaysia. orang melayu yang perintah. orang melayu ada buat camtu?.. ko tgk kat singapore!.. nak azan pon susah. melayu ditindas, nak belajar agama lagi lah payah.. ko tgk saper pemimpin. dah cukup banyak dah kita tolak ansur.

aku yang dok apartment ni pon x leh tahan, ada 1 family india dok bawah sekali.. tiap hari dok bakar kemenyan, aku yang dok tingkat 5 pon tak tahan, tak tau la kalau yang dok dekat2.. haish..

fikirkan lah.. ini semua kisah benar.. tak guna aku puasa kalau menipu..

MAT SYABU PENGASAS MAKTAB AL-JUBURI said...

On September 6, 2009 at 10:47 pm ong Said:

Kalid samat mcm Nizar/N.ajis juga..

Dia guna ayat Allah untuk halalkan perjuagan Hindu nya.

“berlaku adil” memetik ayat Quran.

Adil kebendanya? Tempat Islam bagi kat Hindu? adil ka?

Mungkin kat Kg. Cina boleh buat kuil. Syaratnya bayar pampasan (Cina majoritinya nak duit aje).

@ Suruuhla Muslim convert jadi Hindu dulu @ buat fatwa baru N. ajis “boleh solat dlm kuil”.


BUAT KUIL KAT TEMPAT MAJORITI HINDU..
ADA KE ULAMA MANGKUK NAK BUAT MASJID
KAT KAWASAN MAJORITI HINDU??