Tuesday, September 8, 2009

NIZAR OIII !!! TAKBIR ! TAKBIR ! TAKBIR !

ALLAHUAKBAR !

ALLAHUAKBAR !

ALLAHUAKBAR !

ALHAMDULLILAH !

ALHAMDULLILAH !

ALHAMDULLILAH !

Misi menghampiri kejayaan !

Hanya masa yang akan menentukan


We Have The Numbers!!!

Kepada kawan-kawan dan sahabat sekalian,hanya ini yang boleh ditulis setakat ini. Tidak boleh lebih sangat,bimbang menjejaskan strategi. Serahkan kepada kami di Command Centre untuk menguruskannya. Yang pasti kita ada berita gembira dan WE HAVE THE NUMBERS.Ha ! Ha ! Ha !


Silakan komen


17 comments:

YANG GAMBI said...

Allah Hu Akbar........ semoga kemungkaran akan ditumbangkan untuk rakyat Selangor......

antipkrsarawak said...

salam bro! teruskan! kami menunggu dengan penuh debaran! allahuakbar!

wehavethenumbers said...

RBF,

mintak confirm kan info nih :

http://kerisputera.blogspot.com/2009/09/gempar-sah-ronnie-liu-jumpa-najib.html

ruang bicara faisal said...

drp apa yang saya tahu

dia bukan jumpa najib

dia ada mohon nak jumpa najib bersama dgn teresa kok. tapi belum jumpa lagi.

apa tujuannya saya belum pasti lg

wehavethenumbers said...

TQ bro...

anyway, semua tgh menunggu dgn penuh debaran...

moga2 misi berjaya!!!

Anonymous said...

muka dua ekor tu jgn kasi can.. sorang ketua kongsi gelap..sorang lagi kuat menentang islam..

Anonymous said...

Semoga berjaya rbf....amin

det said...

yeahh baby WE HAVE THE NUMBERS...

Anonymous said...

amin
mantap..moga dibulan yang baik ini kita diberi kurniaan yang tidak tanding nya
keep on updating rbf
moga ketengan serta ketenteraman dikembalikan
alhamdulillah

Anonymous said...

bravo!bravooo!...
harap2 bukan sekadar khabar angin,
teringin aku nak tgok reaksi aljuburi,nik ajis dan nizar kalau benda ni jadi kenyataan.Mcm mana muka diorg ni agaknya nnti.......

Anonymous said...

Kau ni cakap tak serupa bikin berbelit-belit macam ular.

Lepas besok, besok aku dah boring dah ni

Cakap biarlah berasas jangan buat orang tertunggu-tunggu

Aku ni pun tak sabar lagi nak tengok bendera biru muda bertukar kepada biru tua.

Selamat Jalan Romeo Al Khalid

MUhahahaahahahahahahahaha

Bikin suspen sikit la....

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeeee puak pr pun dah kelamkabut ada sms iklan pun dah risau nak baca muahahahahahah tapi bukan semua puak pr ni meroyan ada yang neutral.

Anonymous said...

yehaa.syukurr sgt2!

Detguaq said...

Berita dari Utusan....aku dah baca berkali-kali, tak nampak, mungkin kena 'read between the line' kot?

Anyway aku juga berdebar menunggu berita terbaru diSelangor!!!!

Detguaq said...

Haaa.....selepas aku baca sekali lagi dan kendian tu tengok DET aku dah faham....ABC HALAL!!!!

Anonymous said...

Kesian aku tengok Faisal ni cam orang gila talak.Macamlah ko yang akan diberi jawatan dlm kerajaan selangor nanti..terlopong je ko nanti kena tipu ngan khir toyol je.

Eddy Silitongga said...

"Anonymous said...

Kesian aku tengok Faisal ni cam orang gila talak.Macamlah ko yang akan diberi jawatan dlm kerajaan selangor nanti..terlopong je ko nanti kena tipu ngan khir toyol je.
September 9, 2009 2:42 AM"


TAPI KALU BETUL, MACAM MANA? HIHIHIHIH....

ADA ORG TU KATA NAK KERAT PELIR DIER KALU SELANGOR JATUH SEMULA KE BN. HIHIHIHIH... SO KAWAN2, MARI RAMAI2 TUNGGU KAT HOSPITAL2.. TGK SAPA PUNYER PELIR KENE KERAT.