Wednesday, September 9, 2009

NIZAR OIII !!! MB ZAMBRY PI MEKAH ESOK

MB kesayangan rakyat Perak,Datuk Dr.Zambry Abd Kadir akan berangkat menunaikan Umrah pada hari esok (khamis,10.9.09).

Beliau akan berlepas daripada KLIA pada jam 3 petang. Beliau akan berada disana selama 10 hari dan dijangka pulang ke tanah air, dua hari sebelum Aidilfitri.

Sepanjang menjawat jawatan MB Perak,inilah kali pertama beliau meninggalkan negara. Sebelum ini paling jauh pun ke Kelantan sahaja semasa PRK Manik Urai.

Kepada Dr.Zambry, tolong doakan agar Perak dan Malaysia sentiasa aman sejahtera dan makmur. Tolong doakan juga kepada 'kawan kita' yang disebelah sana itu,agar penyakit 'gila meroyan mb' dia cepat sembuh.

Pesanan ringkas kepada Nizar sebelum Dr.Zambry berangkat ke Mekah.

Adik nijar, dok elok-elok ya. Abg yie pergi 10 hari ja. Adik jangan dok buat hal tau. Nanti takde orang nak tolong adik. Nanti abg yie belikan adik nija bonggol unta dan kepala unta agar adik nija cepat sembuh. Ingat ya adik nija, jangan buat onar sepanjang abg yie takde ni.

8 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah...MB PErak minta pohon restu dari Allah di MEKAH dengan lebih dekat lagi agar kemakmuran negeri PERAK berterusan dan Islam terus bersatu...dan dijauhkan dari bala dari org2 yang gila meroyan dan gila kuasa...paham2 je la siapa ye.!!

Assaad said...

Salam RBF.

Kekadang saya benar-benar heran dengan DSAI dan pakatannya. Tak habis menyalahkan BN.

Bila Adun BN menyertainya selama 10bukan main ligat. Bergembira, ceramah sana-sini. Berbangga Adun BN bersama kita. Semuanya halal, tetapi bila keadaannya berbalik kepada BN. Itu salah haram dan berbagai-bagai anggapan

Sedangkan boleh di katakan Pakatan Haram kerana kerana penggabungannya tidak di daftar.

Oh Politik...Politik...

http://thenpn.com/thepowerof1.php?id=87310&tag=


Saat Jais
www.treat-cure.com
http://globalnpn.com/?id=87310&tag=
http://saatjais.formor.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

HAHAH...

Ahmad Putra said...

aku rasa ngko yang gila meroyan..bulan ramadhan ni dok kutuk2 org..

insaf le..

Anonymous said...

salam sejastera semoga mb perak dato zamri selamat megerjakan umrah.untuk bekas mb perak(yang disingkir)jangan pulak perasan nak jadi mb.cermin muka dulu.tanya pada diri sendiri ADAKAH AKU LAYAK.Tak jadi pak turut DAP tu buang masa je.

Anonymous said...

A. putra aka balaci dap.. blah la lu

Anonymous said...

A.Putra ko pun sama kutuk balik kenapa..mmg la ko ni a.k.a balaci bacul PR...

Budak said...

hahahaha.. lawak2! Good job bro..