Saturday, September 5, 2009

NIZAR OIII !!! SERANGAN WAKTU SUBUH DI SELANGOR...

Serangan Waktu Subuh...


Nasi sudah menjadi bubur...

Cempedak sudah menjadi nangka...

Perhatian kepada semua Rakyat Selangor, tidak kira apa mazhab politik. Saya sampaikan pesanan ini awal-awal agar tiada yang terkejut atau terkena serangan jantung jika menerima berita dibawah ini.

Keadaan kerajaan yang memerintah Selangor sekarang ibarat telur di hujung tanduk. Amat sukar untuk diselamatkan lagi. Ibarat dua pepatah diatas.

Pesanan kepada Rakyat Selangor sekalian...

Jangan terkejut jika anda bangun bersahur , Kerajaan Negeri Selangor telah bertukar tangan atau DUN telah dibubarkan.

Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari.

Kepada geng Selangor Bangkit, marilah sama-sama kita ucapkan terima kasih kepada Azmin Ali.

Alhamdulilah , misi Team Selangor Bangkit menghampiri kejayaan.

Sayonara PKR,PAS,DAP...


25 comments:

Jeffry said...

TAKBIRRR!!!...TAKBIRRR!!!...TAKBIRRRR!!!!

Anonymous said...

Jgn berangan macam Anwar Ibrahim bro..

adik manis said...

heheheh... sian.... kita tgk sape yg kena...

The 6th Musketers said...

betul ke ni bro?

Anonymous said...

betul ke ni?mcm tx caya plak...hehe..ape2pn tahniah kepada team selangor bangkit sekiranya perkara ini menjd kenyataan....syukur...

Anonymous said...

kalu nak rampas selangor buatlah pilihanraya umum..berani ka

Anonymous said...

bautla pilihanraya umum kalau berani

Pejuang Bangsa said...

Aura NAJIB kini telah merebak di Selangor !!!

Dulu Perak Bangkit ,Kini

SELANGOR BANGKIT !!!

Anak Perelih said...

BARBARIANS ATTACK!!!!!

Anonymous said...

salam..
Laaa... kesian kat hang no.. dok lelak soghang2...awat hg jadi lagu nie RBF? nie sahor bila lah kerajaan PR selangor nak tumbang nie?

Anonymous said...

takada apa pun...kalau ada habis la tanah rizab,perkampungan,sek pondok orang melayu islam kat selangor.

Faizal Rahman said...

Angan mat jenin..

Anonymous said...

Blogger Faizal Rahman said...

Angan mat jenin.

---------------

Faizal barua, kalau RBF berangan, si celaka anuear ibrahim lagfi la kuat berangan...road to putrajaya konon..cit podah..road to penjara sungai buloh sesuai la untuk kaki liwat macam tu...

Anonymous said...

Blog umno yang paling lancau sekali atas bumi nih..penakut cam pondan tak siar komen aku sebelum nih.
BLOG BODOH..BLOG BODOH..BLOG BODOH..BLOG PUKIMAK.
Faisal bodoh..Anak haram

Anonymous said...

Blog umno yang paling lancau sekali atas bumi nih..penakut cam pondan tak siar komen aku sebelum nih.
BLOG BODOH..BLOG BODOH..BLOG BODOH..BLOG PUKIMAK.
Faisal bodoh..Anak haram

hantupembaris said...

oit...baik pi semyang la lagi bagus...

Panji Hitam said...

kamu mcm geng alluminati.. faham2 lah...

Anonymous said...

Nak kena komen maki baru nak siar..
Sori Bro..bulan2 posa ni.
PR Selangor takkan tumbang mudah mudah bro..

sasha2020 said...

Eloklah kalau kerajaan PR Selangor tumbang.

Sebelum lebih byk kerosakan dilakukan oleh EXCO2 dan ADUN2 mereka, eloklah mereka ni ditumbangkan.

Yang nak tumbangkan mereka pun bukannya BN, tapi ADUN mereka sendiri jugak yg dah tak tahan dgn karenah dan sikap berpolitik yg melampau sehinggakan rakyat terabai dan kerajaan menjadi lemah.
Seperti mana yg ADUN PKR Azmin Ali sebut, terlalu ramai rakyat mengadu tentang ketudakpuasan mereka kepada exco-exco yg ada sekarang sehinggakan dia syorkan supaya barisan exco dirombak. Faham-faham ajelah maksud dia tu....

Kembalikan kepada BN yg berpengalaman.

rmf said...

apa yang aku lihat ialah.. kenbabyakan mereka yang memberikomen sebagai anti BN/Umno

TIDAK BERANI MENAMPAKKAN IDENTITI SEBENAR.. TAKUTTTTTTTT ... itu sbb nya mereka ini menggunakan id

Anonymous .... jadi lah anak jantan.... berani berkata kata.. berani tanggung akibatnya....

Jangan jadi DAYUS...

adik manis said...

mana beb????? ni da 2 kali aku bgn sahur ni...
x berubah pn.... hehheheh...
jgn2 hg yg berubah...
kembali la ke pangkal jalan...

Rizwan said...

ermm... bila nak tumbang nih?
cepat2 sket...
dah menyampah tgk muka ronnie liu, khalid gagap, eli wong, dan rakan2 yang sama waktu dengannya...

muka munafik!!!!

Anonymous said...

Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari.

BeliaBenciUmno said...

mana serangan subuh tu ...

sokong pas said...

da berlaku ker serangan tu?
haha..
angan2..