Monday, September 7, 2009

NIZAR OIII !!! SELAMAT DATANG KE SELANGOR PERWIRA NEGARA



Klik video ini untuk menambah rasa kasih sayang kita kepada Perwira Negara

Selamat Datang Ke Selangor wahai Perwira Negara
. Kunjungan mu amat dialu-alukan dan dihargai. Semoga ianya membawa sinar kebahagian kepada seluruh rakyat Selangor,selepas 18 bulan berada di dalam kegelapan pemerintahan KTRX .(Khalid-Teresa-Ronnie-Xavier)


Kami sabar menanti, tidak minggu ini,minggu depan, tidak bulan ini, bulan depan. Tidak 16 September mungkin 16 Oktober. Yang penting jadi, tidak kira secara pasang siap atau secara binaan balik.

Komen !!! Komen !!! Komen !!!


7 comments:

Anonymous said...

hahaha...seronoknya dengar berita ni.. baru leh rasa seronok macam mana penyokong pembangkang rasa bila anwar kata nak tumbangkan BN 16 sept 2008..ooo macam ni rupanya rasa seronoknya...hihihi...seronoknya...

Anonymous said...

Hahaha..tadi kata besok nak tumbang.Pastu minggu depan,pastu bulan depan pastu tahun depan pulak.Last last umno yang tumbang pru13 nanti..hahaha..blog penipu.Kalo aku lah malu dah nak tulis blog lagi.Nak spin apa lagi kat pembaca bodoh2 umngok aku ni pun tak tahu dah..hahaha..mati berangan kah ko pezal.

Anonymous said...

Hahaha..tadi kata besok nak tumbang.Pastu minggu depan,pastu bulan depan pastu tahun depan pulak.Last last umno yang tumbang pru13 nanti..hahaha..blog penipu.Kalo aku lah malu dah nak tulis blog lagi.Nak spin apa lagi kat pembaca bodoh2 umngok aku ni pun tak tahu dah..hahaha..mati berangan kah ko pezal.

Anonymous said...

woi mangkuk.. aku dah agak dah. berita ko melalut je, Tadi kate esok najib nak jumpa Sultan selangor... tetiba la ni kate lak xminggu ni, minggu depan,Tidak 16 September mungkin 16 Oktober.Ciss.. PENIPU JE LA KEJE KO. PUKIMAK KO LA

matstimakarpinang said...

desas-desus semasa perayaan merdeka ari tu bahawa jumlah ahli parlimen yang nak berpaling tadah sudah mencukupi membentuk kerajaan baru. dengar aji adi pun dah tak da halangan jika ini terjadi walaupun jumlah ahli parlimen bukan islam melebihi yang beragama islam. ydp agong pun dengarnya tak da masalah dengan keadaan ini.wallahualam.

orangkampung said...

Ajar cukup-cukup pakatan harbi ni...

Tumbang jangan tak tumbang....

wolf said...

Jika berita ini benar maka tahniah diucapkan kepada semua rakyat Selangor kerana kembalinya negeri Selangor ke tangan BN. Bravo guys...