Saturday, November 6, 2010

Anwar Dalam Penjara, Azizah Kutip Duit Berjuta

Khaikkkkk, ptuihhhhhh

Saya cukup menyampah bila ada orang puji Wan Azizah melambung-lambung, kerana saya sendiri pun tahu kisahnya. Saya pernah berada bersama-sama Datuk Nalla berjam-jam untuk mengorek rahsia. Macam-macam cerita yang tahu pasal perangai Wan Azizah yang berlindung di sebalik wajahnya yang baik itu.

Lihat video di bawah ini, bagaimana Lokman Adam menceritakan kisah Wan Azizah kutip duit berjuta-juta dengan menjual air matanya sewaktu Anwar dalam penjara.

Selepas keluar penjara Anwar boleh beli kereta mewah dan bina rumah berjuta-juta harganya sebaliknya pendekar-pendekar tempang dan cicak-cicak mengkarung PKR yang dibawah diminta supaya berkorban jiwa raga dan harta benda demi perjuangan dan dibakar semangat mereka dengan slogan 'jika takut dengan risiko, jangan bicara pasal perjuangan' dan juga slogan yang popular satu masa dulu 'lawan tetap lawan'.

Lihat kedua-dua video ini sampai habis.





Halo Wan Azizah , berani atau tidak kamu saman Lokman Adam ?

Teringat saya kisah di Batu Sapi, pendekar-pendekar tempang dan cicak-cicak mengkarung PKR diminta berkorban. Dari semenanjung mereka datang ke Sabah dengan duit sendiri, cari tempat tinggal sendiri, belanja dengan duit poket sendiri dan kerja bagai nak rak kerana jentera Sabah boikot calon PKR.

Sebaliknya pemimpin-pemimpin atasan PKR duduk bersenang lenang di hotel mewah (Sabah Hotel), menginap di sana dan lepak-lepak di coffee house. Kemudian turun padang sekejap disambut bagi hero, ambil gambar sekeping dua supaya menunjukkan mereka bekerja, kemudian kembali semula bersenang lenang di Sabah Hotel dan malam turun ceramah.

Padan muka ! semuanya kena tipu dengan pemimpin.

Kata miskin, tiada duit dan sebagainya, tetapi bagaimana dapat bermewah-mewahan di Sabah Hotel ?

7 comments:

Anonymous said...

PKR anggap orang-orang yang menyokongnya sebagai macai aje, tak ada harga. Pimpinan tertinggi hidup bermewah tapi selalu mengaku susah. Sampai bila lah juak-juak haprak PKR ni nak sedar yang mereka telah ditipu keseluruhannya.....

Anonymous said...

Lagi satu semua kena tahu... Nak dengar ceramah Kak Jijah kena bayar RM10 seorang... Habis duit makcik2 kawasan Permatang Pauh dan Permatang Pasir dia kebas...

Kena tipu buta je...

Anonymous said...

Terima kasih siarkan video ni. Barulah tahu kenapa parti anak-beranak ini tak normal macam keluarga lain. Tak cukup2kah manusia mencari harta didunia ini. Walhal, bila mati cuma kapas2 dan sehelai kain putih sahaja yang disalut ditubuh.

Anonymous said...

kah...kah...kah... sapa yang kena kesian ... kesian ....

Anonymous said...

tapi ahli pis lagi baik derma seorang 20 untuk pilihanraya

Anonymous said...

dengar dia sebut nama si kito terus aku meluat nak tengok video ni

Anonymous said...

lokman adam??
sejak keluar umno x abis2 serang peribadi anwar dgn nik azizah..

sampai la sekarang..

teringat time kempen PRU12,UMNO gunakan lokman adam di setiap ceramah sekitar shah alam...

yg datang dah la x ramai,jentera parti jer yg ramai...

dgr plak ceramah lokman adam ni,lagik la bosan...

ingatkan dah stop,rupenye x abis lagi mamat ni...

tlg la UMNO,utk next PRU tlg la jgn bawak mamat ni dalam ceramah perdana...bosan bosan