Monday, November 15, 2010

Pas Oiii, Malulah Dengan Orang Hindu

Sungguh memalukan...

Seorang penganut agama hindu terpaksa menasihati sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam, yang dipimpin oleh tok guru, tok gAru, alim ulama dan sebagainya.

KUALA LUMPUR 14 Nov. - Datuk S. Nallakaruppan berkata, beliau malu apabila melihat pucuk pimpinan Pas masih taksub kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim walaupun pelbagai tembelang Ketua Pembangkang itu telah terdedah.

Sehubungan itu, beliau yang merupakan bekas rakan karib Anwar bersedia untuk bertemu pemimpin Pas jika mereka berminat untuk mengetahui wajah sebenar pemimpin itu.

Katanya, cadangan pertemuan itu adalah atas dasar hormat kepada Pas yang disifatkannya sebagai sebuah parti yang dianggotai orang alim.

"Pada bila-bila masa dan di mana sahaja saya bersedia untuk bertemu pemimpin Pas bagi mendedahkan wajah sebenar Anwar dan kenapa dia terlalu sayang kepada Azmin sehingga boleh menjejaskan masa depan pakatan pembangkang sendiri.

"Saya malu bila tengok pemimpin Pas yang alim boleh terpengaruh dengan Anwar dan saya tidak kisah mereka tidak mahu menerima pandangan saya selepas pertemuan kelak asalkan saya telah melunaskan tanggungjawab untuk menyatakan kebenaran.

"Hasrat ini adalah kerana saya amat menghormati pemimpin Pas dan sebagai bukti sehingga hari ini saya tidak pernah membuat kenyataan mempertikaikan mereka," katanya sewaktu dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Dalam perkembangan berkaitan, Nallakarupan berkata beliau juga bersedia untuk bertemu pemimpin DAP untuk tujuan yang sama demi menegakkan kebenaran.

"Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng pernah berkongsi sel yang sama di Penjara Kajang, pada masa itu kami banyak bertukar pandangan.

"Sebagai seorang rakan, saya menasihatkan Guan Eng supaya berfikir masak-masak sebelum meneruskan kerjasama dengan Anwar, saya khuatir DAP yang tanggung padah dengan permainan politik licik Anwar," katanya.

Sumber: Utusan Online

Kepada Datuk Nalla

Ayoyo Datuk....u punya statement banyak teruklah.

Mana Pas mau taruk muka ?

Datuk , lain kali kasi reserved sikitlah

Jangan bagi Pas malu itu macamlah Datuk.

Datuk, kalau u jumpa sama Hadi, sama Aziz, u mau tunjuk ke itu bagaimana Anwar taruk belakang ?

5 comments:

irs-Hursaini said...

Tidakkah PAS dikuasai oleh PKR melalui kumpulan erdogan..

Tidakkah kumpulan asal PAS dah kena tutup mulut?

Anonymous said...

Pas beruk mana tau malu...tngklah pemimpin mrk mcm2 cnth yg tak baik ada,..kpd pas beruk jngn mimpi nak tadbir m'sia..tadbir kampung pun belum tentu boleh maju...20thn dibawah pemerintahan pas, kelantan jadi contoh 'islam mundur kehadapan' ahaha.....

Anonymous said...

mesti si datuk nalla ni sudah kena hantam kaw-kaw dengan itu anwar awwww berahim, pas memang bodoh

Anonymous said...

Lirik Lagu Mabuk - Spider

Sepuluh sembilan
Katamu satu pun tak boleh pakai
Sepuluh sembilan
Janjimu satu pun tak boleh pegang

Dunia dan apa isinya
Hanya kau punya
Segala-gala kau dah ada
Tak cukup kau masih minta tambah

Mabuk bukan mabuk
Mabuk nama mabuk cinta mabuk kuasa

Sepuluh sembilan
Bertemu tak satu bukan khayal
Sepuluh dan sembilan
Putihmu tak satu bukan sihir

Rembulan dan sinar cahaya
Pada yang kau puja
Hanyalah serpihan
Bongkah melayang di angkasa

Rembulan dan sinar cahaya
Hanyalah serpihan
Bongkah melayang di angkasa

http://www.youtube.com/watch?v=rRX9OKmyrE8&feature=related

lebih kurang cam nie laa depa nie

Anonymous said...

Malangnya Melayu Pas n Melayu PKR Peneng....membiarkan belakang mereka ditunggangkan bagai lembu oleh cina n india dap...pas tu kalut hak mereka hilang...bodoh..bodoh...bodoh