Wednesday, November 3, 2010

Calon Pas Akan Bersumpah

Mengikut berita yang baru diterima, calon Pas Dun Galas akan menyahut cabaran dari blogger-blogger dan Umno Online supaya membuktikan dia tidak pernah ditangkap khalwat.

Difahamkan dia akan melakukan satu laporan polis petang ini dan akan melakukan sumpah di Masjid Gua Musang bagi menafikan semua dakwaan itu.

Ok, kita tunggu.

Jika benar, maka BN boleh ucap selamat tinggal kepada Dun Galas.

Apa pun kita mesti tunggu dan lihat apa kandungan sumpahnya dan apa yang dia nak nafi.

7 comments:

Anonymous said...

Eh! Bebebebetul ke ni? Pasni leh la Selehuddin n Anwar bersumpah... ekekekekekk

kahwin Lari.. said...

suruh sama al Jub bersumpah...

me said...

truskn..

Anonymous said...

lepas bersumpah petang ni juak2 PAS PKR akan jaja seluruh Malaysia kebenaran telah terbukti dgn sumpah itu..ye betul..saya setuju.tapi harus diingat..ada orang yang akan susah hati kalau calon PAS itu betul2 bersumpah petang ni...siapa dia orang itu..tak lain tak bukan Anwar..kenapa calon PAS itu boleh bersumpah dan kenapa pula Anwar dikecualikan bersumpah....?

Anonymous said...

lepas sumpah terus bertukar jadi sesumpah muahhahahahaha............kalo bagi rasuah kat pengundi boleh spin kata bagi zakat ... boleh pakai kaaa sumpah depa nie ... pooorahhhhhhhhh citttt .... gali lubang kubur la woiiii ....

Anonymous said...

no hal pas pis pus boleh bersumpah anytime, lepas tu akan keluar fatwa sumpah tersebut di buat dalam keadaan darurat dan ia tak sah...korang tengok jer laa nanti...

Anonymous said...

mana cita sumpah dia bro...dah malam dah ni..tak de pun...