Thursday, November 4, 2010

Yahoooooo ! Batu Sapi Milik BN


Tak payah kita nak pening-pening kepala dengan angka lagi

yang penting

BATU SAPI KINI MILIK BN

BN MENANG DI BATU SAPI

10 comments:

Anonymous said...

Tahniah Bro....

Abu said...

Alhandulillah. Tahniah. Harap tanggunjawab dipikul dengan penuh amanah.

Nazri said...

Tahniah kepada BN / UMNO..

Apa alasan PAS...???tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Mohd Naser said...

Tahniah Bro.. TAHNIAH untuk semua yang bekerja keras untuk kemenangan BN...

Mohd Naser said...

Tahniah Bro.. TAHNIAH untuk semua yang bekerja keras untuk kemenangan BN...

Anonymous said...

lama dah aku tunggu kebangkitan BN..neh semua buah libas memba pakatan kat opis next week,haha..tahniah kepada semua blogger dan jentera BN..

Anak Lenggong said...

Tahniah....tapi ingat kerja kita belum lagi selesai..iaitu menyedarkan rakyat malaysia khususnya orang melayu dengan permainan kotor pemimpin PAS, PKR dan DAP..

Ini lah ganjaran yang kita perolehi sekiranya kita berusaha dan juga dan bekerja tanpa memikirkan sebaran ganjaran..Tahniah kepada semua rakan-rakan seperjuangan.

TAPI....WAHAI PARA PEMIMPIN YANG DIPILIH ...INGAT..KALIAN DIPILIH UNTUK MENTADBIR DAN JUGA MENJAGA HATI PARA PENGUNDI..JANGAN ADA YANG MASA MENGUNDI JE MENAMPAKKAN MUKA DAN SANGGUP TURUN KESERATA PELUSUK KAMPONG...SEKIRANYA KALIAN TIDAK MENJALANKAN TUGAS YANG DIAMANAHKAN..KALIAN AKAN KAMI JATUHKAN...

Anonymous said...

Shukran !! TAHNIAH SEMUA !!

zethro said...

nik ajis buat2 pandai nak "isle"kan org asli...
cara dia akad mcm nak nikahkan org lak... cara yg btul adalah si mualaf kene genggam tgn kanan dgn jari telunjuk lurus ke atas(spt ketika kita start syahadah dlm tahiyat dlm rukun solat)...
nampak sgt "tuan guru" nih masih kene berguru lg...

http://wrlr.blogspot.com/2010/11/n-45-galas-tok-guru-islamkan-3-orang.html

pape pon tahniah kpd ketiga2 saudara baru Islam kita... moga Allah terus beri petunjuk dan hidayah kpd mereka utk meneruskan kehidupan sbg seorang muslim yg bertakwa...

Anonymous said...

masalahnya bro... dulu menang 7000 lebih... sekarang mcm dah kurang je... bukan nak ungkit pasal nombor, tp, mana pergi yg dah hilang tuh??