Monday, March 21, 2011

Blogger Nak Lihat Juga Video Seks Pemimpin Tersebut

Jam 11 malam tadi saya menerima satu panggilan daripada blogger tersohor yang bertanyakan samada saya mengetahui atau tidak tentang jemputan kepada pihak media mengenai satu tayangan video hubungan seks seorang pemimpin utama pembangkang dengan seorang wanita.

Saya memberitahunya saya tidak mengetahui langsung perkara tersebut. Saya cuba bertanyakan kesahihan berita tersebut kepada beberapa rakan media. Ada yang jawab tak tahu dan ada yang cuba mengunci mulut.

Nampaknya perkara itu benar. Pagi tadi bertempat di ibu negara video tersebut telah ditayangkan.

Difahamkan video tersebut memaparkan aksi seks lelaki Y dengan seorang wanita.

Kami memohon kepada pihak yang mengaturkan tayangan video terbabit agar turut sama memberi peluang kepada kami (blogger-blogger) untuk melihat video berkenaan.

6 comments:

Anonymous said...

Aku dah x sabar nak tgok ni bro....boleh dikatakn semua bloggers kerajaan cakap benda yg sama ni.....

Aku nak tgok muka musibat tu spe??..makin mereng la dia nnti....

Wu Di...

nazir said...

wehh,,, aku pun nak tgok gakk... tolongggg lahhhhh....

dah sejam aku duk dpan pc sbb cari video tu...

tak sabar nii....

Bdak IZZAH tu dah tgok ke....

Anonymous said...

Nazir, ko kena tunggu selama 168 jam (24jam x 7hari), smp habis tempoh Datuk T tu. Kalau tersebar sekarang, habislah datuk T kena cekup polis. Sbb skrg ni dia sorang jer ada video tu..

Hehe... sabar, sabar!

Anonymous said...

badak izzah yu bukan saja dah tengok misti siap ada cd or dvd lagi agaknya malu nya ada papa yang gitu kalau aku tak dok di malaysia dah sebab tak cukup kulit babi nak tampal muka

Anonymous said...

ITULAH STND MELAYU UMNOAPCO BERPOLITIK DARI PERISEN HINGGALAH AHLI BIASA DIKAMPUNG2 SAMA AJE.. YG CERDIK BODOHKAN YGN BINGAI.... PATUTLAH MELAYU MUNDUR DARI BANGSA2 LAIN.. BANGSA LAIN KUKUHKAN EKONOMI, MELAYU BYK KAN FITNAH, YG DIFITNAHNYA MELAYU JUGAK. PARA MUFTI, ULAMA TUA DAN MUDA DAN PENASIHAT UGAMA KPD PM YG HAIRAN NYA MEMBISU AJE JAGA PERIOK NASI.... HAPRAKNYA BANGSA KU MELAYU UMNOAPCO.....

Anonymous said...

sila la tgk beramai2 wahai blogger..
dah la tgk bende lucah,pastu seronok plak tu...
jgn korang terbakar ramai2 dah la...
mintak dijauhkan..

-Warga Shah Alam-