Monday, March 21, 2011

Update Video Seks: Lelaki Y Pancut Dua Kali Dalam Masa 20 Minit

Berita baru diterima

Video seks yang melibatkan lelaki Y yang ditayangkan pagi tadi menunjukkan dia klimaks sebanyak dua kali dalam tempoh 20 minit.

Difahamkan kejadian itu berlaku dalam tempoh lebih kurang setahun ini di sebuah hotel di KL.

Tayangan video itu menunjukkan lelaki Y memasuki sebuah bilik dimana seorang wanita yang iras-iras perempuan cina telah berada di dalamnya.

Aksi pertama yang dilakukan perempuan itu ialah blow job sehingga lelaki Y terpancut dalam mulutnya.

Selepas itu perempuan itu bangun untuk mencuci mulutnya, kemudian disambung pula dengan aksi seks biasa dengan beberapa jenis posisi. Hasil dari itu sekali lagi lelaki Y terpancut.

Dua kali pancut dalam masa dua puluh minit.

Hebat...hebat....lelaki Y memang hebat !

Bukankah lelaki sakit tulang belakang sehingga nak berjalan pun terpaksa dipimpin ?

33 comments:

nazir said...

wehh,, ni tak leh jadi ni... aku pun nak tengok gak.... tolonggg lahhh

Tok Pawi said...

Itulah "anugerah Tuhan"

Anonymous said...

adakah ini satu mimpi aatu aku berilusi nak tengok nak tengok nak tengokkk...apa komen tok guru selipau lepas ni...waduh jahanammm

Anonymous said...

Hisy betul ke nih..? tak pecayerla. Ntah-ntah perempuan cina tu KakWan kot..mane tau KakWan freehair he..

Korg nih...semua ni fitnah semata-mata. Kalo tak fitnah semua ni konspirasi. Kalo tak konspirasi mesti kerja-kerja jahat UMNO. Kalo tak kerja-kerja jahat UMNO mesti agen Rosmah. Kalo tak agen Rosmah mesti APCO Yahudi. Kalo tak APCO mesti nih mimpi buruk dari wali Selipar Nik Azizi jer..he

Hisy takkanla pemimpin Anugerah Tuhan tahan 20 minit jer. At least 2jam baru betul...

Anonymous said...

sebar la cpt biar rakyat tgk sapa lelaki Y tu,nanti lelaki y buat report serta pergi buat perintah mahkamah melarang video tu,kepunan rakyat malaysia nak tgk kes Lelaki Y

Ular Menyusur Akar said...

Bro,ini cerita dalam mahkamah ke luar mahkamah? Kalau dalam mahkamah, apa kaitannya?

Tak jelaslah bro.

ruang bicara faisal said...

ular menyusur akar

ini bukan kes yg sedang dibicarakan. kes lain

kes yg sdg dibicarakan balun belakang

kes video ni balun depan.

HHalem said...

Fitnah-fitnah-fitnah.

Bloger semua celako-celako-celako.

Kalau tengok di Sri Carcosa mesti konpirasi.

Anonymous said...

Sedih dengan politik Malaysia.

Anonymous said...

fhuii..pancut 2 kali tu..ni musti minum air akar tongkat ali pok nik yang bagi..huhu..kuat nafsu betul lelak Y ni..depan belakang dia sapu..

Anonymous said...

patutla tak nak bagi DNA..dia dah serahkan pada orang lain.. patutla

Anonymous said...

anon 1:53 - balun belakang standard 5 minit sudah shoot. kalu depan boleh tahan lama skit la (20 minit = 2 shot). terbaaiikkk!!

Anonymous said...

Lepas ini Nurul puaka dan Kak Jijah dua2 mulut bau bangkai, akan melalak lalak ke seluruh pelusuk dunia dgn mengatakan konspirasi, tidak adil, dan sebagai nya. Pak Sheikh akan pasti cabut lari dgn alasan ada pembunoh upahan yg sebelum ini hilang kemana kerana cirit birit hingga ke hari ni. Pak Sheikh akan melakukan dram mama, siap pakai bengkung leher dan bengkung badan siap di papah untuk berjalan, untuk menunjokkan begitu terseksa. ishh ishh ishh ishh ishh inilah species keparat lahanat dalam dunia.

aabbccxxyyzz said...

sedihhh..m'sia ku.aku dan rakyat22 di hidangkan dgn cerita-cerita yg melekakan mcm ni...sampai aku dah tak tau maksud benar dan bohong sekarang ni..hehehe

Anonymous said...

oh pemimpinku..
jika benarlah itu dirimu, aku amat menyesal menyokongmu selama ini..
sia2 lah perjuanganku berlapar berpanas berhujan utk membelamu..
cewah

Anonymous said...

bro bloggers bl dpt video tu nnti tlg la ltk dlm blog korang..
tp klu xleh, post je kat redtube, youjizz ke...
satu dunia leh tgk heh heh...

Anonymous said...

Bro Rbf, ko pasti ker tu Lelaki Y. Sbb ko pun tak tengok. Aku bukan apa, mcm tak caya lak dia hebat camtu. Dia kan dah tua bangka. Boleh ker lps terpancut pertama tu terus sambung aksi. Tak caya lah. Atau mungkin telan pil biru tu kot?

marilyn said...

Anwar Ibrahim menghadapi tekanan dgn kes liwatnya di mahkamah.Rakyat juga menuntut anwar menyerahkan dample DNAnya kepada mahkamah.Skrg ni plak timbul isu video seks dgn pelacur.

Aku terfikir,mungkinkah ini hasil daripada doa Shaiful Bukhari?

Anonymous said...

Aku tak percaya ini Anwar.. mana boleh Anwar, ini betul betol fitnah dahsyat. Mana boleh Anwar pancut 2x dalam masa 20 minit, Anwar pancut 2 minit sekali dowh hohohohoho

Anonymous said...

wow ..... masyaallah ... tak tau dah nak komen apa ....

Anonymous said...

Fitnah..fitnah..semua ini konspirasi belakoo... jawapan standard pengikut2 tegar Anwar Berahi...walau bukti jelas didepan mata... demi kedudukan, pangkat dan duit...semuanya okkkkkk..... ..ptuii

Anonymous said...

bagus lah kalau benar lah bagai dikate dan kalu benar apa yang blogger blogger nampak tayangan sex movie tu rasa nya x lama lah hayat si Y tu akan dilaknat oleh allah lah dalam sikit masa ni besar sungguh maksiat yang dilakukan heeee gerun aku bila mati dalam keaadaan itu x tahu berapa puloh orang lah nak usong mayat yang berat ngan dosa masuk dalam liang lahat berapa tan beratnya ular nak belit dia ......nak uzubillah terima lah nati azab nya pembalasan Allah taala

mat saga said...

fulamak....

caya lah nuar....
kau jangan takut nuar dengan dorang nie semua nuar... lantak lahh...

kalau dorang semua dah tahu.... so what.... kalau nak kena letak jawatan pun apa ada hal... at least kau bole jadi pengganti Mr. Rocco... pelakon blue tersohor dari Itali tuuu... dia dah pencen dah...

ok ape... bukan amoi cina je kau dapat... awek afrika pun kau bole dapat...

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Pemimpin pembangkang dakwa ini keje BN... masalahnya sejak bila Anwar baik dgn org BN @ UMNO? Datuk T tu kan kawan Anwar... mesti dia penyokong kuat pembangkang, tak gitu? apalah pembangkang ni asyik2 nak salahkan BN/UMNO, cubalah kreatif sikit cari alasan lain yg lebih mencabar minda. Nyampah tol.

Anonymous said...

bro .....Lelaki Y ade guna KY Jelly tak?

Anonymous said...

Itulah hebatnya Anugerah Tuhan.Lepas ni ramai wanita gersang di luar sana mahu cari Anugerah Tuhan.
Kesian kak wan dah tak boleh bagi yang terbaik.Habis madu sepah dibuang.
Respectlah Bang kau lelaki Melayu terakhir.

Anonymous said...

Ammmmmmmah!!!!

hero filem lucak tah tu bukan lelaki Y la.hero tu hanya mirip2 iras cam lelaki Y,lelaki Y kan Anugerah Tuhan(tak tahu le tuhan org DAP ker orang Hindrf ker orang)...takkan dia bodoh sangat pancutusana pancut sini siap bagi org rakam lagi...ehehe

takkan dia x penah dengo....hanya pelanduk yg lupakan jerat,tapi.........org minta DNA pon mati idup balik pon dia x bagi,takkan senang2 dia nk bagi amoi spa plak.ihihihihihihihi...diakan warak,lagipon kak jijah kan mengancam lagi....

Anonymous said...

Bagi saya, adalah lebih baik kita ambil sikap berhati-hati dahulu tanpa rasa begitu yakin dengan kes terbaru kali ini. Pilihanraya Sarawak pun semakin dekat. Mungkinkah ada strategi kerja halus untuk membalikkan kesan daripada kes ini kepada BN?

Anonymous said...

jangan masuk campur

biarkan anwar saman sendiri dengan datuk t

kita tengok anwar nak report polis ke tidak

kita lihat dari luar saja siapa yang kena

Anonymous said...

di manakah iman dan islam rakyat malaysia yg menulis di sini?

Anonymous said...

Kita biarkanlan si Nuar ngan Datuk T tu selesaikan masalah ni. Masalah ni pun kita tak undang....kita perati jer dari luar. Jangan menambah atau menurang.................

Anonymous said...

mungkin itu lah nama nya hampir dimakan sumpah oleh orang yand pernah disakiti nya kes liwat tak abis lagi dibicarakan timbul pulak alkisah sex movie hebat hebat si Y tu ye hebat dan ganas betul butoh dia almaklumlah anugerah tuhan lah kata kan dan gelaran dato seri tetap utoh tak brganjak sape kah yang beri gelaran tu pada si Y???? wahai dato seri Y bertaubat lah kamu ingat lah selimut putih akan membalut badan anda dan kerja jahat tu nanti butoh anda akan teruk dijirus air timah yang sedang gelegak dan diikat ngan dawai besi panas sedang membara dan ditarik sampai putus disambung balik alangkah siksa nya bertaubat lah malu lah pada anak cucu anda dan cermin lah diri dimane yang masih tegang???

Anonymous said...

hehehe....apela rbf neh....patutla lelaki Y selalu sakit belakang...aritu sampai terpaksa kena papah lagi oleh anak dan isteri...
rupa2nye sebab pancut 2x dalam mase 20 minit...hehehe