Wednesday, March 16, 2011

Tiada Manusia Segila 'Suami' Shamsidar Dalam Dunia ini

Dia keliling negara dan keliling dunia untuk memberitahu dia tak bersalah atas tuduhan memasukkan zakar gilanya ke dalam lubang dubur seorang lelaki.

Apabila sampai masanya untuk membuktikan dia tidak bersalah dengan memberikan DNAnya dia tidak mahu melakukannya.

Tak ke gila namanya tu ?

Tiada manusia dalam dunia ini yang segila papa Nurul Izzah dan tiada manusia dalam dunia ini yang sebangang suami Wan Azizah dan dalam masa yang sama juga suami kepada Shamsidar Tahrin.

6 comments:

HHalem said...

Tuan,
saya setuju 200% dgn apa yg dikatakan.

Well done Tuan.

Rakyat Marhaen said...

Kesian aku tengok ko ni... merapu dah mcm orang gila dah... kalau tak ada idea tak payahlah tulis bai... jangan buang masa orang... aku ni pembaca setia blog ni tapi sejak ko asyik merapu ni aku rasa meluat...

Anonymous said...

berblog boleh menambahkan dosa buat tiket menuju neraka kalau dah penulisan yg tidak berasaskan agama walhal mengikut emosi dan nafsu amarah serta fitnah tanpa haq..

Anonymous said...

berblog boleh menambahkan dosa buat tiket menuju neraka kalau dah penulisan yg tidak berasaskan agama walhal mengikut emosi dan nafsu amarah serta fitnah tanpa haq..

Anonymous said...

Bagos! itu saja cara nak sedarkan rakyat marhaen bahawa si Nuar ni peliwat! Cakap elok cakap berlapik kat rakyat berotakkan monyet ni takkan faham.
Jangan dah terliwat baru nak tergadah, masa tu dah terlewat...

Anonymous said...

merapu kenapa...sy pon tertanya2...nape susah sgt nk bg DNA tu...klu untuk bersihkan nama semua benda bleh kasi n wat...tuduhan MELIWAT tp melengah2kan mcm kena tuduh mencuri...stakat berckp smua org bleh..bukti...