Friday, December 3, 2010

Khir Toyo Akan Bongkarkan Malam Ini

Dato' Seri Khir Toyo akan bongkarkan penipuan Khalid Ibrahim berhubung politik air di Selangor dalam siaran langsung di TV 1 jam 10 malam ini.

Pastikan rakan-rakan semua berada di depan tv masing-masing malam ini.

Khalid nak kelentong rakyat Selangor ya ?

Jom kita lihat siapa yang kenaaaaaa..........

9 comments:

Anonymous said...

orng pas x prcaya rtm, depa percaya HARAMKAH DAILY>

Anonymous said...

Kat Malaysia semua jadi isu politik. Takde langsung wawasan Dan keikhlasan para pemimpin politik.sesuatu perancangan yang jitu adalah perlu melalui cadangan para pakar yang berkecuali Demi masa depan generasi kini. Sebarang penagguhan hanya Akan mengakibatkan kos yang lebih tinggi.
Di mana-mana tempat di dunia air tidak diberi percuma sebaliknya pengguna yang menggunakan lebih Akan membayar lebih tinggi tarif air. Langkah ini disebalik membendung juga untuk memelihara sumber air mentah. Air percuma Akan menyebabkan lebih banyak pembaziran.

Anonymous said...

kurang sesuai Dr Khir pakai topi macam tu

Anonymous said...

Disebabkan raja iklan tv3 dan makin naik kepala, dah makin rajin plak nk menekan tv1 nyer berita.

Arif Zulhilmi Bin Abd Rahman said...

Pasal air pun jadi isu. Semua benda hendak dipolitikkan. Pelik2.

Anonymous said...

apa yg khir bongkarkan?

nasib baik khalid dah dedahkan gaji bos SYABAS...

kalo x,rakyat tak tahu...
maklumla,zaman khir dulu, gaji tu dibawah rahsia rasmi kerajaan...

400K sebulan??
ganas2...

(nk sorok jugak posting ni?)
hehehe...

Anonymous said...

bro.. knp x dijemput sekali pihak yg satu lagi...

baru boleh rakyat banding n fikirkan kebenaran nya...

jika satu pihak sahaja yg dpt bersuara... mcm mana pihak yg satu lagi nak beri penjelasan...

knp tidak diadakan debat seperti Dsai dgn shaberry..

baru rakyat dpt menilai dgn jelas n nyata...

Anonymous said...

khir bongkar...
last2 dia yg kene selongkar...

dun worry,
bukti x cukup punya....

Anonymous said...

Lepas ni boleh la dedahkan rahsia2 dan resipi2 RASUAH kat mak-kak-mah!

Percaya la cakap aku... sure tak sangkut punya! Gimmik je tu.....
Konon nak tunjukkan telus! Nampak telor ade le...