Monday, December 6, 2010

Tahniah Polis, MB Bodoh dan Melayu PKR Bodoh

1) Tahhiah PDRM !

Anggota polis ini cedera mungkin kerana dibelasah oleh juak-juak PKR dan Pas.

Orang lain nak marah, nak maki , nak sumpah seranah atau sebagainya terpulang kepada mereka. Pada saya , saya nak ucapkan ribuan terima kasih dan tanniah kepada pasukan polis kerana berjaya menghalang peserta-peserta perhimpunan haram pimpinan Khalid Ibrahim dari terus membuat kacau di KL semalam.

2) MB Bodoh
Rakyat boleh lihat dan nilai bagaimana bodohnya seorang MB dan exco-exconya mengajak rakyat pergi melanggar undang-undang dan seterusnya bertempur dengan pihak polis.

Saya rasa perkara ini tidak pernah terjadi dalam dunia dimana pemimpin yang ada kerajaan pergi bertempur dengan kerajaan.

Kemudian siap umum yang kerajaan negeri Selangor akan tanggung segala kos jaminan tahanan dan rawatan peserta yang cedera dalam pertempuran dengan polis. Sekali lagi wang rakyat digunakan untuk kerja tidak berfaedah.

3) Melayu PKR dan Pas Bodoh
Setiap kali nak buat demo mereka mesti memilih Masjid sebagai tempatnya. Kenapa ? kerana ingin menjadikan masjid sebagai kubu mereka. Pernahkah dalam Malaysia anda mendengar orang-orang kristian ajak orang berdemo di gereja, orang buddha dan orang hindu ajak orang berdemo di tokong atau kuil mereka ?

Sudah tentu tidak pernah, kerana mereka menjaga kesucian tempat ibadat mereka. Melayu PKR dan Pas yang bodoh tak habis-habis kerana mengajak orang melayu dan kaum-kaum lain berdemo di Masjid.

Pakai kasut di tempat sembahyang

Untuk gambar-gambar lain sila ke fotopages minaq jinggo.Klik sini

20 comments:

Anonymous said...

orang yang pandai bila masuk pkr dan pas terus mejadi bodoh

Anonymous said...

Sdr RBF ,

Pendirian aku sama dengan lu bro,
persetan dengan mereka bro,

aku bayar cukai,

dan aku marah kalau polis tak buat kerja mencegah monyet monyet (pkr dan pas) serta tuan tuan monyet (dap)daripada menjadi monyet dan tuan monyet yang liar.

Kenapa depa gunakan masjid?? jawapan nya senang je ... kerana mereka mereka ini islam yang dah sesat dan kafir yang tak tahu ajaran islam sebenar ...

Aku nak tanya sdr yg lebih arip bab agama, , bukan nak menghina,, kalau baca fathihah sewaktu solat tergagap gagap, apa hukumnya ??

Anonymous said...

“ Dari Ali dan Abu Hurairah r.a.: "Apabila harta rampasan perang (milik umum) dikuasai segelintir orang sahaja, barang amanah menjadi rampasan, harta zakat menjadi hutang, seorang lelaki mentaati isterinya dan menderhakai ibunya, berbuat baik kepada temannya dan berbuat kasar kepada bapanya, suara-suara tinggi di masjid-masjid, yang menjadi pemimpin suatu kaum (bangsa) adalah orang yang hina (berkelakuan/bersifat keji) di antara mereka dan orang yang menjadi ketua suatu suku (kabilah) adalah orang fasik di antara mereka, seorang lelaki dihormati kerana takut jahatnya, arak biasa diminum, sutera biasa dipakai (oleh lelaki), munculnya penyanyi perempuan dan alat-alat muzik, orang yang di kalangan umat terkemudian akan melaknat (mengutuk) umat terdahulu, maka ketika itu hendaklah mereka menunggu kedatangan angin merah atau pembalikan bumi atau keburukan bentuk-bentuk atau tanda-tanda yang beriringan seperti tali yang putus maka jatuhlah biji secara berterusan". - Riwayat Tarmizi ”


PKR ni mmg dajal.Dulu orang cakap Hitler dajal kecil, ni hah MB Sgor pulak dajal kecil tak tahu adat main masuk mesjid buat kacau menyusahkan rakyat.

Anonymous said...

Siapa dok berguling2 atas jalan sebelum nih mempertahankan KERA2jaan DAPigs?
Ada tak org2 DAPigs dok berguling sama??

La nih, siapa kena hambat ngan polis sebab demonstrasi haram?
Berapa ramai org2 DAPigs join sekali??

Sah & sahih; org2 Melayu Islam dlm Pee-K-Al & amPAS hanyalah anjing2 DAPigs!
Kesian...kesian...

Ketuanan Rakyat apa nye??
Ini Ketuanan Babi namanya.
Renung2kanlah.

whiteorange said...

SEPATUTNYA NAJIB NASIHATKAN AGONG JANGAN LAYAN PUAK PUAK NI

MUAK MUAK MUAK MUAK

Anonymous said...

pakai kasut kat tempat solat ? betul ke macam kat luar je, tapi kalau masa jumaat sampai kat luar, tapi kalau betul tempat solat, aku nak ketuk kepala budak melayu yang bodoh tu yang jadi pencacai najis.

Anti pakatan said...

habis masjid kita dikotorkan..bangsat pakatan !

Mohd Ridzuan said...

CILAKO PUNYA PKR>... :(

Anonymous said...

demo berapa ekor cina dan india yang turun ..... boleh bilang yang pasti pasai negeri nie negari Melayu beragama Islam berduyun-duyun turun demo tentang kerajaan ... islam ker depa nie .... pemimpim pula mengajar depa jadi pengikut ajaran sesat..masyaallah ... apa nak jadi dengan melayu yang jahanam harta benda rakyat Malaysia Tempat suci orang islam jadi kotor, kerosakan...bila orang kapir buat rosak masjid depa marah tapi depa sendiri dengan angkuh, takbur dan sombong merosakkan masjid dan mempergunakan masjid untuk kepentingan diri sendiri ... kesimpulannya dari pemimpim depa sampai kepada pengikut semua boleh dikategorikan sebagai SAMPAH MASYARAKAT @ pukimak lu lah ...

Anonymous said...

tahnih pdrm ... betuilaa apa yang POlis buat depa semua kan ker nak air bersih lagipun tak mandi dah berapa hari jadi polis kasi airlah ok la tuh mai jalan-jalan dapat mandi free siap polis tolong pancutkan lagi ... muahhahahahaah... bodoh punya menteri busat dan exco-exconya serta rakyat yang bahalul .... muhahahahahaha x 100000000000000000000000000000000

Anonymous said...

Inilah rupa Melayu bodoh, guna Masjid untuk pertemuan bermula buat demo. Niat pergi Masjid, walaupun solat dulu, lepas tu buat demo pulak. Tapi niat asal adalah pergi untuk berdemo. Minta2, solat itu di terima Allah. Masjid dah jadi alat politik. Kita selalu dengar, apabila ada demo, selalunya lepas sembahyang Jumaat atau Zohor. Dah la jalan jam gila & ada jalan di tutup, akibat demo, nak keluar rumah pun silap2 tak boleh. Kalau ada emegency, macam mana? Lama2 rakyat phobia bila sebut 'Masjid', baik Muslim atau bukan. Kalau beli rumah pun, pastikan bukan dekat Masjid. Nanti kalau ada demo, habis kereta, pagar rumah & tanaman depan rumah kena pijak, tambah lagi kalau Polis nak tangkap orang berdemo. Secara tidak langsung, nilai rumah yang berdekatan Masjid akan jatuh.
Jangan la guna Masjid dengan cara negatif macam ni. Ia hanya akan memberi message yang buruk kepada agama Islam. Jangan salahkan pemerentah, kalau satu hari nanti, orang luar KL (kecuali yang berkerja di sekitar Masjid saja), tidak di benarkan solat Jumaat di Masjid Negara.

rauna said...

salam bro..

Melayu PKR & PAS bodoh ni ingat buat demo haram kat masjid,kalau mampus ner belasah dgn polis akan masuk surga agak nya..org islam pergi masjid utk buat ibadat, org PAS & PKR bodoh ni pergi masjid utk buat laknat..haram jadah tul ajaran porknik gan aljuburi ni..

Anonymous said...

Ini ler salah satu strategi si penasihat ekonomi Selangor yang bergaji RM1 tu.

Idea dia lah ni. Suruh kerajaan Selangor yang hampir bankrup tu berdemo. Si Al-Juburi tu hanya tau buat demo! Kelulusn pun Malay Studies! Bodoh!

Hindraf buat demo dulu tu pun dia punya idea.

Anak Lenggong said...

Ini lah cara nya pihak pembangkang cuba mengkhayalkan rakyat supaya lupa akan kepincangan dan kelemahan parti dan pemimpin mereka. Yang melayu PAS dan PKR bangang sanggup datang dari jauh untuk dijadikan pacacai untuk pemimpin. Pemimpin hanya datang menunjukkan muka sekejap sahaja kemudian bila pihak kuasa datang dan bertindak mereka melarikan diri sambil gelakkan penyokong yang bangang dan sanggup dipergunakan. kalau kena tangkap pelajar akan dihukum buang universiti dan kalau dibawa kemahkamah siapa yang menanggung akibatnya…pemimpin akan memberi alasan mereka tu bukan ahli parti dan akan cuba menjauhkan diri daripada terlibat sama…so fikir2 lah wahai pemuda yang maseh mentah dalam mainan politik jangan mengikut darah muda dan trend terkini…gunakan otak yang diberi untuk berfikir dan bukannya letakkan otak dikepala lutut

Cuba fikir masalah orang lain dan rakyat yang maukan hidup dalam kedamaian…semalam sepanjang hari dijalan masuk ke Kuala Lumpur sesak dengan kenderaan dan rakyat diganggu untuk membeli belah untuk persiapan anaka kesekolah..para peniaga tidak dapat berniaga dan yang paling penting para muslimat dan muslimah saudara seislam kalian tidak dapat meneruskan pengajian menambah ilmu islam mingguan mereka di Masjid Negara….Ini kah cara islam yang diagungkan oleh pemimpin PAS…menggunakan Masjid tempat Ibadah untuk mengutuk dan mencerca pengawai keamanan dan membantah pemimpin…banyak cara lain lagi kalau nak membantah tak menunjukkan tidak persetujuan apa yang dibuat oleh kerajaan..buat lah cara berhemah…SO WAHAI PEMUDA MELAYU JANGAN JADI BODOH..DAN DIPERALATKAN OLEH PEMIMPIN KALIAN…APA YANG KALAIAN DAPAT HASIL DARIPADA PERBUATAN KALIAN SEMALAM…CUMA PERKATAAN BAODOH DAN BANGANG SAHAJA..MASYARAKAT CINA CUMA GELAKKAN MELAYU BODOH….

Shacklesmith said...

Sy sbg golongan muda amatlah tdk dgn haiwan sebegini.. apakah atas nama 'keadilan' yg palsu, masjid yang suci menjadi mangsa pencemaran yg tak terkawal dek kerana fanatisme thdp sesuatu parti politik!

Anonymous said...

Kesian....apakah hukum menghina masjid dan menyusahkan orang ramai?

Anonymous said...

NEGERI sELANGOR DAH TAK BERSULTAN KE..BINGAI PUNYA MB


AKU OK!

hangkedee said...

kenapa kesucin masjid di gadaikan oleh PasPkr .kenapa tak guna gereja ,kuil atau tokong.melayu yang bebabal dan tahap moron

Anonymous said...

marilah kita sama2 wartakan masjid negara dan bandaraya kl tempat larangan demo cilaka betul aku dari jb pun sangkut dlm jam disebabkan puak2 lahanat ni

last bloodz said...

puak nie benak perut..
bengong x berotak..

hampa dri masuk gereja pakai kasut pi kebun tengok.. mau kena maki..
tp bila masuk masjid pakai kasut..

xpa khalid ibrahim tanggung dosa depa semua.. kelak sakit kt neraka..

untuk khalid ibrahim jgn lupa jmpa nik ajis.. leh minta masuk syurga.. nt kalut dosa puak hang buat banyak sangat..