Monday, December 13, 2010

Rumah Ariffahmi Diserbu SPRM ?

Berita yang baru diterima mengatakan kediaman bekas CEO PMBK , Abdul Ariffahmi 'dikunjungi' beberapa pegawai SPRM pada jam 2 pagi tadi.

SPRM dikatakan keluar dari rumahnya lebih kurang jam 5 pagi sambil membawa beberapa biji kotak.

Difahamkan Arif tidak dibawa bersama oleh pegawai SPRM.

Mengikut maklumat yang diterima SPRM terpaksa 'mengunjungi' rumah menantu Nik Aziz pada awal-awal pagi bagi mengelakkan berlaku kekecohan atau ganggu gugat dari orang-orang Pas berdekatan.

Maklumlah rumah Ariffahmi berdekatan dengan rumah Nik Aziz dan kawasan berkenaan adalah lubuk Pas. Nanti tak pasal-pasal pula habis satu kampung datang buat kecoh dan mengganggu tugas SPRM.

Bagaimanapun saya difahamkan, kekecohan kecil berlaku juga awal pagi tadi yang ditimbulkan oleh isteri Ariffahmi iaitu Nik Amalina. Dia dikatakan cuba menghalang pegawai SPRM untuk menyiasat dan menjual nama bapanya bagi menghalang siasatan.

Nasib baik bapa di hospital sekarang, jika tidak sudah tentu dia usung bapanya ke situ.

Saya dengar cerita boleh tahan juga mulut Nik Amalina, siap maki-maki dan mencarut lagi.

Anak bapa...

Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi

Celako

Celako

Celako

Aku tokse sale (salam) dengan mung..

Itulah wajah keluarga ulama dari Pulau Melaka.


10 comments:

Anonymous said...

hehehe...bkn anak bapa, tapi anak mithali....dan xlupe jugak isteri mithali mengalahkan jijah membela nuwar...
lepas nie kuarla ayat ariffahmi anugerah tuhan juge...
p/s : cilako, cilako, cilako

Anonymous said...

APA PON YG SESUAI UNTUK PUAK PIS PUS...PAKU DULANG PAKU SERPIH,MENGATA ORG AWAK TU YG LEBIH...MULA2 MENIPU LEPAS TU PENCURI...

Anonymous said...

Boleh tahan juga mulut betina ni ye...muslimah PAS apa kalau mulut jenis tak de insuran, kalau kat negara barat siap ko masuk lokap mencarut penjawat awam...jenis tak tahu syukur

Anonymous said...

Wali seliparkan contoh umat yg terbaik selepas nabi muhammad ehehehe....apa saja ckap dia betul blakoo,kalu tak percaya tak masuk syurga brooo...mana satu anugerah tuhan?anwar or nik aziz??
anwar kaki temberang...nik aziz ada kunci syurga,pilih bro ahahahah....

Anonymous said...

ko dengar ke apa dia cakap..???

menulis artikel begini, menerangkan apa yang telah jelas berkenaan otak ko yang rendah mutunya. sori la beb. wa ingat lu blogger yg ikut fakta.

rumah budak fahmi tu pun takle sampai sejuta. kat kl mungkin la. kat KL(kedai lalat) rumah tu tak lebih dari RM250k. tu kalu tanah pusaka. kalu tanah beli dalam RM80k. keta tu harrier lama...harga tak lebih rm70k.

sampai ptg ni tadak berita lagi. kita tgk la dia kena dakwa atas salah apa.

salah ttp salah.

Anonymous said...

TAK KIRALAH RUMAH RM20 KE RUMAH RM20J KE , RASUAH TETAP SALAH ...

AMALINA... PERMPUAN YANG BOLEH MAKI ORANG TU NAMANYA PEREMPUAN SIAL

Anonymous said...

hmmmm...mane update kes nih?
sprm jgn lambat....

-warga shah alam-

Anonymous said...

owh..
SPRM gugurkan kes TGNA...

sape yg cilako kat sini...
nasib baik aku x cite kt member2..
kalo x,sia2 bwk fitnah..

mintak RBF lepas ni lebih berhati2..
sbb RBF,mungkin ramai lg akan trjebak sebagai pengfitnah...

jaga kredibiliti anda sbg blogger UMNO..jgn jd picisan...

from hero to zero

(jgn x siar plak)

Anonymous said...

Anon December 13, 2010 5:45 PM,

Betol ker Harrier Ariffahmi tu harga RM70k sekarang? Aku beli tiga bijik.., bole jual tak?

Anonymous said...

Orang politik semuanya sama je. PAS ke DAP ke UMNO ke semua sama. Jahat, bodoh tetapi perasan bijak. Org politik dah tak diperlukan lagi dah di Malaysia. Xde pn lagi baik. Ada buat menyusah je.