Tuesday, May 5, 2009

UNIT AMAL PAS YANG TAK LEKANG DEK PANAS ,TAK BASAH DEK HUJAN.


Wow ! Hebat !

Inilah geng 'pemuda' berbaju merah yang dinamakan unit amal PAS. Unit ini tak lekang dek panas , tak basah dek hujan. Dianggotai oleh 'pemuda-pemuda' yang gagah berani bertulang besi,berurat dawai.

Anda lihatlah sendiri tu bagaimana lagaknya Adun Pas Titi Serong memeriksa barisan Unit amal mengalahkan Panglima Tentera.klik sini

Pada pendapat anda berapakah agaknya usia 'pemuda-pemuda' Unit Amal dalam gambar ini ?

Nasib baik saya tak jadi ahli PAS,jika tidak, anak saya pun dikerah sama untuk berbaris bagi memberi peluang kepada Adun berkenaan memeriksa perbarisan Unit Amal.



3 comments:

Anonymous said...

kesian budak2 tu , kecik2 lagi dah diajar jadi kuli bambu utk org2 yang mengangkang di rumah.....

Anonymous said...

org klate

sebab tu lah, petugas pas bila dewasa tanpa ada upah yg lumayan sanggup berjuang utk kemenangan PAS,

saya cabar boleh ke UMNO buat macam PAS utk lahirkan pelapis petugas UMNO yg tak perlu diupah dgn lumayam utk kemenangan UMNO.

kalau tak ada UMNO boleh bungkuslah PRU 13 nanti.

Anonymous said...

ape la yg negatif sgt, kecik2 lagi dh didedahkan dgn disiplin, kan ke bagus??

keje berupah baru lah kuli, mcm UMNO dpt det baru jalan!!