Tuesday, May 11, 2010

ALLAH MAHA KAYA, KEBENARAN HAMPIR TERBUKTI

Sehebat-hebat perancangan manusia, perancangan Allah jua yang akan menentukan segalanya.

Sehebat-hebat Anwar berbelit, kona baring, kona leper sampai ke Qatar guna Yusof Qhardhawi dan sebagainya, semuanya sia-sia sahaja.

Yang benar tetap muncul jua. Allah membuka pintu hati Karpal Singh yang seorang kafir agar bertanya pasal mandi junub terhadap Saiful.

Penyokong Anwar bergembira dengan jawapan 'darurat' oleh Saiful, tetapi mereka tidak terfikir kenapa yang Saiful perlu mandi junub.

Saya sendiri pun tidak terfikir pada peringkat awalnya. Apabila sedang melayan perasaan diatas katil sebelum melelapkan mata malam tadi, lantas muncul di fikiran saya "kalau Anwar tak liwat kenapa Karpal tanya samada Saiful mandi junub atau tidak selepas melakukan hubungan seks pada 26 Jun 2008".

Soalan Karpal itu sudah cukup untuk mengesahkan bahawa berlaku kejadian liwat pada tarikh berkenaan. Jika Anwar tidak meliwat Saiful pada tarikh itu bagaimana Anwar atau Karpal boleh tahu yang Saiful ada lakukan hubungan seks pada hari berkenaan.

Apabila Karpal bertanya soalan sedemikian, maknanya Anwar dan Karpal tahu bahawa Saiful ada keluar air mani atau lakukan seks pada tarikh berkenaan. Tak mungkin jika Saiful main sabun pada tarikh berkenaan dia beritahu Anwar "bos, i baru lepas main sabun ni". Mustahil ! (minta maaf kepada Saiful dan ahli keluarganya, saya tidak berniat untuk memalukan anda semua tetapi sekadar memberi contoh agar pembaca faham apa yang saya nak sampaikan)

Pada saya dalam kes ini Saiful sudah menang 2-0. Fasa pertama dulu Saiful sudah mendahului 1-0 apabila beliau menyatakan dalam mahkamah Anwar bertanya pada beliau "Can I fuck you today".

Semalam pula Karpal telah menjaringkan gol sendiri. Saiful sedang mendahului 2-0 sekarang. Sementara nak cukup 90 minit saya yakin jaringan demi jaringan yang akan disumbat oleh Saiful walaupun Karpal seringkali dan tidak putus-putus memasang perangkap offside.

Nampaknya makin bertambah merah padamlah muka Nurul Izzah menanggung malu akibat kerakusan dan kepelikan nafsu papanya.

Saya yakin satu hari nanti, Nurul Izzah dan adik beradiknya akan lari keluar negara dan menentap disana, kerana tidak sanggup lagi untuk berdepan dengan jutaan rakyat Malaysia.

13 comments:

Anonymous said...

Salam Bro..

Saya cadangkan Nurul Izzah dan keluarga terdekat beliau cabut lari keluar negara dari sekarang untuk elak daripada dimalukan nanti...

Anonymous said...

dari mula lagi sejak kes seumpama ini jadi pertuduhan kepada anwar, walau ramai penyokong anwar menyatakan bahawa ianya merupakan satu pembohongan/konsperasi menjatuhkan anwar tapi hati saya tetap berkata 'tidak mustahil' anwar melakukannya atas alasan benda lewat ni bukan baru. malah sejak zaman zahiliah lagi hinggalah sekarang ini kita tahu ianya benar berlaku. siapakah antara kita yang berani menyangkal tentang adanya kewujudan gay. dan gay itu siapa? dan apa asas kita untuk menyatakan yang anwar tidak melewat jika anwar sendiri ada keinginan untuk melakukannya? anwar tu malaikatkah?

Anonymous said...

Faisal
Setuju sangat. Lagi satu Karpal suruh gugurkan tuduhan dibawah Section 377B meliwat dengan rela sebab Saiful kata dia tak rela. Sedangkan hukuman Section 377C meliwat tanpa rela tu lebih berat dari Section 377B (20 tahun penjara dan sebatan). Nampaknya Karpal dah salah pusing. Ni lah lawyer teknikal namanya. Nasiblah Aljuburi....

kak zah said...

Karpal skrg adalah lawyer tua yg otaknya tak secergas zaman gemilangnya. Biasalah org tua..penyakit lupa dan lembab fikirannya memang ketara. Contohnya, dulu dia juga yg suruh anwar taubat, tapi skrg dia lupa.

Bila karpal tanya saiful mandi junub atau tak, itu sebenarnya dah menjawab bahawa ada perlakuan seks antara mereka. Jika tujuan karpal nak timbulkan persepsi bahawa saiful bukan muslim yg baik, ya..itu blh diterima, namun itu tak bermakna saiful tidak diliwat oleh anwar. Mungkin beliau nak bgtau, segala kata-kata dan sumpah muhabalah saiful dulu tak blh dipercayai sebab dia bukan muslim yg baik. Nak bgtau juga anwar lebih islamnya bilamana yusuf qardhawi ada pandangan memihak padanya. Hakikatnya itu semua bukan bermakna anwar tidak meliwat saiful!

Cuma skrg, bagaimana pula dakwaan air mani anwar lekat dlm jubo saiful?
Bagaimana pula dgn password mokhtar, ayat can i fuck u today, ky-jelly, tonggeng tepi katil, tuala putih, karipap, lelaki bertemu dekat lif......

Anonymous said...

bagaimana pula kenyataan media najibs kata mamat saypool ni jumpa dia pasal biasiswa tp mamat saypool ni plak kata dia jumpa Najibs pasal kena liwat ngan Nuar...he..hee,..

Anonymous said...

Tak yah pening2, begini jawapanya "kak zah"... Malaysia Boleh!!!!

Anonymous said...

Bukan ke si saiful tu buat laporan kata di liwat (buat seks), jadi semua orang tahu pada hari tersebut dia terkeluar air dan wajib mandi. Apa da...apasal cetek sangat pikiran ko ni.

MR. Z said...

Sumpah Muhabalah Saiful telah MENIMPA Anwar Berahi, orang yg teraniaya akan dilindungi Allah jua.

Anonymous said...

kesian si nuwa ni...dah bersalah pon tetap tak nak mengaku...yang pelik tu tetap nak jadik PM...dah ditetapkan ALLAH agaknya yang nuwa ni tak boleh jadik PM sampai bila-bila...

Anonymous said...

Allah Ta'ala lah yg sebenar2Nya Penyelamat kita ummat Muhammad S.A.W.

Allah lah yang beri kita kemerdekaan setelah dijajah ratusan tahun oleh kapir harbi.

Allah lah yang bagi kemakmuran pada negara kita selepas merdeka bermula ngan segala mcm hasil bumi hinggalah pelbagai infra yg agak moden gak dpt kita gunakan.

Allah lah jua yg menlindungi kita dari dipimpin oleh org2 spt peliwat tegar CIFUT BABI nih.

Bersyukurlah kita kpd setiap nikmat yg Allah telah berikan pd hamba2Nya di bumi Melayu yg bertuah ini!

Anonymous said...

Kasihan melihat manusia yang digelapkan hatinya oleh Allah untuk melihat kebenaran..sehingga perkara yang salah nampak betul & sebaliknya..

Anonymous said...

Aduhai, hujah macam ini pun ada... ada harapan nak menang pulak tu...
Sedih, pilu, tengok perjuangan anak bangsa Melayu...

Anonymous said...

bengong la ko nie rbf...aper punya conclusion ko buat nie...karpal tyer mcm tuh sbb nak tunjukkan la konspirasi sebab sifool nie cakap bohong dan BUKAN SEORANG MUSLIM yang baik...sebab tak solat dan mandi wajib....itu jerk sebabnya...

memang sah DSAI tak meliwat saifool tuh...cumanya sekarang nie nak buktikan lagik yang sifool nie BUKAN seorang muslim yang baik...itu namanya soalan perangkap nak memburukkan lagik siFOOL nie..

kena main physico skit...mcm tuh lah peguam hebat...bukan mcm ko jadik blogger murahan...

p/s: hahaha nie mesti tak mo siarkan komen aku nie...ehehe