Wednesday, May 5, 2010

WOW !!! AZMIN & NALLA BAKAL BERDEBAT

Saya menerima satu kiriman email dari seseorang yang memperkenalkan dirinya sebagai Khairul Nahar.

Beliau meminta saya mengwar-warkan perkara ini di dalam blog saya dan beliau mohon juga rakan-rakan blogger yang lain turut sama mengwar-warkannya di blog masing-masing.

Katanya, Azmin bakal menjawab segala tohmahan yang dilemparkan terhadap beliau selama ini oleh Datuk Nalla dan blogger-blogger.

Debat ini bakal dipengerusi oleh Dr Mohd Agus Yusof.

Antara tuduhan yang sering dilemparkan oleh Nalla kononnya Azmin membiarkan isterinya digunakan oleh Anwar. Itulah antara sebab yang membuatkan Nalla memanggilnya dayus.

Manakala Nalla pula akan menjawab tohmahan Azmin yang pernah mengatakan dia seorang yang gila.

Dalam hal ini saya mengucapkan tahniah kepada YB Azmin Ali kerana sanggup bersemuka dan berdepan dengan Nalla bagi menjawab tuduhan dayus yang dilemparkan olehnya.

Soal kalah menang dalam debat itu perkara ke dua. Yang penting berani bersemuka dan berdebat. Berani kerana benar, takut kerana salah. Betul tak YB ?

Kepada rakan-rakan blogger, jom kita pakat hadir ramai-ramai pada tarikh berkenaan. Yang tinggal jauh tidak perlu risau, RBF akan dapatkan pas masuk untuk anda.

Inilah perkara yang kita sudah tunggu lama. Ianya bakal menjadi kenyataan. Jangan lepaskan peluang ini.

14 comments:

Anonymous said...

wow tak sabar nak tengok!!

Anonymous said...

eeh..betul ke si azmin ni? kes beli tilam harga ribu-ribu pun sunyi sepi je..tapi takpe lah.. aku pun nak tau jugak betul ke debat ni.

mae1000 said...

Bagi orang-orang 40an memang benda macam ni lah hiburannya ... nak dengar nyanyi-nyanyi memang dah kurang minat sangat.

Anak Lenggong said...

Bro..kalau dapat bagi secra live..best gak

Anonymous said...

berani ke azmin nak berdebat...
x caya aku

Anonymous said...

panas!..panas!...panas

Anonymous said...

For sure dia akan kata DNA afafa telah terbukti sama ngan dia & bininye.
Yg isu tukar sample DNA dia takkan sebutnye!

Bingai @ Bangang said...

apa kata minta dia bawa afafa sekali malam tu. buat pemeriksaan DNA depan UMUM. ada brani ka? hehehe

(aku yang bingai)
e-Direktori Bloggers Malaysia

Anonymous said...

buat live kesemua bloggers yop

Anonymous said...

bro,kalau btul2 jd aku nak dtg gak,tlg dptkan tiket aku skali leh tak?jauh ni,dr johor

hanizam said...

bro, kalau betul ada debat ni, aku pun nak ikut...nak tengok gak ape yang nak ditegakkan sangat dalam debat ni...

jangan pas-pas tu juak pembangkang dah sapu awal dah le...

kalau betul jadi, blogger BPN boleh mula jumpa kat Bangunan Umno selangor, pastu ramai-ramai jalan kaki ke dewan MBSA...baru nampak bersatu hati...

Anonymous said...

Buang masa saja. aku harap YB Azmin Ali tak datang. Prof. Dr. Agus tengok tajuk pun tergelak dan geleng kepala agaknya. Idea sapa la yg 'Bingai' ni,langsung tak memberi manfaat. Inile tajuk2 yg puak2 UMNOAPCO suka.

Anonymous said...

Kenapa tiba2 sebut pasal UMNOAPCO plak nih?

Penyokong Pakatan Rakyat ni betul2 bodoh sombong lah...

hanizam said...

yap, bodoh penyokongnya sama dengan pemimpinnya jugak...

cari publisiti murahan, demostrasi jalanan, baring-baring atas jalan macam orang giler...macam-macam pakej dorang ada...