Tuesday, May 11, 2010

SOALAN KARPAL MENGESAHKAN ANWAR PELIWAT

Apabila Karpal menyoal Saiful adakah dia mandi junub selepas mengadakan hubungan seks, bermakna dia telah mengesahkan Anwar meliwat Saiful.

Kalau Anwar tak liwat apa kejadahnya Karpal tanya soalan itu.

Macamana Karpal boleh tahu Saiful buat hubungan seks dan tidak mandi junub pada hari berkenaan jika tidak diberitahu oleh Anwar.

Karpal peguam Anwar, bukannya peguam Saiful. Sudah tentulah Anwar yang cakap pada Karpal supaya bertanya Saiful samada dia mandi junub atau tidak selepas buat hubungan seks dengan Anwar.

Kepada sesiapa yang masih tak nampak lagi apa maksud soalan berkenaan ditanya kepada Saiful oleh Karpal maka orang itu buta hati.

Saya ulang balik , kalau tidak buat hubungan seks (liwat) kenapa nak mandi junub ?

Kalau Anwar tidak beritahu macamana Karpal nak tahu pasal mandi-mandi junub dan bertanyakan Saiful.

Fikir............

19 comments:

Anonymous said...

senang cerita...ini semu kuasa Allah..soal hukam hakam Islam jagan cuba-cuba orang kafir nak tunjuk pandai

Anonymous said...

logik juga kan...kalau macam tu, dah tentu anuar dah bagitau kat kapal yang dia dah pernah liwat saiful kan.... bagus la anuar tu... hehehehe

Anonymous said...

he he he..silap tanya daa...makan tuan balik..

Tasek said...

mungkin jugak karpal dh kaji tentang islam dan hukum-hakam islam sejak dulu.. bukan maksud untuk mendekati islam.. tetapi utk menyerangnya dari dalam.. dan mencari-cari kesilapan ajaran Islam..

tidak ada pointnya anwar bercerita kepada karpal perihal manji junub sedangkan anwar sendiri menafikan dirinya menjolok saiful..

firkirkan..

pakcik felda said...

saiful mandi junub atau tidak bukan langsung perkara penting. Soalan sembahyang sah atau tidak juga bukan urusan kita.

Isunya rakyat nak tau skrg, adakah batang punai nuar pernah masuk dlm lubang jubo taik saiful?

Jika tidak pernah, buktikan saiful bohong. Jgn buang masa tangguh-tangguh...tangguh kepala hotak apa karpal hoii..!!!

Jika pernah berlaku, soal samada saiful rela atau tidak itu bukan isunya.

Soalnya skrg betul tak lubang jubo saiful telah disapu ky-jelly utk memudahkan tusukan berahi? Adakah pedih lubang jubo saiful walau disapu ky-jelly? Besar sgt ke batang nuar hingga perlu pakai ky-jelly? Apakah dgn sekali hala saja kepala punai nuar dah menerobos kedlm jubo taik saiful?

Anonymous said...

ALAHAI NAK BUAT PERSEPSI BODOH TUGAS LAWYER.. APA YG PASTI YG NGAKU KENE LIWAT MEMBODOHKN DIRI DGN JAWABAN YG LAWAK (BG YG BERFIKIR LA )

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Syeikh.

Anta patut jadi loyar lah!

Soalan soalan cepumas tu! :P

Anonymous said...

setuju

Anonymous said...

kantoi itulah perumpaan yang sesuai... lagipun karpal ngan mat sabu dah mengesahkan anwar kaki liwat masa dia TPM dulu lagi... apa yang penting sekarang mencari kesilapan teknikal (gagal mewujudkan keadaan prima facie) seolah-olah macam rela la gitu...hhuhuhuhuh

Anonymous said...

melancap kene mandi junub gak kang?

AntiKJ said...

Salam Bro,

Apa Kapal beroda ni buat?

Soalan maut tu. Ko ni nak sabotaj Al Jub ker Kapal?

Nanti tak pasal-pasal pulak Al Jub tuduh ko tu konspirasi.

Tak takut ker?

Muahahahahahaha

Pemuda wat per di Hulu Selangor?

Anonymous said...

Salam,

ANUwar dah silap pilih loyer. Loyer dia memang loyar buruk untuk menjatuhkan ANUwar. Habislah engkau ANUwar. Sebagai peminat ANUwar yang suka kelentong, kami mencadangkan baik cepat2 dia tukar ketua loyer ni. Dia kan banyak loyer2 lain..

-Art-

Anonymous said...

Orang lelaki kena rogol kat lubang jubo kena mandi junub juge ke bang.. Maaf la aku ni jahil sikit..Setau aku kalau kalau pompuan memang laaa... tapi kalu jantan ish aku tak pasti... Tapi yang tukang balun tu sah kena mandi pasal dah keluar air mani. Yang ni confem!!

Anonymous said...

Nak tunggu komen Tok Guru Wali Selipar pasal hujah islamik Kapal Sink pasal mandi junub lepas kena liwat sesama jenis.
Mana kita tau kalau penyakit sawan babi N.ajis dah sampai di kata biaq pi le .
Orang PAS nih kalau kengkawan dio semua boleh halal

Bingai @ Bangang said...

yang aku nampak ada dua sebab soalan tu dibuat.

1. Untuk mengertak Shaiful supaya berada di dalam keadaan tertekan. Ternyata buat masa ini Shaiful masih tenang. harap semua doakan supaya beliau terus tenang dan bertahan.

2. Untuk menampilkan bahawa Shaiful bukan seorang Islam yang baik. Ini membolehkan Karpal mempersoalkan kredibiliti Shaiful sebagai saksi. Namun, percubaan seperti ini tidak sesuai di Mahkamah Sivil. Kalau di Mahkamah Syariah memang relevan.

Setiap peguam mempunyai caranya tetapi yang penting ialah cara mereka meletakan saksi dibawah telunjuk mereka pada awal perbicaraan itulah kunci kejayaan seseorang peguam.

aku yang bingai
e-Direktori Bloggers Malaysia

Anonymous said...

Karpal MENGAKU Anwar meliwat Saiful!

Aku tak kiralah kalau rela atau tidak. Tapi aku pasti aku tak rela menyokong PELIWAT!

Rakyat Neutral

Anonymous said...

Anwar Aljuburi mandi junub juga tak lepas melakukan liwat, Kapal singh kena tanya juga kat nuar..he..he..Baiyi..lu punya soalan manyak maut..ho..

Anonymous said...

Bukankah Karpal Singh yang meminta kerajaan ambil tindakan terhadap Anwar semasa Anwar menjadi TPM?

Maknanya KS memang dah tahu tentang moral Anwar yang mengamalkan bisexual. Jadi apa nak hairankan soalan itu dikemukakan kepada Saiful. Sudah jelas bahawa KS telah secara tidak langsung mengaku bahawa Anwar telah meliwat Saiful. Yang memberitahui KS ialah
UH dan KAH.

Begitulah ketentuan Allah yang Maha Kuasa dan Maha Mengetahui.

Mudah-mudahan perbicaraan tidak lagi ditangguhkan.

YANG HAK PASTI BERDIRI DAN YANG BATIL PASTI JATUH.

Anonymous said...

Dia tu lawyer. Bukannya Kapal Tunda tak tau Anwar kaki belakang cuma dia nak tunjuk power lawyer dia je.

Dia tak kisah pun kalau kenyataannya mendedahkan aktiviti liwat Anwar, yang pentingnya dia menang kes, cara paling mudah ialah secara teknikal.