Tuesday, July 19, 2011

Gempar : Ahli Pas Kencing Atas Gambar Nik Aziz

Berang kerana tanah yang mereka usahakan diserah kepada pihak lain hingga memaksa ahli Pas kencing sambil berdiri di atas gambar Nik Aziz.

Itulah balasan terhadap orang munafik. Masa dia hidup lagi orang dia sendiri dah kencing atas gambarnya, bila dia mati kelak silap-silap orang pergi kencing atas kuburnya pula.

Minggu lepas blogger Kickdefella bersama Agen Johnson menjalankan operasi mereka di Kelantan untuk menyiasat kes rampasan tanah di negeri tersebut.

Mengikut mangsa-mangsa rampasan tanah, ancaman Kerajaan Pas Nik Aziz lebih bahaya dari ancaman komunis.

Ikuti laporannya di sini

13 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Sebarang komen yang tersiar adalah menjadi tanggungjawab penghantar. Pemilik blog tidak bertanggungjawab terhadapnya. Sekiranya ada sebarang komen dihantar dan tersiar yang bertentangan dengan undang-undang negara , pemilik blog ini akan memberi kerjasama penuh kepada pihak berkuasa yang berkenaan untuk tujuan siasatan dan tindakan.

Harap maklum..

terbaik bro..hahaha

Anonymous said...

klu x menabung dari kecik..ye amik mane er duit wak beli cincin..mahal 2 bro..
hah, aku agak r tapi xmoh r publish kat sini..nanti bilang aku fitnah lop..sian aku, hok beto xibilang fitnah, hok fitnah dibilang beto..

dunia akhir zaman..

yang beto disembunyikan, Allah..

Allah yusahhil ^_^

Anonymous said...

Amal Jariah = Rasuah
Rasuah = Balak
Balak = Menantu
Menantu = Crony
Crony = Ikut Nabi
Masuk Gereja = Ikut Nabi
Main bontot = Ikut DSA
PAS for all
PAS untuk all termasuk pelacur Eli Wong, komunis DAP, Kaki bontot, kaki botol, kaki Amal Jariah=Rasuah=Balak,

Inai Merah said...

Lembu lagi cerdik dari manusia sekoq ni.

Awat 50 tahun dulu hang dah tau ka hang nak jadi sapa.

Menabung hari-hari hanya nak beli cincin emas RM24 juta.

Otak boh kat kepala lutut.

Orang zaman la ni boleh pikiaq la bukan bodoh macam hang.

Nak komen, komen lah cara lojik jangan main hentam saja.

Hidup Negara Kebajikan ! Ala PAS

Anonymous said...

anony10:07: anda seakan2 bermain dengan ayat anda..anda bukan mengetahui segala2nye, jangan memutarbelikkan fatka disini..

apa yang anda tau..
..crony=ikut nabi
..masuk gereja=ikut nabi

jage2 dengan setiap perkataan anda, mengucap sebelum bertindak..

moga HIDAYAH ALLAH bersama kamu, ameen..:)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kalu soheh pon oghe PAH nu kecin datah gamba tok gughu pon tak dok jadi gapo-gapo.

Sebak dio mesti doh diGHENTI masok SORGO jadik kalu dio beghak datah gamba tok gughu pon tak dok jadik gapo-gapo.

Pulok nuh dio mesti doh diGHENTI masok SORGO jadik kalu dio kecin nge beghak datah gamba tok gughu pon tak dok jadik gapo-gapo.

Anonymous said...

rbf: anda ni terlebih mengampu umno a.k.a najib razak

berite terkini, dengor cerite najib jadi trauma dengan warne kuning, hehehe..oleh kerana kamu penyokong xiktiraf najib, maka birumerahkanlah blog anda, hehe..
sebagai tanda menyokong najib n patriotnye..

beekatalah benar walaupun ianya pahit~kata2 hikmah arabic

Anonymous said...

kot yea pun nak cakap DS rosmah bli cincin tu tunjuk ler gambaq sebenar cincin yg di beli tu...cincin kalo harga 24juta nie bro die limited edition x sume org bleh bli siap ader name khas lg utk setiap cincin tersebut...takut batu cincin tu nama OMEGA lak...xkan chigu bad xleh nak tunjuk gambaq kot? takut chigu bad dah kena sontot kt indon hari dengan si ketot n ANUgerah tu...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Aduhai.. Ahli Pas sendiri kencingkan gambar wali seliper? Nanti adalah yang salahkan UMNO.