Friday, July 1, 2011

PKR Mahukan KL Berdarah Seperti Kaherah

Anak puaka pasangan Anwar dan Azizah, Nurul Izzah, awal-awal lagi telah terlepas cakap tentang rancangan yang ingin dilakukan bapanya pada perhimpunan 9 Julai ini.

Nurul Izzah dalam satu ucapannya berkenaan perhimpunan tersebut telah meminta rakyat Malaysia supaya menjadikan perhimpunan BERSIH pada 9 Julai ini sepertimana kejadian berdarah di Dataran Tahrir di Kaherah.

Dalam peristiwa di dataran tersebut yang berlaku awal tahun ini lebih 800 orang yang terbunuh manakala ribuan lagi yang cedera.

Jika mereka sudah berniat untuk melakukan begitu, apakah patut pihak polis hendak membiarkan kejadian tersebut berlaku ?

Jangan ingat polis kita tunggul kayu, terang-terangan anak Anwar berkata mahukan rusuhan seperti di Mesir berlaku di KL, tak mungkin polis nak biarkan sahaja. Menjaga keselamatan negara dan rakyat negara ini adalah tugas polis. Kalau mereka tidak bertindak dari awal , apabila berlaku sesuatu yang buruk maka sudah pasti polis akan dipersalahkan.

Oleh yang demikian marilah kita semua memberikan sokongan padu kepada polis kerana telah bertindak lebih awal dan tegas untuk memastikan tidak berlaku sebarang peristiwa berdarah di KL pada 9 Julai ini sepertimana yang terjadi di Kaherah awal tahun ini.

15 comments:

Anonymous said...

DARAH KE DARA PAK SHEIKKKKKKK

Anonymous said...

TANGKAP...TANGKAP...TANGKAP...TANGKAP...TANGKAP.....TANGKAP...HIDUP POLISSSSS

Anonymous said...

Ehh ada rakaman tak.. Minah nie nak kena halau dari Malaysia.. Suruh dia pi dduk kat mesir kalau nak sAngat
..

Anonymous said...

dulu aku kesian gak dgn minah ni sbb dpt bapak mcm sial. tp skang sekali dgn dia sial.

Anonymous said...

tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....
tembak bagi mampoih jer sapa-sapa yang turun berdemo 9 julai ....

Anonymous said...

anak beranak puaka

Anonymous said...

Darah yang mengalir dalam tubuh Nurul Izzah terhasil dari duit haram yang Anwar perolehi dari kegiatan wang haram. Daging yang tumbuh dibadan Nurul Izzah terhasil dari wang haram. Jadi Nurul Izzah terdorong untuk melakukan banyak perkara haram kerana haram telah sebati dengan ruang lingkup keluarga Anwar.

Kenn said...

Jadikan 9 Julai medan pertemuan di antara Melayu dan Melayu di tempat terbuka.

Anonymous said...

Rasa nak bom aje rumah Ambiga/Nuar/Sabu ni..tengok diorang cari polis tak..malulah peleceh polis lepas tu minta tolong polis.. kalau aku lah ludah je balik..Polis tak tengok plan B diorang kalau plan A gagal?...

Anonymous said...

Apa nak susah, heret je Izzah ni ke rally 9 july dgn bapak dia sekali kita aim depa dgn sam ketot dan mat sabu ayam kemetot ni, biar kita tgk sapa nak kawat ke belakang dulu..mat sabu tu nak tunjuk hero dgn bini sendiri heheheeheee

Anonymous said...

Nurul nak sekongkol dengan komunis untuk tutup KEMALUAN bapak dia!!

Bermula dengan wang haram diikuti dengan perbuatan haram satu keluaraga jadi haram dan yang teruk jadi KELUARGA HARAMJADAH

Anonymous said...

Setahu aku hanya juak Perkasa yg nak bertumbuk.

Anonymous said...

sumbatkan dalam lokap isa......anak beranak....[roy]

Anonymous said...

Mulut cabul betul minah ni, keturunan pemberontak, ISA kan dia ni, biar dia tahu langit tu tinggi ke rendah.

Mat Belalai said...

Inilah akibatnya bagi anak tang kedarah makanan dari sumber haram harta negara yg disonglap oleh Al Juburi Wacinadoll..ISA kan saja si anak puaka ni...