Saturday, July 9, 2011

Sekitar KL

Ini dulu yg sempat diisi setakat dalam keadaan kelam kabut setakat ini.

Juak-juak Pas sekitar sedang berkumpul di KTM lama dan sekitar jln TAR serta masjid india.


Setakat ini yang saya lihat dah 4 trak yang penuh.

Juak Pas di KTM Lama

Tangkap. Mak suruh pi belajar, sibuk nak berdemo

Kompleks Pertama tutup

14 comments:

Anonymous said...

CIKGU kalau dah tahan atau tangkap depa tu jangan bagi lepas,tahan dia orang lama sikit,tak apa ambik lah duit cukai yang saya bayar tu buat belanja bagi dia orang makan,tapai jangan lepaskan mereka cepat sangat biar dia serikkkkkkkkk.Hidup menyusahkannnn orang ajeeee

Anonymous said...

Saya sokong anon 12.56. Ajar depa cukup2. Bodoh tak boleh diajar.

Suzaku05 said...

Saya pun bayar cukai dan saya setuju dgn anon 12.56pm

Anonymous said...

Budak2 pelajar pompuan yang gatal nak berdemo tu..., biar polis tangkap... pastu , selak kain.., lepaskan dua tiga puluh ekor semut api kat dalam kain tu...!!

Belajar sampai Unibersiti pon bodo lagi...!

Anonymous said...

Dah x berdemo utk umno jadi bodo la diorg..

Anonymous said...

jawapan budak sekolah kena tangkap kat tv3 tadi...

'mai dgn kawan tadi. tak tau pun. ni perhimpunan apa ni?'

hahaha

Anonymous said...

kakitangan kerajaan yang kena tangkap diberhentikan kerja, tempat pempat mereka bolih diisi dengan mahasiswa yang menggangur yang tidak terlibat.

kepada pelajar pelajar pula diberhentikan dan biasiswa dibatalkan dan panjamin diambil tindakkan ...kalau ipptn hentikan saja kerana mereka ni bukan ornag yang bersyukur dan tidak membayar balik.

whiteorange said...

anon 2:05

Lu kena percaya budak budak ni, memang mereka tak tau, sebab mereka ni dungu, dan kalau nak tau itulah spesis PAS PKR dungu dungu belaka

Rakyat belaan PAS PKR, apa aku nak kata, babi sudah, bangsat sudah, haramjadah sudah, bahalol sudah, dungu sudah, lembu sudah, macam macam hina sudah, tetapi tetap sama sebab mereka ada pemimpin yang dah sebati dengan setan ....

BABI YOU all Fuckutan ...

Habis program business gua hari ini

Anonymous said...

Kerajaan pun satu hal, kepong sana kepong sini, tup tup ada juga BABI BABI berkeliaran

Kalau polis tak mampu buat, bagi pada ATM, kalau ATM juga tak sanggup buat, bagi kat kami kumpulan parang terbang, taulah kami nak urus mereka ni macam mana ....

Anonymous said...

Kerajaan Perlu Tegas sebelum the silent rakyat bertindak

Anonymous said...

kerajaan wajib lancarkan operasi bersih

1. Bersihkan kakitangan kerajaan daripada pengkhianat pengkhianat negara

2. Bersihkan Universiti daripada pensyarah pensyarah dan pelajar pelajar yang jadi warga haprak

3. Bersihkan pemimpin pemimpin NGO, Politik dll

Caranya

Kumpulan 1.
Tukar tempat kerja
Turun pangkat
Sekatan gaji
surcharge
buang kerja
penjara

Kumpulan 2.
Bagi pilihan untuk mengajar disingapura, thailand, amerika atau mana mana negara yang lebih baik dari Malaysia
Jangan bagi jawatan jawatan penting pada mereka
Pantau gerakgeri mereka
Sumbat dalam penjara

Kumpulan 3.
Tarik biasiswa atau pinjaman
Buang
Penjara

Anonymous said...

shopping kompleks tutup..ni cuti bergaji ke tidak..baru sehari..semua angkara demoyet2.

njah50 said...

Pelajar-pelajar yang diberi pinjaman PTPTN tu tarik balik pinjaman mereka.Emak bapak suruh belajar, tapi mengada-ngada hendak berdemo. Sumbat mereka dalam lokap lama sikit

Anonymous said...

Bro faizal, tapi saya nampak pendemo BERSIH memang ramai berbanding demo patriot berpuluh kali ganda kali ganda
patriot 100 orang demo BERSIH 50000, amacam ni, kenapa pendemo pro kerajaan atau pendemo PERKASA tak turun, malu ni,
saya dok rasa saya ni menyebelahi losing side ni. hheheeheh