Monday, July 18, 2011

Pas Bawa Perusuh Jalanan Berceramah


Apabila melihat gelagat lelaki di atas baik melalui gambar atau video sekitar hari perhimpunan haram Sabtu lepas kita pasti mengatakan dia seorang lelaki yang hebat kerana berani berdepan dengan dengan FRU , trak pemancut air dan kutip gas pemedih mata serta baling kembali kepada polis.

Dia menafikan mengutip gas pemedih mata yang dilepaskan oleh polis dan membalingnya kembali kepada polis. Katanya dia baling ke atas padang berdekatan. Kejadian berlaku di sekitar Jalan Tun Perak dan berhampiran dengan Puduraya. Kawasan itu ada padang ke ?

Kalau dia nak tipu penyokong-penyokong Pas yang bebal itu mungkin bolehlah. Tapi dia tak dapat tipu kita semua. Lihat kedudukan badannya, kedudukan dia diatas jalan raya dan cara balingannya. Dikatanya dia baling ke padang. Kalau benarlah wujudnya padang di Jalan Tun Perak sudah tentulah ianya berada di sebelah tepi jalan. Cara dan kedudukannya seperti diatas menggambarkan dia baling ke tepi atau ke tengah ? Tak tahulah pula saya kalau-kalau di tengah-tengah jalan raya di Jalan Tun Perak ada terdapat padang.

Lagi satu, kalau benar ada padang di kawasan tersebut maka sudah tentulah padang tersebut telah dipenuhi peserta demo haram. Tak mungkin perusuh jalanan yang ganas seperti dalam gambar di atas nak baling kelongsong gas pemedih mata ke arah peserta-peserta demo lain.

Sebab itu saya kata kalau dia nak tipu orang-orang Pas yang bebal bolehlah. Nak tipu kita sorrylah....

Mengaku sahajalah yang kamu baling kepada polis. Tak payahlah nak berbohong. Atas pentas ceramah bukan main lagi sebut nama Allah, tapi bercakap bohong.

Sabtu lepas Pas membawa perusuh jalanan tersebut ke atas pentas ceramah mereka di Taman Melewar. Apabila berada di atas pentas ceramah dia tidaklah sehebat ketika merusuh di jalan raya. Menangis beb.....




Soalan dari Minaq Jinggo
Huhuhu ini bab yang aku tak faham...dia beremosional ketika menceritakn kejadian dan menangis pulak dah. Ada konflik atau ketidakstabilan dalam jiwa ke?
Pas kata polis ganas dalam menguatkuasakan undang-undang.

Perusuh jalanan belaan Pas dalam gambar diatas tidak ganas ke ?

Dia nak nafikan dia pegang pisau tidak menjadi masalah, tapi lagak dan gelagatnya memang ganas. Lihat cara dia berpakaian pada hari itu pun sudah menggambarkan dia ganas.

Polis bertindak dikatakan ganas, orang dia bertindak dikatakan suara rakyat, demokrasi dan sebagainya. Itulah ciri-ciri perangai iblis.

Kita tunggu dan lihat video yang bakal dikeluarkan oleh polis nanti.

32 comments:

Anonymous said...

sah la ada konflik identiti. antara realiti yg berlaku atau nak menipu sebab dah terima upah untuk berdemo

p/s: daripada ambik duit yg tak berkat tu elok lagi tambah ilmu FREE kat website ni. punya la best. galak org baca pun dia bagi royalti

Anonymous said...

salam bro RBF,biasalah puak puak pembangkang ni,kalau setakat nak spin cerita bagilah kat diaorang..
Saja je nak menunjukkan dia dianiaya oleh pihak polis sedangkan kita semua tahu yang perhimpunan tu sememangnya perhimpunan haram,tak ada permit polis dan aebagainya.Dia nak tunjuk kuat ke?kalau dah kena tibai dek polis memang aku setuju sangat sebab kalau dah tak tahu nak hormat undang2 terima lah padahnya...

-NAZA@700-

Anonymous said...

cara beliau menceritakan kat org ramai mcm menghafal skrip..... dh lupa skrip, takut malu trus nangis.....

Horas! Hulu Langat said...

Sakit jiwa mamat tu. Lain mcm emosi dia aku tengok. Inilah hasil tarbiah pas...yg normal boleh jadi biul.

Anonymous said...

badan jer besau otak sempit .... macam siallllllllllllllllllllllllll

pinjam kata-kata dari filem KL Ganster

Sial la lu darah daging sendiri pun nak gaduh ...

Anonymous said...

Mmg Pelakun terbaik juak Pas tu..

Dr pemimpin Pas Nicky Aziz sampai pencacai semua kuat kencing tahap gila babi...

Juak Pas dlm gambar tu mmg dia baling objek kearah kenderaan FRU polis..

Sah juak Pas kaki kencing,sanggup buat apa saja tuk penuhi nafsu Syaitan dan iblis dlm kepimpinan Pas..

Pas iblis.

Tamingsari said...

Aku tahu sebab apa dia menangis...

Identitinya sudah terbuka walaupun nak cuba elak dengan menutup muka...

Dia risaukan bininya, anaknya yang bakal menerima tempias dek kerana kebodohannya... Tempias apa?

Tempias diperli org, dicerca org, anak2 ke sekolah pula diejek dan dihina....Sbb bapak macam setan...

Itu sbb dia menangis kot..

zsk69 said...

Just one of the stupid and disillusion PAS fanatics. What a shame on you bro. Go play kite.

Anonymous said...

Mamat tu kot yang baling kat dalam hospital Tung Shin sampai polis yang kena jawab tunjuk sebab.

Anonymous said...

kena tuduh pegang pisau pun emosi mcm tu? kah kah malu ke badan je besar.

Anonymous said...

Dia nih tak tukar baju & seluar ke sejak demo hari tuh?

Tak ke busuk ?

Agaknye dia bawa banyak set baju seluar.

Hebat jugak mental perncangan dia.

Anonymous said...

HERO TAIK KUCHING NANGISSSSSS

timun said...

mamat tu nangis sebab duit upah x seperti dijanji....kutipan derma x semeriah dahulu..orang atasan parti pulak makin kuat songlap duit, barisan kepimpinan pulak terpilih dari kalangan bodoh..nak harap badan je besar pun dah x boleh lagi..sebab mat sapu lagi tough sampaikan bini orang tergila2 akannye...hehehe

Anonymous said...

hahaha Berita Minggu.. mamat ni jadi mangsa photoshop akhbar Penipu terkenal tanahair.. PISAU??? lawak tol. nak cari sape yg pcaya ngan akhbar tu.. kat blog ni ramai la..

Anonymous said...

PR ni byk pelakon poyo lah

Anonymous said...

Kalau polis dah identify those yang join demo hari tu better hantaq pi perang kat Afghanistan atau Palestin..semangat lawan macam tu baik pi lawan dengan yahudi... dapat pahala..jangan dok jadi hero kampung..kat sini saja dok pakat kuat sorak...kalau berani hangpa pi la lawan yahudi..

Anonymous said...

Kepala otak ko anon yg kata photoshop..teknologi skunk kamera byk dh canggih2..
Bdn jerk besar tp akal xdak letak kat kepala lutut.. Berani sgt wakil paletin bantai yahudi tu..bru BERSIH kan yahudi drpd bumi palestin..
Juak2 pas ni demo je pndi, keje mcm hampagas...bg tadbir negeri punah ranah jdnya..

Anonymous said...

Hahahaha lawak dowh mamat nih.. Pondan rupanya.. Telor je besar tp angin je yg byk! Mesti dlm hati ada taman! Bodoh sial org PAS nih!!
Fuck PAS!

Anonymous said...

tang ni cepat lak ngaku...akulah orangnyer walaupun muka bertutup rapi...tang yang clear nampak muka kat vedeo tu....ada sape2 nak ngaku?

Anonymous said...

apa la bingai sangat mamat ni? dari org tak tahu itu kamu dah satu dunia tahu yg baling ke arah fru dan polis tu adalah kamu. dari polis tak cam nak tangkap kamu, skrg dah ada bukti boleh tangkap kamu. apa la bingai punya otak ni?

itu baru merusuh kat malaysia yg polis dan fru takat tambak asap dan sembur air... itupun dah nangis??? kalau kat negara luar di baginya kamu rasa peluru getah... apa kamu nak melolong berguling ke pulak? kalau kat palestin tu dibaginya roket scud... kamu nak menjerit keluar anak tekak ke? tak sempat bro... malulah kamu jadi anak jantan mcm ni. lepas ni tak payah la susah2 nk join demo kalau kamu nk nangis2 bila gambar kamu (yg sape pun x sahihkan itu kamu hatta pihak akhbar pun tak tahu itu kamu) kamu dah nk nangis...

kamu bwk pi court mana pun kamu gerenti kalah punya... kalau ada lawyer yg sanggup nk represent kamu, saya rasa lawyer tu pun bingai tahap desperado nak nama je la... Lawak sungguh!

BeritaKini said...

pelik2 lah. adoi...

Anonymous said...

muka ganas tapi hati kecik,boleh duk nangis cam budak2 kat pentas tu..hahaha lawak la puak2 ni..

Anonymous said...

air mata buaya.kahkahkah..

lawak la puak2 pas ni..

Anonymous said...

mamat menangis tu tak nak berjuang di palestin ker? pegi la perang dgn israel. ada jugak paedahnya. setakat nangis2 bidoh mcm tu, jululudun husun atau jililidin hisin pn teror beb... pas ni mmg bangsat sial babi haram jadah!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

mamat menangis tu tak nak berjuang di palestin ker? pegi la perang dgn israel. ada jugak paedahnya. setakat nangis2 bidoh mcm tu, jululudun husun atau jililidin hisin pn teror beb... pas ni mmg bangsat sial babi haram jadah!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

danggg...bodo mangkuk nie mesti x keje punye nie cr mkn ngan cara camnie...cian ank bini(kalo ade) dpt laki bapak camnie,

Unknown said...

mamat ni tgk mcm gangster tp dam ati de taman rupenya... elok suh die pakai pembalut leher macam anu-war 2 baru r feel....kih3

Anonymous said...

Ini la pengganas PAS.. unsur2 ke arah itu sudah ada..

Anonymous said...

Saya cadangkan orang2 ni dihantar ke negara bergolak macam Iraq, Palestin, Afghanistan dan Afrika sana.. Bukan suruh perang, tapi buat kerja amal & bandingkan dgn tanah tumpah darah sendiri.

ROSAFID said...

Saya Kata!! Seperti kata Pak Sheikh Al Juburi. Bayar dia orang RM50-00 cukup lah untuk buat kecoh.Manusia bila dah tak ada maruah memang begitu lah adab mereka.Pembohongan adalah sebagai rencah kehidupan seharian. Wallahu'alam. Wassalam.

Anonymous said...

badan besor muka konon2 ganas ati dlm ada taman...Razak ni pn kena sondol ngan DSAI kot...berita kuar bab lain dia dok emo mcm kambin...pidaaa...kalo puak2 ni bab kelepet mmg pandai...

Anonymous said...

Anak sapa..lah Mamat ni?
Laki sapa..lah Mamat ni?
Bapak sapa..lah Mamat ni?
Abang sapa..lah Mamat ni?
Adik sapa..lah Mamat ni?
Budak kampung sapa..lah Mamat ni?

Kalau tengok bentuk body..fuhhh sah Al Juburi minat ni. Body aja nampak katang tapi hati Ya!! Allah kalahkan Bapok di Lorong Chow Kit..kah kah kah
Daripada menipu hidup-hidup tak terkecuali emak bapak kau..aku nasihatkan Mamat ni baik gi motong getah aja lagi halal wang ringgit bagi anak bini makan. Nasib baik Mamat ni bukan budak kampung aku...alhamdulillah