Friday, July 15, 2011

Video: Adun Pas Terjerat Dengan Pembohongannya Sendiri

Selama ini kalau bab bercakap, berceramah, berhujah dan lain-lain yang sewaktunya pemimpin Pas memang nombor wahid.

Seolah-olah sukar untuk dipercayai apabila melihat video di bawah ini. Seorang Adun Pas bagaikan ayam sakit mata bila berdepan dengan MB Trengganu dan Adun-Adun BN. Hilang habis segala taring mereka sebelum itu.

Akhirnya dia terjerat dengan pembohongan yang diciptanya sendiri.

Syabas kepada MB Trengganu dan adun-adunnya. Itulah cara nak ajar mereka yang kaki bohong dan kaki belit.

Sila lihat kedua-dua video dibawah.



10 comments:

Anonymous said...

burok perangai betul. memalukan orang batu burok aje.

p/s: daripada membohong orang dan terkantoi, ada pekdahnya baca tips free kat sini. pastu plak boleh dapat RM10. lagi best

Anonymous said...

PAS boleh hidup atas pembohongan contohnya negara Islam hudud dll.

Anonymous said...

tak ubah macam anwar je YB ni,hehehe...bila dah terkantoi mula lah merepek tak tentu pasal.Inilah contoh anak didik anwar yang kita semua tahu asyik berbohong dan spin cerita sahaja...macamana nak perintah negara kalau macam ni...

-NAZA@700-

Anonymous said...

umat akhir zaman,fitnah berleluasa,yg bohong dibenarkan,yg benar dibohongkan.PAS tidak ada hak menggunakan Islam sebagai nama parti mereka.org yg bersetongkol dgn kafir2 harbi tak layak berpolitik atas nama Islam.

Anonymous said...

Pakatan semuanya kaki putar! Putar Alam Semalaysia.....

Anonymous said...

Kantoi Adun PAS tu.. suruh sumpah tak nak.. hahaha

Anonymous said...

Doktor falsafah ni kena hati2 juga. Ada rakan saya cakap, sorang pi US buat thesis sana;

Mengenai LEMANG - Balik sini, semua orang panggil dia DrMAt.

Alamak! Mak saya pun pandai bakar lemang, takyah pi US dapat Phd, orang panggil dia MakLimah ajer, tak pun DrLimah?

Tapi PAS tak pelawa dia tanding jadi ADUN, padahal Lemang dia jual tepi jalan laku.. terkenal, Cina India pun jadi pelanggan tetap dia..

Anonymous said...

pas memang keparat bangsat sial terkutuk di dunia dan di akhirat.

cermin2mirror said...

Dengar PHD..sah pingat hasad dengki ..Kalau nak jadi ketua,tentukan fakta dan bukti kukuh baru buka mulut..Ni semua main hentam ikut sedap jer..Hancur kalau dapat ketua macam YB Batu Burok ni..

Anonymous said...

Ntah2 PhD beli kot...kantoi3...Itulah guna fakta tak betul mula berdalih..tup3 makan tuan...