Friday, July 15, 2011

Terima Kasih Haji Hadi

Selesai sahaja perhimpunan haram sabtu lepas juak-juak pembangkang membuat pelbagai cerita tokok tambah dan pembohongan untuk mencapai matlamat mereka semata-mata hendak menggambarkan kerajaan dan polis zalim.

Ada peserta demo yang mati kerana polis.

Mat Sabu dengan langgar dengan land rover polis.

Tembakan gas pemedih mata disasarkan kepada Anwar.

Polis bertindak zalim dan ganas.

Paling kelakar adalah apabila pemimpin anugerah tuhan dalam satu ceramahnya di Pulau Pinang dengan memek muka dan gayanya yang mengalahkan P Ramlee menceritakan bagaimana azabnya Haji Hadi ketika ditangkap oleh polis.

Allah maha kaya , Allah maha adil ,Allah maha saksama, Allah sentiasa bersama dengan orang-orang yang benar.

Ketika pemimpin anugerah tuhan sedang syok menumis dan menggoreng pembohongannya di Pulau Pinang, dalam masa yang sama Haji Hadi yang baru sampai di Kuala Trengganu berucap mengatakan beliau dilayan dengan baik oleh polis semasa ditahan dan mengucapkan terima kasih kepada polis.

Ucapan Haji Hadi tersebut sudah cukup untuk kita membakul sampahkan segala tuduhan-tuduhan yang dilemparkan oleh Anwar, Mat Sabu dan juak-juak mereka. Semua itu adalah pembohongan yang direka cipta oleh mereka.

Ibarat orang ramai yang sedang bergotong-royong memasak. Makanan dah masak elok dan sudah secukup rasa. Datang si A kata tambah garam, datang pula di B kata tambah ajinomoto. Datang pula si C kata tambah rempah kari sikit lagi. Datang si D pula kata kena tambah garam semula. Akhirnya gulai tersebut langsung tak boleh makan dan dicuahkan ke dalam longkang.

Lain kali kalau nak menipu tolong rancang dengan teliti.

Apa yang berlaku di Pulau Pinang dan di Trengganu semuanya adalah gerak geri dari Allah. Allah nak tunjukkan kepada rakyat Malaysia wajah-wajah manusia yang hidup dengan pembohongan.

Kalau benarlah Mat Sabu dilanggar dengan land rover polis , bukan setakat terkoyak kepala lutut, kepala otak pun dah bersepai. Nak menipu pun biarlah logik sikit.

22 comments:

Anonymous said...

ada lagi ek orang ambik tv3 sebagai sumber.. hahaha

ruang bicara faisal said...

anon 11.52 ,
apasal, takut apabila lihat kebenaran ke ?

Anonymous said...

Kalau tv3 melaporkan pembohongan saman je la. Bukan kah Anwar Ibrahim raja Saman?

Anonymous said...

anom 11.52 .. TV3 tu kotak plastik takpun peti kaca mana bole jadi bukti..

Anonymous said...

daripada ambik info sampah portal pembangkang yang tak abih2 fitnah..ceh, bila TV3 report pekung hangpa, mcm2 tak pecaya...takkn la ucapan haji hadi tu pun hgpa kata edit kot...hahaha...mangkuk!

Anonymous said...

nanti diorang cakap muka macam nuar, suara macam nuar tapi bukan nuar. HAHAHHAHAHHHAHHAHAHHA

Anonymous said...

terima kasih kepada TV3 yang mendedahkan pembohongan anwar.
memang itulah kerja anwar apabila bercakap atas pentas. nawaitu nya hanya satu iaitu agar rakyat malaysia menumbangkan kerajaan yang ada serta melantik dia sebagai PM.
Sebabnya mudah: untuk memansukhkan segala kes-kes moral dia. maksudnya masalah moralnya dan hobinya harus di tanggung oleh rakyat malaysia semuanya.
Sesiapa yang tak faham dan masih menyokong anwar lagi , memang dari jenis baghal...

Anonymous said...

anon 11.52: daripada nak percaya cerita2 bohong dan standard taik hanjing dalam HARAMkahdaily, 100 juta kali lebih valid berita dalam tv3. ape ke bengap bebenor kome ni yeob?

Anonymous said...

tu bukan Nuar BABI la..tu mesti TV3 dah fitnah si BABI tu. tu mesti dia dah doctored gambar tu macam dorang buat video sex tu. mesti punya...heeeee..jadi kes param cakap dalam video tu pun tak leh jadi bahan bukti la. pasal cuma kotak besi dengan plastik jer..hahaha bodohnya dan pendeknya akal penyokong PKR/PAS/DAP ni..totey si BABI tu lagi panjang dari minda dorang..hahahaah

Anonymous said...

Sah sah dah Aljuburi menipu. Kenapa tak pakat dgn Hj Hadi dulu sebelum spin cerita . Hai, TV3 pulak nak disalahkan!

Anonymous said...

Sah sah dah Aljuburi menipu. Kenapa tak pakat dgn Hj Hadi dulu sebelum spin cerita . Hai, TV3 pulak nak disalahkan!

Anonymous said...

"orang-orang yang masih hidup dan semoga tetap ancaman siksa bagi orang-orang kafir. Dan katakanlah : “Yang haq telah datang dan yang batil telah musnah, sesungguhnya perkara yang batil itu pasti musnah”.
Dan Kami turunkan dari Al-Quran suatu yang menjadi penawar dan rahmat bagi orang-orang yang beriman, dan Al-Quran tidak akan menambah kepada orang-orang yang berbuat aniaya melainkan hanya kerugian.

kesimpulannya puak aljuburi suka berbohong Allah S.W.T dah tunjukan tunai dibawah satu langit yang sama cuma jarak memisahkan .... pikiaq la woi totok aljuburi...

Anonymous said...

perrrrhhhhgggg''!!
Nuar bercakap tipu kat atas pentas tak hengat akhirat.,tona suara dan gerak bdn memang tiptop..begitu lah klu dah syaitan perhiaskan diri sseprg dgn seindah bahasa molek dipandang mata..jarum2 syaitan penuh penipuan terpegun mata memandang.

Tapi Allah telah memperlihatkan kebenaran tntng siapa anuar sebenarnya,,manusia yg hidup penipuan.

Anonymous said...

video yg dh terang2an cmni pn nk nafikan lg.. yg kes cincin rosmah harga puluhan juta tu xde kuo muke pn dh percaye gile2.. aii, dunia2..

Kuntum said...

Siakap senohong gelama ikan jelawat
bercakap bohong lama2 meliwat..

Oii nuar! yg nko pkai bengkong kt leher tu pasal? kote nko yg bengkok tu patutnya dibengkong!

anti bohmau said...

tuan,

nwar dgn hadi dah pakat sebenarnya keluarkan kenyataan berbeza supaya semua orang bertengkar krn dua pembongak tu! orang2 pr mana percaya polis boleh buat baik? pr selalu kata polis kan anjing gomen???

nnt mrk kena musibah, mrk akan minta tolong lady ambiga saja!!

Shaari said...

Allah dah tunjuk kebenaran. tapi kalau hati dah gelap, sinar terang-benderang pun takkan nampak. terima kasih hj hadi kerana berkata benar. kapal poosing pun tau Anwar Ibrahim harus bertaubat!

Anonymous said...

Salams,
Hj Hadi jauh bezanya dgn aljuburi.Kesian ibu bapa yg melahirkn anak saperti sihaprak nuar brahim.

wawa

Anonymous said...

pakai pendakap leher.. tapi kepala siap bley geleng2 lg..pusing kiri kanan rilek je.. klu sakit sgt nk gerakkn leher pn susah laa..

marilyn said...

Lepas ni Joe Bedul akan keluarkan video yg menunjukkan itu bukan Anwar Bangsat dan Hj Hadi.itu adalah org yg menyerupai Anwar Bangsat dan Hj Hadi. dan Joe bedul pon akan bermake-up seperti P. Ramlee buat sekali lg. Hahahaha.....

Anonymous said...

hmmm,, sepertinya masih simpang siur..butuh kejelasan

Anonymous said...

Muka macam Nuar, suara macam Nuar, rambut macam Nuar, perut macam Nuar, tapi aku rasa confirm itu bukan BrotherAnwarBinIbrahim