Saturday, July 9, 2011

laporan semasa dari lapangan

hujan lebat di kl sekarang. pemimpin pertubuhan haram bersih dan pemimpin pkr , pas, dap masih di hotel hilton. manakala penyokong pula bagai anak ayam kat bawah. kawasan masjid negara dan ktm lama sekarang .penyokong bersih cuba berarak ke stadium merdeka melalui institut victoria (vi)

8 comments:

Anonymous said...

tq for the upate

Anonymous said...

Bukankah elok puak-puak ni dihantar saja ke Habsyah agar depa tau erti bersyukur atas nikmat Tuhan di bumi bertuah ini.

Anonymous said...

Gua nak tanya macamana BABI ni boleh terlepas?

Gua harap ada pihak yang belasah BABI ni sampai separuh mampos, tapi jangan sampai mampos sebab 16 nak hantar dia ke Mahkamah

Anonymous said...

aljazeera lapor pendemoyet ini pro- demokrasi..tlg halau aljazeera dari berpusat di malaysia yang nak huru- hara macam kat mesir..

Anonymous said...

majoriti rakyat malaysia yang bertamadun bersama kerajaan

Anonymous said...

Bunuh aje anwar dajjal tuh..

SueC4 said...

Allah bantu orang yang benar tetiba aje hujan..dua tiga hari panas bedering..Allah nak bersihkan jiwa yang kotor..tu pun orang melayu tak sedar sedar..agaknya kalau Allah bagi gempa sikit tak tau macamana..sesekali layanlah Tanah Kubur Astro Osis ada gak paedahnya..anuar tu bolayan je..

Anonymous said...

dan kerana kebenaran juga, hujan tak lama - berkesan jugalah pemedih mata polis. insaflah orang melayu pas dan pkr. tak nampak lim guan eng dan kit siang kat jalan.