Saturday, July 9, 2011

Yassin mula dibaca di telinga Anwar

Anwar semakin tenat.

Dah pakai oksigen beb....

Ahli keluarga juga telah dipanggil untuk peluang terkahir dan menyampaikan wasiat.

Yassin juga telah dibaca di tepi telinganya.

Dengar khabar di Permatang Pauh kubur juga telah diminta disiapkan.

Mengikut sumber husin lempoyang sekiranya Anwar dapat terus hidup ianya satu keajaiban.

Sama-samalah kita berdoa agar malaikat maut mencabut nyawanya dengan mudah dan dia pergi dengan tenang tanpa diganggu roh china doll.


Sama-sama juga kita memaafkannya atas kesilapan-kesilapannya.

Wa...kah...kah...kah....kah...kah...kah....
kah...kah...kah...kah...

58 comments:

Anonymous said...

wayang je tuh.. DRAMA KING!!!.. tapi kalau betul, al-fathihah

Anonymous said...

hhahahahahhhaahahaha.... itu je kesudahannya...

jo said...

bukak baju tengok perut dan anunya.

Anonymous said...

auta

Anonymous said...

kene tangguh lagi la kes nampaknya..sian sepol

Anonymous said...

Biasanya orang macam ni liat sikit nyawanya... he ehe ehe eh
Guna bantuan pernafasan??? Betul ke? Tak caya gua!! Apa kata bagi Cina Dol melawat dan dikhaskan sebilik?? Orang lain tak boleh berada sama termasuklah Kak Wan aja. Kalau Kak Wan nak masuk sama boleh tapi bersyarat cuma pemerhati aja...he he he ehe

Anonymous said...

cube letak china doll depan dia sekarang

Anonymous said...

Time yang bagus untuk ambil DNA. Kantoi lagi si barua ni. Menyusahkan rakyat. Lebih teruk perangai dari BABI hutan.

Berlakonlah sepuas-puasnya, kat sana nanti dah tak leh berlakon........semua mau FACTS.

Anonymous said...

aikk kena sepercik gas pedih m
ata dah nak mampos plak dak,,,, org lain kena asap pedi mata dan simbah asid bertangki tangi tak ada apa2 pn,,,,


pegi mampossss lah lu nuar!!!! Lagi baguss

Anonymous said...

Cepat mamous lagi baik. Aku janji puasa habis tahun ni kalau dia mampus.
RD

Anonymous said...

hahaha!! dah tak tertahan lagi gelak aku...sampai kuar airmata u! NUAR! NUAR!! cepat2la bertobat..dah dekat dah tu...dah ada signal tu!! elok calunkan dia untuk pelakun popular haramkah 2011...hahahaha

Anonymous said...

superimposed niii


.. tipah
kelabchedet.com

Anonymous said...

kalau betul...aku nak sedekah pisang kat masjid jumaat depan

Anonymous said...

Kenapa dapat 1st class treatment kat Pantai? Kenapa tak hantar ke klinik kerajaan je? Sapa bayar? Kerajaan ke atau poket sendiri? Sebab setahu saya, insurans tak cover benda camni.

Anonymous said...

aikk kena sepercik gas pedih m
ata dah nak mampos plak dak,,,, org lain kena asap pedi mata dan simbah asid bertangki tangi tak ada apa2 pn,,,,

ya betul tu tapi kalu betol pun nak mampos ok gak aman skit malaysia ni dari nuar lahanat,bangsat,cibai,anak haram

Anonymous said...

sedap tido tu... mimpi china doll le tu... kalu mampos pun, mesti ramai china doll dan gay boys yang menunggu dia kat neraka...

Anonymous said...

Mampus lah cepat supaya Malaysia hidup aman. Kalau dia gol, Khlifah Lim Eng Guan akan membaca talkin.

rauna said...

Kalau nk jimat duit tol..tanam jea la bangkai ni kat NILAI MEMORIAL PARK..senang teressa kok nk ziarah masa CNY nti...

Anonymous said...

Dia ni la yang berlakun jadi Anuar Ibrahim dalam video seks tu gamaknye yeee... tapi perut dia boroi sikit..

Anonymous said...

itu bukan anwar laa. muka je serupa.

Anonymous said...

drama..drama..hahahahahaha

Anonymous said...

Rasanya bukan anwar, mirip je macam muka anwar tetapi fizikalnya bukan anwar, kalau tak percaya tanya wan azizah (isteri yang taat setia).

Anonymous said...

hahaha!! dah tak tertahan lagi gelak aku...sampai kuar airmata u! NUAR! NUAR!! cepat2la bertobat..dah dekat dah tu...dah ada signal tu!! elok calunkan dia untuk pelakun popular haramkah 2011...hahahaha

Anonymous said...

aksyen je tu. Biase lah Tu kan Anuar. Siapa tak kenal the *GREATEST aCTOR IN THE WORLD

reez said...

hahahahaha cilako-cilako..

Anonymous said...

bAWAK AJE CEWEK CEWEK GANTENG OR AMOI BAGI KAT DIA. pASTI SEGARLAH.NGACENGLAH

Anonymous said...

Paling xleh blah roh china doll..berair mata aku ketawa.Terbaekkkk bro !

_Melayu Jati Kelantan_

Anonymous said...

buat apa buat dosa bacakan Yasin kat sijubur tu.. hantar ke bilik mayat...sebab muka dia pucat mcm mayat tak ada seri sikit pun...kenapa..dia nak maian wayang..geng dia da di tangap polis dia pulak berlakun sakit.. 16 julai tak mau bicara lah..alasan la tu.. Faham lah king jubur ni punya helah...cuma dollah samdol aja buta mata..buta hati..

Anonymous said...

INGAT UMNO INGAT YAHUDI

Anonymous said...

Ingat DAP ingat Komunis.. ingat PAS ingat kuda tunggangan DAPig

man on da street said...

Pi mampos lah lu, kalau bolih bawak lah keluarga lu sekali ke liang lahat tu. Dah menyampah tahap gaban dengan lu serta keluarga lu. NO MORE SYMPATHY !YOU AND YOUR FAMILY CAN CHEAT, LIE, MANIPULATE, CON US MALAYSIAN SOMETIME BUT THIS IS RIDICULOUS, YOU CAN NEVER DO IT ALL THE TIME. Why dont you it at the footsteps at the American embassy, nore dramatic, maybe you'd get nominated for an oscar. Better still with Hillary and Mrs Obama shedding crocodile tears over your demise whilst Ambiga crying hysterically over your loss. Dei podah pundik lah lu!Good riddance to us Malysian. Nak lawan kes liwat pun takut, macam macam alasan duk beri, ni nak wayang lagi kut kut kena pukul teruk. Lu ingat kita lupa kah lakonan lu yang menunjuk video yang lu tipu konon kena papah berjalan, pakai bedung tengkuk. kerana racun suntik arsenik, perlu menjalani rawatan sakit belakang yang kronik . Sudah sudah lah wei, adei cit, pergi main wayang kat bollywood lah wei!By the way hebahkan kan kekawan nya yang neo con tu kat barat, supaya mereka bolih turunkan separuh bendera untuk menghormati barua yang paling setia kepada mereka.

Anonymous said...

korang tengok keling pakatan dah masuk sini. woi anon 7:25 PM! orang cerita pasal bersih ko cerita pasal adun midah pulak.... pusing la. itu je la yang korang tahu. dah terkincit lari puak2 korang nak spin cerita lain pulak. tak nak cerita pasal bersih ke? apsal tak mau? malu ke?

PAKATAN AKAN LINGKUP PRU 13

Anonymous said...

adun midah citer lain la. sini pasal anwar ibrahim the greatest actor. lepas ni gmbr ni akan circulate ke seluruh dunia, kononnya dia kne godam dgn polis. nasib baik lah bukan aku doktor kat spital tu..

Anonymous said...

ini nuar ni tengah nak buat cerita the comeback hero.

mula demo. tak jadi. lepas tu cakap kena naya sampai nak mati sangat dah. lepas tu esok2 sihat dia keluar la statement "tuhan masih sayangkan saya bukti saya di pihak yang benarn kerana saya masih hidup walaupun dianayai umno."

ni la nanti cerita hindustan nuar lepas kluar hospital nanti. korang tak pecaya korang tengok la nanti. memang dasa penipu!!!

Anonymous said...

PELAKON NO 1 DUNIA, BOLEH DAPAT CINA DOLL AWARDS 2011. BETUL KE DIA DAH NAZAK...SURUH JE HOSPITAL CABUT LIFE-SUPPORT TU BIAR DIA BERAMBUS CEPAT

whiteorange said...

BERITA TERKINI DAN TERGEMPAR

ANWAR DIKABARKAN KENA SERANGAN STROKE YANG PALING DAHSYAT

KABARNYA KEJADIAN ITU TERJADI SEBAIK BAIK SAHAJA AMBABIGA MEMBERITAHU BAHAWA RANCANGAN MEREKA MAHU MENGGULINGKAN KERAJAAN TELAH MENEMUI KEGAGALAN !

STERUSNYA AMBABIGA MEMBERITAHU ANWAR AGAR BEERSIAP SIAP BERHADAPAN DENGAN PARA PENDAKWARAYA YANG AKAN MENGHUJANINYA DENGAN SOALAN BERTALU TALU.

AMBABIGA JUGA MEMBERITAHU ANWAR BAHAWA RAKYAT SUDAH TIDAK PERCAYA LAGI DENGFAN LAKONANNYA, RAKYAT SUDAH MUAK

KABARNYA ANWAR SESAK NAFAS GARA GARA MENDENGAR BERITA INI, BUKAN KERANA PELEMPANG POLIS ....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH Your day is over Nuar

The Unspinners said...

Tolong sampaikan kepada "The Unspinners". Terima kasih, sebab dia takut nak siarkan.

Aku tahu lah engkau "The Unspinners" kecewa tak dapat main pungkoq AlJuburi. Tapi janganlah fitnah sana-sini, dan nampak kau juga meraba pungkoq orang lain sana-sini. Eloknya kau tibai saja pungkoq papa gemok sambil makan parpu kari juboq hitam.
Kah, kah, kah,....... Pasti BERSIH punya. Baik punye. Kih, kih, kih..............

Anonymous said...

CONFIRM !

KABAR TERBARU

ANWAR DAH BENAR BENAR GILA

Anonymous said...

Oh..oh..oh.. Chappp.. Oh..oh..oh.. Chappp.. 13 Julai jangan lupa hadir ke mahkamah bawak MC yer. Boleh tangguh lagi perbicaraan..

Anonymous said...

SUMPAH LAKNAT SAIFUL DAN DATUK K DAH KENA KAT ANUAR. KALAU ANUAR KELUAR BERDEMO MUNGKIN DIA AKAN KENA SAMBAR PETIR MASA BERDEMO NASIB BAIK ADA POLIS. UNTUK PENYOKONG TEGAR PELIWAT JAGA LAH ANUAR BAIK-BAIK DAH TAK LAMA DAH.

Anonymous said...

dia tak boleh mati lagi, court case belum selesai!

Anonymous said...

Ape Patriot turun 500 org? Fuyooo ramai nye! Hahaha! Perkasa? Lekat kat roadblock ke? Hehehe! Kumpulan parang Umno mana pi? Salah venue ka? Ke GPS x tau nak tunjuk kat mana hotel hilton? :-P lawak la..berie nak kumpul2 habuk pon tak de! Petui! Aku ingt ade la malaun Umno mana2 yg pi penggai kepala anwar kat hilton tu.. Ni sekoq2 tak da teloq! Himpon 500 nak lawan yg beribu tu? Bingai la hampa nih! Suara 1nalaysia aoe perhimpunan macam ni pon tak nle lawan!

Anonymous said...

Dan memenang pelakon terbaik "GOLDEN GLOBE SILK STORE AWARD" adalah PAPA HEBAT dalam filem “Lakon Al Jub Depan Wartawan Asing"

Anonymous said...

Aku gelak jer tgk pandikutty ni....tapi kalu betul nak mampus pun lagi ok.....

tapi sebelum tu....Semoga Allah tunjukkan dosa2 dia tu kepada balaci2...

contoh dia mengaku sendiri mcm dalam citer drama2....mulut nak ckp lain tapi keluar lain...ha..ha...


anti bersih

Anonymous said...

setakat lawan jumlah yg turun katalah 20k apa yg nak bangga sangat, cuba kira berapa ramai lg rakyat yg tak amek peduli dgn himpunan ni, bw keluarga jalan2 kat mana2 tempat dimsia ni, dia org lebih ramai dgn yg ada kat kl ptg tadi, so rakyat msia yg tak ikut sertalah yg menang jumlahnya, dia orang nilah akan mengundi nanti, aku tengok tadi jumlah budak2 muda yg br lepas hinggus yg ramai, eleh dia orang tu mcm aku gak dulu2, lepah tu balik umah mitak duit dgn mak ayah nak beli topup, perut lapar mitak duit dgn mak ayah, teringin sangatlah nak jatuhkan kjaan, cam mesir konon, tp kjaan mesir hasil tjk perasaan ni pun siap jemput mahathir jadi penasihat kjaan dia, napa rakyat sana tak tunjuk perasaan balik kerana benci dgn mahathir?? hehehehe budak ingusan msia sinilah yg dok benci, hehehe patutnya nwar lah yg dilantik jadi penasihat ekonomi mesir bukan kat sgor jer tu baru betui....

sekarang dlm internet dia org dok gegak gempita dia org dpt kumpul ribu2 nantang kjaan, hehehe, aku menang sorak, heheh tapi pilihanraya camna.... heheh aku dah tau sapa menang, survey terbaru dan selepas 9 julai boleh kita lihat sapa jadi pujaan rasional utk perintah, tentunya bukan anwar dan konco2nya, mana dia orang boleh tadbir, kritik bolehlaaa.

tahniah penyokong nwar kerana dpt bawa anak muda yg tak kenal dunia tunjuk perasaan hehehe, tahniah,

aku pun cam tu gak dulu hehehe sekarang aku br tau hidup ni apakah yg kita perlukan, tak pa biarkan anak muda ni dgn perasaan dia, hidup bukan dgn emosi hancur hehehe

Anonymous said...

Umur dah 60an mana larat bau gas pemedih mata apalagi semputlah. Umur dah banyak hayat dah makin pendek tapi tak berubah2 juga. Musibah datang bertimpa2 tapi Anwar masih tak sedar dari mimpi dia. Masih ada hati nak buat demontrasi.

Anonymous said...

TAK SABAR NUNGGU DIA MATI.

NANTI AKAN AKU KENCINGKAN KUBUR DIA!

TakdeParty said...

Bukan nuar ni.. 99.9% je.. Lg 0.1% tu bukan dia.. Isk ko org ni suka fitnah, konspirasi dh kenapa..

Anonymous said...

inilah perangai org2 melayu kita...tak abis2 dok cakap pasai kaum sebangsa...sampai ada yg nak kencing atas kubo..igt tuh janji korang mati akan sampai bila masanya..ditakdirkan anwar meninggal..tak kira bila sapa2 yg dah berjanji tuh pegi tunaikan..nak baca yassin ke nak kencing atas kubo ke..mudah2an kalian mendapat petunjuk daripada Allah taala termasukla penulis blog ni yg bacul jumpe polis lari..aparaaaa...sama macam mahaguru lu omardin the wilca kah kah kah...mana pesilat2 sume?opss lupa mereka ada dianggarkan pesilat yg dipimpin oleh pak lawak ali ketam (bkn aku yg ckp k..bapak kutty lu org yg ckp tun kutty mandeliar)berhimpun sama seramai 100ribu tapi disebabkan ketinggian ilmu persilatan mereka boleh ghaib tu yg tak nampak tapi ada sebenarnya dibarisan hadapan skli termasuk brahing katak manusia paling baculllllllllllll

Anonymous said...

hai anon 11:33 PM


takde gunanya setakat menang sorak kampung tergadai. korang berhimpun tapi objektif tak tercapai. kerajaan tak jatuh pun Nuar tak selamat pun dari penjara sungai buloh. yang pasti nuar akan sungai buluh. ending siapa yang menang? puak kerjaan tak hilang ape2 tapi korang hilang ketua korang...

Anonymous said...

mintak2 la btl2 mampos anuar ni...makin benci aku ngan dia ni

Anonymous said...

x lama padam la tu...jgn risau...[roy]

Anonymous said...

majlis agama Islam, kena tentukan sekarang apa agama si al juburi ini.. kalu ikut kata kata dan perbuatan beliau telah murtad sebab telah menyekutukan Allah... lagi satu kena pisahkan wan azizah dengan beliau sehingga status agama diselesaikan... begitu juga dengan nurul izah ...adakah anak haraaaam... Ada sesiapa boleh tolong jawab..... TQQQ.

Anonymous said...

hidup lagi ke dia?
tak da cara lain gunakanlah tektik lama....

Anonymous said...

Kelakau siut tgk si nuar ni. He he, aku dengar dia terlanggar pintu cermin. Ha ha ha.

Anonymous said...

muke cam kene isap jek kakaka

Unknown said...

kalo betul,bkn al-fatihah...alhamdulillah...agen yahudi ni diupah utk memburukkan polis malaysia...tu tujuan utama yahudi...smua org dh tau la wahai ANUwar...malaysia mgkin akan diserang yahudi dan amerika kalo benda ni berterusan...kiamat sudah dekat...

Anonymous said...

tenatnya si anwar ni kena gas pedih mata...the best actor in the WORLD

mana mana china doll cepatlah maii..tolong abang nuar ni nak bangunnn