Wednesday, April 14, 2010

DR.HALILI DIBATALKAN SAAT AKHIR


Password : are you ok

Pemilihan Zaid Ibrahim sebagai calon PKR di HS adalah pilihan terakhir PKR selepas tiada calon yang sesuai.

Sehingga dua malam lepas Dr.Halili adalah calon pilihan PKR. Ianya terpaksa dibatalkan pada saat-saat akhir disebabkan faktor peraturan SPR.

Saya difahamkan Dr.Halili tidak menghantar penyata pilihanraya sewaktu beliau bertanding dalam pru 2004. Itulah faktor beliau dibatalkan dan Zaid dipilih. Jika tidak BN menang buta-buta sahaja.

Jika Dr.Halili tiada masalah dan dicalonkan, berpeluh jantan jugalah BN nak menang. Ini kerana beliau tiada isu dan anak tempatan. Faktor calon memainkan peranan yang amat penting dalam prk. Sebab itu BN kena berhati-hati dalam bab ini.

Kalau nak kerja senang, calonkan Datuk S Subramaniam atau Farid Ravi sebagai calon. Jika nak kerja susah, calonkan G.Palanivel atau Samy Vellu.

Nak utamakan rakyat atau nak utamakan Samu Vellu ?

Kesian dia, melobi hingga ke saat-saat akhir sampai berpeluh ketiak.

Sam oh sam, apa punya ketua pemuda kau ni ? Dulu terkencing dalam seluar, sekarang berpeluh ketiak pula

Hj.Hadi turut sama menjulang tangan yang pernah menyaman hukum hudud. Lihat pula orang yang paling kiri, peluh belum kering lagi. Manakala bunga Zaid panjang sampai ke lutut.

Sorry Sam....bunga ini tak cukup panjang untuk you, dengan I pun dah sampai ke lutut, dengan you mungkin terpijak. You jangan lupa edar cd Yusof Qardhawi dalam kawasan felda. Pru 13, I minta Anwar letak you di Permatang Pauh.

Jangan lupa password : are you ok

3 comments:

Rafie said...

bro jangan la kau hina si sam tu sekurang2nya dia lebih kuat bekerja sbg ketua amk berbanding ketua pemuda umno merangkap KP BN.Apa pun dulu dia kencing dlm seluar lu kecoh la ni kencingnya kat ketiak lu kecoh, apa pun gua tabik juga kat sam ni berbanding kp bn.

Anonymous said...

Ha macam nilah faisal...komen kau tu mencuit hati, tapi boleh ajak orang berfikir, tak payah guna perkataan2 provokasi.

* kira hadi awang ok sikit la daripada bekas presiden UMNO, yang tidoq....

Anonymous said...

lantang nya mulut dan tulisan kamu...semoga Allah SWT memberi balasan yang setimpal kepada kamu di dunia dan di akhirat nanti...