Thursday, April 15, 2010

KAMAL DIPILIH WAKILI BN DI HULU SELANGOR

Kamalanathan @ Kamal

Hampir pasti... hanya tunggu pengumuman rasmi sahaja.

Dari sumber-sumber yang boleh dipercayai.....

Calon yang pernah dicadangkan RBF pada 29.Mac lalu dipilih mewakili BN untuk PRK HS. Klik di sini

RBF adalah orang pertama yang mengangkat namanya sebagai calon. Pada masa itu media-media masa utama pun belum menyiarkannya lagi.

Tahniah Kamal......


8 comments:

Anonymous said...

kalu si kamal ni aku sokong!!!

Anonymous said...

Kamal ni ... aku cukup berkenan.

Anak2 aku dan kaum kerabat di hulu selangor aku nak suruh undi kamal.

Dari zaid ibrahim muslim fasiq tu ...

Pengundi Melayu said...

Pray this is true.
Alhamdullilah bukan the palat Vel.
You go Kamal

Anonymous said...

Saya pun sokong siKamal ni. Klu aku pengundi di HS aku tentu pangkah dia. Tkape tok2 saya, sanak saudara ramai disana. Saya suruh depa pangkah kamal.
Sekarang siapa kata kita rasis? Harap semua jentera BN berkerja keras memastikan calon Bn dipilih.

Saya excited dgn pertandigan ni. Superstar Zaid vs Nobody Kamal.

Syabas saudara Kamal. Semoga sdra menang.

Anonymous said...

Atok sokong Kamalanazar, orang melayu patut sokong beramai2 kat dia ni. Hidup PERKASA/UMNO.

Anonymous said...

Lebih baik si kamal ni dari setgh adun kapir pr lain,pelakun filem blue pun ada,setidaknya pandai dia cakap melayu dr stgh wakil pr,perangai macam komun.s,bangla yg aku kenal lagi pandai cakap..nama je rakyat dan berkulat dok malaysia.
yg penting tunggak atas tak byk skandal.

by aramak

Anonymous said...

pegi dah....

Anonymous said...

yesss..Kamal for BN!!