Tuesday, April 20, 2010

P94 (5) HARAKAH DAILY U TURN 360 DARJAH


Inilah yang dinamakan lidah rasmi syaitan.

Dulu merekalah yang menjadi juara menghentam Zaid Ibrahim. Klik sini

Sekarang mereka pula yang menjadi hero membela Zaid. Klik sini

Semuanya kerana politik.

Pegangan diketepikan, kuasa diutamakan.

Harakah...kah...kah... lebih teruk dari babi

Khaikkkk ptuihhhhhh................

12 comments:

Anonymous said...

nak buat camner...pemimpi pas pun perangai lebih keji dari babi...

Anonymous said...

buang je kupiah atas pala tu. PAS haramjadah.

ejarll said...

mengHALAL kan cara dan idea yg bersesuaian dgn mereka..

itulah PAS....

Dr Butiq said...

Setuju tu memang sial

Galo said...

ya ALLAH, teruknya Harakah kah kah ni... Mmg sah lah hamPAS ni HANYA parti politik bkn hendak memperjuangkn ISLAM

Anonymous said...

inilah dinamakan hipokrit. the ends justify the means!
- tok garooajes

Anonymous said...

PAS adalah sebuah parti POLITIK, tentulah berkepentingan POLITIK.

Hanya pengikut dan penyokong PAS sahaja yang keliru atau buat buat tak tahu serta mengaitkan PAS dengan ISLAM kerana semua pemimpin berkopiah putih dan berserban.

Namun dalam hati mereka, niat mereka adalah Kuasa Politik.

Anonymous said...

kan ke zaid berkata2 tu masa dia dalam umno....

Anonymous said...

Hari Penamaan Calon Bini Zaid tak pakai tudung. Tengok sini:

http://malaysiakini.com/news/129675

Hari Keempat dah pandai pakai. Depa memang cekap bab pancing undi.

http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/60542-zaids-wife-takes-to-the-stump-in-hulu-selangor

Anonymous said...

apa beza masa dalam UMNO dan luar UMNO? tetap minum arak jugak kan? analoginya serupa laa dengan terima rasuah satu sen dengan terima rasuah satu juta...tetap rasuah...

Anonymous said...

abis mcm mana pulak dengan Nik Ajis terima sumbangan untuk mengerjakan umrah/haji?

Jem An said...

Manusia smua ada wat silap. Tpi jgn ckp dolak dalik kjap kta boleh.. Kjap lgi kta dh tk boleh... Pas pis pus