Monday, July 5, 2010

Bodoh, Kecil-Kecil Tak Nak Mampus



Bodoh bin Bangang

Kecil-kecil tak nak mampus , dah besar menyusahkan orang.

PAS Johor hari ini membuat laporan polis terhadap Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal berhubung ucapannya yang didakwa menuduh parti Islam itu sebagai parti ajaran sesat.

Oiiii bangang....

Nik Aziz kata semasa PRK Permatang Pasir tahun lepas

'Islam yang dibawa oleh UMNO tidak ke mana ,hanya setakat lubang kubur saja. Islam yang dibawa oleh PAS membawa ke Syurga"

Itu sesatlah namanya bodoh.....

Mana ada manusia yang boleh menentukan seseorang itu ke Syurga atau neraka ? Itu urusan Allah.

Memang benarlah apa yang dikata oleh Shafie Afdal itu. Sesat...Pas memang sesat.....

"Itu kenyataan yang biadap, amat keterlaluan. Maka kami membuat laporan meminta pihak polis menyiasat kenyataan beliau itu dan kami mendesak agar beliau memohon maaf serta menarik balik kenyataan itu," katanya.

PAS duduk label UMNO kafir berpuluh tahun dah , tak boleh pergi kenduri orang UMNO, tak boleh sembahyang berimankan orang UMNO dan bla....bla...bla.... itu tak biadap ke wahai bangang ? Pernahkah PAS minta maaf yang dia tuduh UMNO kafir ? Jawab wahai Mazlan Aliman bangang ! Jawabbbbbbbbbbb banganggggggggggggggg...........

Kalau ya pun nak membodek agar diberi kerusi yang selamat dalam PRU akan pun berpada-padalah sikit. Bodeklah benda yang logik.

Kalau berani lawanlah Ahmad Maslan di Pontian.

12 comments:

Anonymous said...

Salam Bro rbf,

hhehehehe.... biasalah bro, dah tahap iq diorang sengal, nak wat camne.

dia tak baca blog, utusan, bh, tgk tv1, 2 atau 3. Yg dia baca cume haramkah a.k.a haprakkah. tu yg mentaliti politik senget lagi menyesatkan tuhh...

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

nik najis tu memang buduh yg amat..lagi dilayan kita lak same mcm dia buduh..pencacai pas pun laagi la same budusnye..nak masuk surga punye pasal, sanggup putus sedara sesame agama...

Anonymous said...

tu tak masuk yang pakai kopiah, ada bulat putih kat tengah kat luar hitam/kalabu/hijau, kalau dari jauh macam yahudi alim je, ha ha ha ha

pas = yahudi alim

pas/israel 4 all

pas = al-maunah

Anonymous said...

Bila orang PAS buat repot polis, org UMNO pun jangan tunggu lagi. Buat juga report Polis atas statement Nik Aziz. Biar kena buku dengan ruas

Anonymous said...

Ada juga yang tertinggal saki baki tak sempat nak buang masa kecik hahahaha...

Ust Kapal said...

....huahahahahaha..baru tahu ke puak PAS memang dah lama amal ajaran sesat lagi menyesatkan..ularmak PAS pula ada yang mengaku jadi pegawai Imigresen di pintu 'surga'..dia tahu siapa layak masuk surga atau tidak..hahahahahhehehehehahahah!!!

rinandamku said...

PAS , parti ajaran sesat !! memang betul apa ...apa yg tak betulnya ?

tu la namanya bangang bin bodoh bin bahalol bin goblok , semuanya milik PAS , tak sedar diri diuntung , tak sedar tempat mana dia berpijak , apa ? dah berangan dalam syurga ke ?

nak kata apa ,segala kebingungan dan kedunguan itu adalah milik PAS , tiadalah yg bodoh itu melainkan PAS dan penyokong2nya ,

pandai pula buat laporang polis , dulu PAS kata macam pada UMNO , tak ada pun buat laporan biar sekeping kertas ,

oiii PAS badigol , kalau tak tahu membaca jgn beli buku , kalau tak tau menulis jgn beli pen , kalau diri tu bodoh , belajarlah lagi ,

Anonymous said...

PAS = Parti Ajaran Sesat...
mmg sesuai dengan nama PAS..sume sesat...berustazkan nyanyuk..ckp xserupa bikin..memecahbelahkan ISLAM dan MELAYU...stakat berceramah agama tp akal xde..mengata org ajer lebih..tu ker nama ISLAM..haramkan ajer PAS...
-Pembela Melayu-

hanizam said...

pada aku, UMNO tak perlu ikut rentak bodoh tahap bangang dorang tu...kalau kita ikut rentak depa, kita pun sama dol....sama bangang...

biarkan mereka dengan kebodohan mereka...nama je mengaku pandai bab agama, tapi taraf macam sampah...sampah pun ada yang boleh dijual, tapi mereka yang dari golongan ni, nak jual pun takda harga...

hanya layak dihumban kat kolam buaya je...

Anonymous said...

biasalah org2 wahabi...kalu kafirkan org , cop sesat org lain xpe...tapi kalu kena muke dorang ...hahahaha

Anonymous said...

Pa - Parti
Alif - Iblis & yang
Sin - Menyesatkan

Nama sebetulnya.

Anonymous said...

ok,assalamualaikum..
adakah anda sume sure yg mengatakn "PAS je msuk syurga ,umno setakat lubang kubo",bole ana tau dari mana dpt sumber? boleh bg link pd ana tak? ana baru2 je gune it nie..

ana bru dngar dlm radio ikimfm" jgn kutok pemimpin yg perjuangkan agama di jln Allah, sdgkan kita sendiri jauh dr -Nya"
walaupun kita tktau pokok pangkal ,siasat dahulu br bahas,siap kan dgn link2..nye bru professional..

drpd najib,lebih baik Dato Nik Aziz,kerana mereka berdua adalh pemimpin, tp..

siapa yg amalkan ajaran agama yg sebetulnya???

najib yg brsalamn dgn rakyat2 mahupun vip2 yg bkn muhrim ,.

lagipun skrg,semakin hebat org2 baik dr parti2 mahupun media yg mngelirukan pemikran2 rakyat ..

ana pn panas je tgk entum kutok2 situ sini,gne bhsa kesat..
anda melayu timur,melayu islam,jd berbudi bahasalah..
tunjukkan imej islam itu..
maaf jika ad kesilapan,minx clearkan,