Tuesday, July 13, 2010

Hancur Musnah Bumi Selangor Angkara PKR dan DAP

Wahai rakyat Selangor lihatlah kehancuran bumi di tanah air tempat kamu dilahirkan, dibesarkan dan tempat yang akan menjadi tanah kubur kamu semua kelak.

Semuanya adalah gara-gara kerakusan pemimpin yang kamu pilih dalam pru yang lepas. Tanah air anda dikorek habis-habisan demi mengejar wang untuk mengisi perut bodoh mereka.

Sesiapa yang pergi melihat kawasan ini pasti akan terkejut dan akan menitiskan air mata melihat kehancuran tanah air sendiri akibat dari kerakusan pemerintah. Sedih...sungguh sedih melihatnya. Tidak termampu diungkap dengan kata-kata.

Selepas negara dan negeri ini berjaya kita ambil dari penjajah, kita bangunkan, kita majukan, kita kayakan,kita amankan dan kita makmurkan. Dalam dua tahun ianya diperintah oleh suku sakat komunis, kehancuran telah bermula. Jika terus dibiarkan lagi, maka kita akan jadi penumpang dan pendatang di bumi sendiri. Di mana lagi generasi pelapis kita nak tinggal dan apa lagi yang tinggal pada bumi Selangor ini ? Akhirnya hanya tinggal lubang dan lombong.

Perkara berkenaan dengan pasir sudah beberapa kali saya tulis di blog ini. Anda boleh melihat kembali di link yang saya letak di bawah ini
Sini
Sini
Sini
Sini

Ya Allah ya tuhanku, tuhan yang maha kaya dan maha agung, selamatkanlah bumi Selangor dari terus hancur di tangan suku sakat komunis yang sedang memerintah Selangor sekarang. Amin...amin ya rabal al amin.

Apa yang anda akan lihat dibawah ini adalah kawasan perlombongan pasir haram di Kampung Bukit Changgang, Dengkil.

Luas kawasannya, Ya Allah saya tak tahu nak kata, besar sebesar-besarnya. Ada yang dah korek dan ada yang baru nak dikorek dan ada pokok-pokok yang telah ditebang bersedia menunggu masa untuk dikorek. Luas.....memang luas wahai sahabatku sekalian. Luasnya tak terkata. Entah berapa puluh kali ganda padang bola pun saya tak dapat nak kata. Tanah difahamkan milik kerajaan negeri

MB cuba menafikan yang kawasan ini adalah kawasan perlombongan haram seperti dalam video yang akan anda lihat dibawah , dia cuba menipu kerana nak tutup pekung sendiri. Dari raut wajahnya dan gaya percakapannya pun kita sudah boleh tahu dia menipu.

Kawasan ini memang kawasan lombong haram. Ini kerana operasi hanya dilakukan pada waktu malam. Kalau halal kenapa tak lakukan siang hari ? Kedua, tiada sebarang pos kawalan keluar masuk atau penimbang di kawasan berkenaan. Bagaimana Kumpulan Semesta nak tahu berapa banyak pasir yang dikeluarkan ?

Andailah, saya ulang sekali lagi andailah, andailah benar apa yang dikatakan oleh Khalid Gagap bahawa kawasan lombong ini mendapat kelulusan untuk melombong maka sah lah dia telah bertanggungjawab menjahanamkan bumi Selangor ini , kerana sebagai ketua kerajaan dia sepatutnya melindungi tanah-tanah milik kerajaan demi masa depan rakyat Selangor.

Perlombongan haram di kawasan ini saya difahamkan didalangi oleh orang-orang politik tertentu dari PKR dan DAP. Ini kerana mereka perlu mencari duit yang banyak dalam kadar segera untuk menghadapi p/raya umum yang dijangka akan berlaku bila-bila masa sahaja.

Jika tidak mendapat perlindungan orang besar sama sekali mustahil pencuri pasir ini berani melakukan aktiviti mereka secara besar-besaran. Berpuluh jentera berada di sana. Mereka tahu yang jentera mereka tidak akan disita , maka sebab itulah mereka berani lakukan secara terbuka.

Jika tidak ada sesuatu yang nak ditutup oleh Kerajaan Selangor maka mereka akan terima usul yang dibawa oleh adun-adun BN semasa sidang dun yang sedang berjalan sekarang. Bukan setakat usul di tolak, malah Yb Shukor turut dihalau keluar dari dewan dan digantung sehari dari menghadiri persidangan. Berani kerana benar takut kerana salah, cakap kerajaan telus, telus kepala otak apa kalau begitu ?

Apabila mereka berbuat begitu maknanya memang mereka bersekongkol dengan pencuri pasir. Pencuri berleluasa, jentera tidak disita, usul ditolak, cuba bersuara dihalau keluar dewan. Apa maknanya ? maknanya, tidak lain tidak bukan kegiatan curi pasir didalangi dan dilindungi oleh mereka sendiri.

Baik PAS, baik DAP atau PKR, cara mereka sama sahaja iaitu menjual habis harta milik negeri yang ada. Cara mudah untuk dapat duit dan tidak perlu berfikir bagaimana nak buat duit. Di Kelantan habis bukit ditarah dan balak ditebang. Di Selangor habis tanah dikorek dan pasir disedut.

Sepatutnya sebagai sebuah kerajaan tugas mereka menjaga dan melindungi harta negeri, bukannya jual habis semua apa yang ada. Tetapi disebabkan otak mereka tersumbat dan tidak boleh berfikir cara lain untuk mencari duit maka habis harta negeri dilacurkan olehnya.
Anda lihat sendirilah berapa luasnya bumi Selangor dikorek oleh suku sakat komunis






Pokok-pokok di kawasan ini telah ditebang manakala tanahnya menunggu masa untuk dikorek


YB Wong (Kuala Kubu Baru) mempersoalkan dimana elizabeth wong yang kononnya jaguh alam sekitar. Katanya apabila beberapa pokok ditebang di Hulu Selangor kerana nak bina jambatan bagi kemudahan rakyat, elizabeth wong datang dan bising-bising kononnya akan berlaku kerosakan alam sekitar. Tetapi apa yang berlaku di Dengkil ini langsung tidak diendahkan oleh perempuan sundal tersebut.


Saya sengaja meletak dua video ini di sini. Pertamanya saya mahu anda melihat sendiri siapa lebih matang dan siapa lebih steady serta siapa yang gagap bila bercakap di antara bekas MB Selangor dan MB sekarang. Lihat pada minit 5.12 video diatas, nampaknya ada angka baru pula dalam matematik iaitu sepuluh dua ratus dua puluh juta.

Kedua,melalui video ini anda dapat lihat siapa yang bercakap menipu melalui cara percakapan, gaya atau bahasa badan dan lihat juga wajah siapa yang lebih tenang dan lebih serabut dalam mengulas isu ini. Kalau wajah serabut apa maknanya ? penipu lah....

Ketiga, anda boleh lihat bagaimana Khalid membaca teks yang saya yakin disediakan oleh Kumpulan Semesta. Lihat bagaimana mereka memberi fakta-fakta yang menipu kepada Khalid untuk dibaca. Kawasan tersebut adalah kawasan perlombongan haram berdasarkan apa yang saya lihat dan saya tulis dalam tulisan saya di atas(tulisan merah) .

Kumpulan Semesta menipu Khalid dengan memberitahu kawasan tersebut adalah kawasan perlombongan yang sah. Khalid baca 100 % apa yang diberikan kepadanya tanpa usul periksa. Kesudahannya Khalid bukan saja lembu DAP malah turut dilembukan oleh Kumpulan Semesta.

Sah dia memang lembu, dia tidak tahu apa-apa sebenarnya, kawasan yang dimaksudkan oleh Ketua Pembangkang Selangor dan mendapat liputan media semalam ialah di Kg Bukit Changgang, bukannya di Kg Olak Lempit sepertimana yang dinyatakan oleh Khalid. Buta-buta sahaja Khalid kena tipu dengan pegawai-pegawai Kumpulan Semesta yang sekarang seperti ular sawa kekenyangan setelah merembat enam bulan bonus . Berita berkaitan juga anda boleh baca di sini




Pandai-pandailah fikir sendiri wahai rakyat Selangor....

7 comments:

Wak Jengkol said...

Salam RBF

Walau wak org johor n menetap di selangor, terasa juga sakit hati bila dengar berita mcm ni.. Mmg dasar yahudi punya perangai..geram pun ade ni..iskk nk kena lesinggg nih.

Anonymous said...

pengundi pkr/pas/dap ibarat kata pepatah melayu...yang dikejar tak dapat,yang dikendong keciciran...tahniah utk worang selangor...

Anonymous said...

Pas jadi balaci je terima komisyen senyap lah tu, species yang menerima budi sure tergadai body.

ReentryCapsule said...

█ ► Betul la cakap ko RBF.Betina Sundal Elizabeth Bitch tu mana?.Kata pencinta alam sekitar.Cakap macam bulu cipap lebat.SIAL BETUL betina ni.


█ ► Tapi aku rasa kalau BAB KOREK MENGOREK ni dia memang suka la.Sebab SENSATION KOREK MENGOREK ni memang SIYOK untuk SUNDAL SIAL macam dia tu.Itu pasal dia buat BODO je..Wakakakkaa...

█ ► DAP + PAS + PKR = PEMBAWAK SIAL

Anonymous said...

Ini semua fitnah UMNO..fitnah UMNO..fitnah UMNO..UMNO tkde modal nak lawan PR..Apa UMNO leh buat..bising kejap je..knp tak buat demontrasi..knp tk bising dlm parlimen..bila TPM bising..baru juak2 perhubungan UMNO nak bising..podahhhh..

Anonymous said...

memang lembu khalid gagap ni!!! dah terlebih makan babi yang dimasak oleh elizebert sundal la tu!!! HANCUR SELANGOR!!!

Anonymous said...

report kat sprm jer kalau macam nie punya susah............biar sprm siasat kerajaan negeri sekali.