Wednesday, July 21, 2010

Siapa Dia Setpol Baru Sahak Gobek ?

Walaupun kecil sedikit, tetapi nampak seperti pinang dibelah dua. Jadi, Puan Sri Salbiah dan Puan Rahimah kenalah hati-hati sikit ya. Setpol suami awak itu masih belum berkahwin lagi.

Wah....nampaknya andartu yang baru dilantik sebagai setpol sudah mula tunjuk taringnya. Dia juga cuba nak campur dalam kemelut pasir yang melanda Selangor sekarang sepertimana yang dilaporkan oleh media dajal di sini.

Tak mengapa, kita bagi dia campur dulu, selepas itu kita pakat-pakat timbus dia dengan pasir. Perempuan kalau sudah sampai umur 40 tahun lebih masih belum kahwin lagi dan sepanjang usianya tak pernah pancut air lain, asyik pancut air kencing sahaja, jadi kita faham-fahamlah macamana perangainya.

Dia nak jaguh andartu lah kononnya bila dia kata kerajaan sekarang lebih cekap menjana hasil pasir untuk negeri.

Saya nak beritahu anda semua, mereka hanya tunjukan jumlah keuntungan, tetapi mereka tidak beritahu perkara sebenar. Malah jumlah keuntungan yang dilaporkan oleh mereka belum tentu betulnya.
Semasa zaman BN memerintah semua hasil pasir yang dikutip oleh kerajaan BN pada masa itu adalah hasil perlombongan di tanah persendirian. Tiada sebarang aktiviti melombong dibenarkan di atas tanah kerajaan. Sebab itu hasil kutipan mereka rendah.

Kerajaan sekarang pendapatan tinggi (jika betul ) kerana pasir yang dikorek adalah diatas tanah kerajaan. Apa gunanya kutipan royalti tinggi jika habis semua bumi Selangor berlubang ? Anda semua lihat di sini bagaimana PKR berdolak dalik pasal kes pasir. Maklumat disana semuanya lengkap.

Berkenaan dengan andartu yang cuba nak jadi jaguh pasir pula, untuk pengetahuan anda dia adalah seorang peguam. Masih belum berkahwin,usia sudah melewati 40 an. Lagi info mengenainya ada di sini.

Saya nak beritahu anda, dia adalah antara orang yang tahu tentang perangai buruk Anwar . Dia pernah menceritakan perkara itu kepada beberapa orang dan saya difahamkan dia memberitahu bahawa Wan Azizah sendiri yang menceritakan kepadanya. Pasal itu saya tak mahu mengulas lanjut lagi. Saya nak tengok dulu apa reaksinya atau pun jika lebih banyak dia buka mulut selepas ini lagi banyak saya bongkar pasalnya. Lagi maklumat mengenai andartu tersebut ada juga di sini.

Saya juga tahu satu peristiwa yang terjadi dalam sebuah bilik hotel di Pulau Pinang antara diantara dia ,Azizah dan Anwar. Saya akan bongkarkan segalanya bila dia cakap lebih banyak lagi selepas ini.

No comments: