Wednesday, July 14, 2010

Pasir : Ketua Kampung Munafik ?

Dibawah ini adalah e mel ringkas yang saya terima dari seorang pembaca yang bernama Zainal.

Ianya bersangkut paut dengan posting saya pagi tadi


Mamat yang pegang permit tu orang PAS yang juga ketua kpg Dengkil buat apa menyebuk kat kpg orang. Apa yang dia tunjuk tu memang permit sah tapi permit tu untuk kawasan Olak Lempit bukan kawasan Bkt Changgang.

Persoalan nya kenapa guna permit tu untuk korek kawasan Bkt Changgang dan bawa keluar pasir ikut Olak Lempit. Dulu sebelum PRU 12 dialah tukang hasut kata orang BN curi pasir makan duit haram nah sekarang dia tukang cover orang curi pasir, apa sekarang dah halal keduit curi pasir? Munafik....

Apa komen andaaaaaaaaa ?

Lagi pembongkaran kawasan lombong pasir haram yang dilindungi PKR dan DAP di Selangor. Sila klik sini. Berita dan ulasannya tunggu esok. Hari ini penatlah bro....

11 comments:

My Longest Yard said...

Parti borek, pengikut pun rintik...

Anonymous said...

Setuju dia ketua kampong munafik..berlagak pakai kopiah macam org alim ulama..tapi rupanya..hanya ular dalam semak..mana dia aktivis alam sekitar...mana dia..ronnie liu..mana dia janice lee..mana dia eli wong dll..kenapa diam membisu seribu bahasa..

Anonymous said...

Cis...bapak siapa la dia ni. Kalau betul lah dia menipu, sia2 je jadi Ketua Kampung. Lepas tu bawa balik rezeki haram untuk anak bini. Ini lah perangai orang PAS yg tunjuk alim.

CodeNameSomaliPirate said...

pssstsst....bro

Si gagap sedang skodeng KG BARU tengok apa yang boleh belasah!

Anonymous said...

beb.. itulah orang pas, mereka jer betul.. orang lain semua salah.. sampai yang halal jadi haram yang haram jadi halal... ni lah golongan yang nak perjuangkan islam tetapi berperangai macam syaitan...

Anonymous said...

setuju sanggat2 setuju pas hanya utk parti bukan utk perjuangkan islam...kalu org yang buat semua tak betul nah sekarang spt papatah kata dulang paku serpih kata kat orang mereka yang lebih.

Anonymous said...

Wey... Ketua Kampung aku tu. Tak baik ko kutuk2 dia. Dia makan gaji. Jadi kena la cover bos dia. Sudah2. Jgn kutuk dia lagi. Sian dia.

Anonymous said...

RBF sekarang bagi komen tak pakai Code???

Perangai pas memang macam itu. Tunggang terbalik sembah...yang tetapi dunia punya pasal haram pun jadi halal.

Jadi rakyat/pengundi2 PRU12 lepas yang pilih penyamun & penyangak untuk jadi pemerintah Selangor pun syubahat pasti dapat saham DOSA. Bala ALLAH bagi cash kat pengundi2..
Konon bila pr ganti UMNO/BN Selangor lebih maju & makmur....

Hasilnya: JUDI,PELACURAN,ARAK,GENGSTAR DLL..

Pas dapat saham juga...

Dinzi.

Anonymous said...

ketua kampung ni masyukkk ..

Anonymous said...

Masyukkk... Tapi bagus ketua kampung ni. Dia ketua kampung Dengkil. Jadi dia telah menjaga kampungnya dengan baik dengan pergi korek pasir di kampung jiran (Bukit Changgang). Jadi pasir di Dengkil selamat. Tapikan.. macam mana ketua kampung boleh jaga pasir? Bila la ketua kampung aku nak dapat jaga pasir. Boleh la masyukkk gak cam dia.

Anonymous said...

tak apa , biarkan selangor hancur sehancur2nya , apa yg berlaku adalah kafarah atas perbuatan tangan2 orang Mleayu sendiri , ..

alang2 hancur biarlah rentung , alang2 rentung biar jadi debu , elehh ...setakat pasir , kalau boleh biarkan PASDAP korek tapak masjid Shah Alam , kalau korek tapak kuil lagi bagus , silap2 lagi banyak pasir ..

Biarkanlah selangor dengan lubang2nya , pejamkan mata , tutup telinga ,
kalau dengan cara itu akan membahagiakan Melayu , biarkan ......!!