Wednesday, July 14, 2010

Ketua Pembangkang Kembali Ke Dewan Esok

Ketua Pembangkang Dun Selangor telah tamat tempoh penggatungannya selama setahun. Esok (khamis) beliau akan kembali masuk ke Dun Selangor.

Saya dapat jangkakan suasana panas pasti akan berlaku di Dun Selangor esok kerana beliau dapat masuk ke dewan di saat isu pasir sedang hangat diperkatakan.

Walau bagaimanapun saya jangka beliau akan disekat habis-habisan oleh maharaja teng untuk bercakap atau bertanya atau membidas kerajaan negeri dalam isu pasir.

Saya jangka dua perkara akan berlaku esok bagi mengelak isu pasir dibahaskan.

1) DS Khir Toyo akan dihalau keluar dewan atau di gantung semula.

2) Sidang dewan akan dijalankan sehingga tengahari sahaja dan akan ditangguhkan ke hari jumaat dan pada hari jumaat juga sidang akan berlangsung separuh hari sahaja.

Apa pun Khalid pasti bertambah gagap dan pening kepala esok dengan kembalinya Ketua Pembangkang ke Dun Selangor.

Apa kata anda ???

8 comments:

Jeffry said...

H..HA..HABIS LAA AKUUU!..M..MA..MANE A..A..AKU NAK..LE..LETAK M..MU..MUKE AKU??

1. LARI KELUAR DEWAN

2. TAK HADIR DAN TIADA PERBAHASAN

3. BENAM KEPALA DLM PASIR MCM BURUNG UNTE

Anonymous said...

APA NIE BRO...SKRG NIE LU DA PANDAI MAIN UGUT2 ORG PAHAL?..NK CARI MAKAN..BUAT CARA CARI MAKAN!!...JANGAN CUBA JADI GANGSTER...WA TAU LU SAPA, BRO!.

Anonymous said...

selamat berkhidmat dan kembali ke DUN Dato' Seri..:)

Anonymous said...

Ya betul...I got the same feelings too....the best option for them adalah menggantung beliau setahun lagi!!!

Naz said...

Haaha aku menjangkakan DSKT akan digantung sekali lagi....sama-sama kita tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

My Longest Yard said...

Selamat kembali ke medan perang wahai Ketua Pembangkang Dun Selangor. Serangg!!!!

Cencaluk said...

Bro aku rasa masa nak jawab tu dia akan tergagap hingga menyebabkan bisu dan akhirnya koma berpanjangan.

AMIN.......

azman said...

Assalamualaikum RBF

Alahai anon 11:36pm, sape yang ugut sape ni? ko pegilah main jauh jauh, kalau nak makan pasir ko jumpa je ngan Azmin, kalau nasib ko baik, dan ko pandai ayat Azmin tu ko bole dapat bontot dia skali dan ko akan senang lah...kha kha kha kha
dan hidup ko akan senang lenang mcm Anwar bagi kat Azmin.

Yang betul kita katakan betul jgn bukti da depan mate kita masih cari alasan.Orng mcm ko ni baik humban dalam lombong tu dan kambus idup idup..kha kha kha kha kha