Thursday, July 15, 2010

Demo Pasir Shah Di Shah Alam

Sekitar demontrasi pasir di Shah Alam pagi tadi.

Tengok gambar dulu, ulasan malam ini









Adakah sokongan kepada BN di Selangor makin bertambah ? Inilah persoalan yang bermain di minda saya bila melihat jumlah penyokong yang hadir. Ratusan orang sahaja. Saya betul-betul risau melihat jumlah kehadiran kerana ini. Mampukah BN tawan Selangor kembali dalam pru akan datang ?




Bodoh ! Seluruh negara duduk jaja yang ini. Rakyat dapat RM 11.00 pemimpin curi pasir dapat berjuta-juta. Kumpulan Semesta dapat bonus 6 bulan.
Dari dalam pagar mereka menjerit mengatakan orang-orang UMNO diluar pagar bodoh,dapat RM 50. 00 untuk datang demo. Mereka tak sedar yang mereka lagi bodoh, UMNO dapat juga RM 50.00, mereka langsung tak dapat apa-apa , tapi pemimpin mereka kebas pasir berjuta-juta selepas itu mengaku miskin dan minta derma dari penyokong. Itu lagi bodoh namanya
Bapak setan tersenyum lebar di belakang melihat anak-anak setannya peliharaannya memaki hamun orang umno





Ha ! ha ! ha ! ha ! ha ! ha ! ha ! ha !


Stop !!!

Iklan



Sambung balik....

Mamat yang pakai vest hitam sebelah kiri siap letak nama jawatan lagi di vestnya. Khairul Anwar Othman, Timbalan Pengarah SKS. Hebat beb....hebat. Kebiasaanya orang letak nama jawatan di kad nama, pintu pejabat atau dalam surat menyurat sahaja. Tapi mamat ini siap letak di vest lagi supaya semua orang kenal siapa dia. Poyoooooo betul
Adun-adun BN keluar dari dewan untuk memberi sokongan

12 comments:

Anonymous said...

Bro,

Demo ni kurang publisiti pada awalnya. Tak ramai yang tahu. Waktu dan hari kurang sesuai. Sebab tu tak ramai yang dapat hadir.

Tapi tidak mengapa. Yang datang tu saya puji. Mereka semua bersemangat.

Anonymous said...

ini la yg sering aku ckpkan....kita same kita bergaduh...dieorg kaya berjuta2...yang papa kita jugak...

hanizam said...

salam bro...aku tak perasan lak ada demo pagi ni pasal pasir kat shah alam...padehal, tempat kerja aku, tak sampai 2 KM kalau short cut ikut Quality Hotel...

bro, ramai @ tak, tu belakang cerita...kalau demo tu dibuat hari sabtu, aku jamin ramai yang join...

hari kerja beb, tak kiralah penyokong PAKATAN ROMPAK @ BN, masing-masing perlu berada ditempat kerja tepat pada waktunya..

cari rezeki, makan gaji, kenalah ikut peraturan...gomen @ swasta, sama je..ada peraturan tersendiri...

yang penting, benda dah meletup...mungkin ada kebenaran khabar angin tentang berita PASIR ni saje disensasikan oleh side PAKATAN sendiri supaya dapat
"AIB"kan air muka MB selangor...

jadi, dengan cara ni, akan nampak MB Selangor sebagai kambing hitam untuk pihak-pihak lain mendapat manfaat...

dalam kes ni, tak kiralah Puak PAKATAN HARAM yang tak sukakan MB @ pihak BN, kedua-duanya memang mendapat manfaat..kot lepas ni, AZMIN dapat jadi MB lebih cepat dari jangkaan, sape tahu??? dengar khabar, plan asal, lepas raya AZMIN jadi MB...betul @ sebaliknya, hanya tuhan yang tahu...

yang penting, BN perlu tahu gunakan segala peluang yang ada untuk menyerang PAKATAN ROMPAK...

hanizam said...

bro, nilah masanya BN yakinkan kembali rakyat, ape yang PAKATAN ROMPAK canang-canang dulu kononnya merekalah yang pandai mentadbir, sebaliknya yang berlaku...

semua manusia bukannya maksum...(tak taulah kalau dalam PAKATAN, ada yang mengaku maksum), buruk-buruk UMNO @ BN, nampak gak pembangunan kepada rakyat...

pada aku, sape yang diamanahkan untuk jadi pemimpin tapi menyeleweng, pandai-pandailah nak jawab kat PADANG MAHSYAR nanti...

tak kiralah berkopiah ke, ada title HJ ke, Dato' @ Tan Sri ke, semua sama je bila kat sana kelak...

Anonymous said...

org UMNO tak suka berdemo, tapi mereka lebih bijak bila mengundi...puak2 yang suka berdemo ni macam puak PKR dan PAS jer...

mrcyber2005 said...

Suhaimi ada ke?????
Ya ampunnn......
Ingat ke oversea lagiiiiiiiii????????

Anonymous said...

Sabtu Ahad DUN tak bersidang kan?

Nak join, tapi kerjaaa..xblh tinggal

Kalam Timur said...

Salam Bro rbf,

Budaya berkumpul/berarak atau demonstrasi belum menusuk ke kalbu puak-puak UMNO. Mgkin mereka tak tahu kesan psychology daripadanya.

Yg bestnya, disambut dengan tulisan kad bod oleh kambing fuckatan...hehe Sebenarnya, siapa yang wat demo dan menghantar memorandum ni? Best, mb, setpol mb, tak yah turun... kerahkan je kambing2 nih mengembek..hahaha...

Opss... "dia" ada gak ke, bro? tersedar dari lamunan kot..hahaha..

Anonymous said...

Bukan main garang lagi nampak orang-orang PAS kat dalam pagar tu, memang macam lembu dalam kandang je nampak nya.

Itu lah fungsi PAS di Selangor, bila ada krisis, depa dok jadi lembu puak PR. Kuasa takdak, untung pasir pun dikaut tokey2 busaqq..

Guna akal lah sikit puak PAS, kalau kat Kelantan tu kira okey lah, kat Selangor, korang ni melukut kat tepi gantang DAP dan PKR je, insaflah.

Kami kat sini bukannya suka sgt kat UMNO yg dah lupa asal-usul tu, cuma meluat tgk gelagat PKR dan DAP , kaki kelentong.

rinandamku said...

salam Bro ..

Demo ini cuba salah satu cara daripada pelbagai cara yg ada untuk menyedarkan rakyat selangor , gunakanlah pelbagai cara yg lain agar matlamat sampai kepada sasaran iaitu rakyat ,

UMNO mesti lakukan ceramah bergerak , sampaikan kepada rakyat perihal sebenar , lagi berkesan kalau gunakan skrin , slide projektor agar rakyat lebih nampak kesan dan bukti yg dilakukan ,

Anonymous said...

Badrul amin dengan senyum sengihnya memantau dari belakang ,

dia manusia tak sedar diri , asal usul pendatang Bugis dari Bone sulawesi , datang malaysia umur 10 tahun , mohon Ic , dapat biasiswa kerajaan dan masuk U, akhirnya jadi penentang paling kurang ajar , durjana manusia bernama Badrul amin ni ..

Anonymous said...

kalau aku jadi Khir Toyo aku biarkan je, lantak la apa nak jadi. Bila selangor dah tertimbus besok baru la kita semua bersorak gembira ka kan kan...