Thursday, July 15, 2010

Terkini : Exco Sundal Panggil Pegawai Mengadap

Berita yang baru sampai ke telinga saya, difahamkan exco pelacuran dan peyundalan Selangor memanggil pegawai-pegawai JAS dan EIA mengadap beliau petang ini bagi memberikan taklimat mengenai operasi lombong pasir haram kepada beliau.

Jenis dasar muka kulit babi yang tak tahu malu boleh panggil pegawai kerajaan mengadap dia. Di mana letaknya air muka perempuan sundal ini ?

Tidak malukah dia dengan pegawai-pegawai kerajaan ?

6 comments:

Kalam Timur said...

dia akan "sundal"kan segalanya broo..

Anonymous said...

Barang sendiri pun tak terjaga, nak jaga alam sekitar...hahaha rentikan. Orang macam ni manalah dia tahu malu.

Anonymous said...

TEMBAM.....
Walau pun bulu tak dicukur....
Terlior juga lah !

Anonymous said...

Bro,
Dahsyatlah betina ni...macamlah pegawai JAS tu kuli batak dan hamba dia... yg pegawai2 tu pun bodossss pegi mengadap wat pe?...pegi jahanamlah..tengok apa kuasa yang betina tu ada??? kena berani beb.

Anonymous said...

ada chance kalu , mau juga try si eli ni ....tembam siot ! emmmmm ...

ISAC said...

Salam bro,

Nak malu apa... Pegawai kerajaan pun "romen" dalam lif...