Tuesday, July 6, 2010

Gangguan Seksual : Orang Kuat Pas Ditahan Polis ?

Khabar angin yang tersebar di dalam kilang Proton dan seantero hicom dari Seksyen 26 hingga ke Seksyen 28 Shah Alam, malah bertiup kencang hingga ke tempat saya di Puchong semenjak minggu lepas nampaknya telah muncul di blog ini hari ini.

Difahamkan 'tersangka' adalah orang kuat PAS dan difahamkan juga mempunyai tauliah untuk mengajar di agama di Selangor. Apa pun harap bersabar, saya akan dapatkan maklumat lanjut untuk anda.

Update: berita lanjut bakal menyusul pagi esok

5 comments:

Gerakan AK47 said...

Biar betul bro! Terlebih makan obat kuat yang bersepah kat tko kot!

Siang malam dok kutuk proton kat tranungkote, rupernya cari makan kat proton gak... Aduhh! Lawak, lawak!

Bro, kau check betul2. Mana tau konspirasi umno. Kah kah kah

ReentryCapsule said...

Apa-apahal pun diorang nie memang kaki PanTaT pun.Tapi bila cakap Bab agama Fuhhhhhh berdesup.Bukan pemimpin je macam ni.Pengikut diorang pun sama jugak lah.Kalau dah nampak awek TeTek Bulat,Goyang Kuat,Bontot Montok serban atas kepala pun boleh lupa.♫♫PhfeeeeeWittttt♫♫♪..Boleh Jalan DaH..!!!!!

Anonymous said...

pas apa nama

Bingai @ Bangang said...

tu bukan gangguan seksual kot? dia tolong tepuk nyamok jer tu. hehehe

aku yang bingai

Anonymous said...

telebih makan ubat kuat kat blog2 mereka kan banyak jual benda2 ni kadang nak baca kena tutup iklan ni baru leh baca.....