Friday, July 2, 2010

DAP Bengang Gerakan Halus Mereka Kantoi

Hishamudin Yahya atau Yop

Apabila isu nisbah 1:40 mula terbongkar maka DAP mula gelabah tak tentu hala dan mereka mengatakan perkara tersebut perkauman. Sini

Aik...sejak bila pula DAP jadi anti perkauman ? Selama ini merekalah kepala kepada segala perkauman.

Bukan apa kawan-kawan sekalian, sebenarnya mereka gelabah bila rancangan halus mereka telah kantoi. Selama ini kita semua alpa, kita lalai dan kita tidak ambil berat.

Kita tidak sedar yang dalam diam-diam DAP menjalankan gerakan halus mereka iaitu mendaftar seramai mungkin pengundi baru cina bagi mencapai misi mereka menawan negara ini.

Mereka tidak bising-bising dalam menjalankan kerja ini, kerana takut kita sedar. Bila kita sedar mereka bimbang kita akan lebih agresif daripada mereka.

Tetapi nasib baiklah ada seorang melayu yang bernama Yop sedar akan gerakan ini dan mendedahkan kepada umum. Jika tidak kita semua terus lalai. Apabila perkara ini sudah menjadi isu sekarang ianya boleh menyedarkan orang melayu dan mereka mula lah mengambil berat perkara ini.

Jadi, bila orang melayu sudah mengambil berat perkara ini maknanya DAP sudah kantoi dan bila kantoi mereka mula gelabah dan mengatakan ianya perkauman.

Apa pun sekalung tahniah saya ucapkan kepada Yop. Terima kasih Yop...

Jam 2 petang ini saya akan keluarkan posting tentang satu lagi gerakan halus DAP dalam usaha mereka mewujudkan Wilayah DAP

6 comments:

Anonymous said...

Salam Bro rbf,

nisbah yang punya byk maksud tersirat, bak kata Bro GAP. Apapun, semua umat melayu yang membaca posting ini, bersatu padulah kamu, daftarkan saudaramu, jiran, rakan agar generasi masa depan merasai nikmat yang telah kita nikmati.

Jgn biarkan negara ini jatuh ke tangan DAP laknatullah...

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

Saya sejak 2 bulan lepas sudah mengetahuinya dan telah maklumkan kepada UMNO. Tapi UMNO ni macam tak berminat untuk bertindak. Dah 2 bulan berlalu tapi tak ada apa-apa tindakan.

Anonymous said...

kena semak balik yg daftar tu betul2 ke cina malaysia??

atau

cina2 tanah besar yg masuk malaysia tak balik2..... dulu dlm anggaran puluh atau ratus ribu jugak...

nak jadikan warganegara bukan susah pun.. kes kat sabah leh jadi teladan utk mereka.

baru perasan said...

di tempat saya di ipoh, di mana2 kawasan majoriti cina, saya perasan DAP membuat poster/sign board pendaftaran pengundi baru. tapi di kawasan melayu, tak nampak pun kempen pendaftaran pengundi baru baik umno maupun pas.

Anonymous said...

maknanya kerajaan wajib buat sesuatu untuk menambagkan bilangan daftar pengundi , pemuda dan penerangan UMNO harus kerja lebih kuat lagi buat pendaftaran pengundi dikawasan2 sasaran , UMNO kena buat seperti apa DAP buat ,

pemuda dan penerangan UMNO selama ini buat apa ? tak tahu atau saja buat tak tahu apa DAP buat ? kalau tak mampu buat kerja letak jawatan , bagi pada orang yg berani dan mampu buat ..

nak menang ke nak kalah PRU akan datang ? kalau nak menang buat cara nak menang ..kalu nak kalah baik standby awal , bungkus barang2 bawa balik rumah , tido ..

Anonymous said...

apalaa nak jadik dgn ketua pemuda umno ni..buat malu parti jer...